Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل در جمع کادرفنی و بازیکنان تیم ملی اظهار داشت: خوشبختانه موفقیت تیم ملی بانوان در کسب سهمیه جهانی رقابت‌های هندبال زنان اسپانیا افق خوبی به سمت هندبال بانوان روشن کرد؛ به طوری که سقف قراردادها در لیگ بانوان حداقل دو برابر شد و فدراسیون جهانی امروز از ما برنامه و تاریخ آغاز لیگ برتر بانوان را خواستار شد که این امر بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: در این مسیر هدف تیم ملی باید کسب مقام در آسیا و کسب سهمیه جهانی باشد تا از این طریق بتوانیم هندبال در ایران را زنده نگه داریم و همه باید در این مسیر هر چه در توان دارند، به کار ببرند.

رئیس فدراسیون هندبال تاکید کرد: البته همانطور که مانوئل مونتایا و کادرفنی پیش از این گفت، هر کسی که آماده‌تر باشد و عملکرد بهتری داشته باشد، قطعا در تیم ملی جای خواهد داشت و این اصل مهمی است که به آن پایبند هستیم.

پاکدل تصریح کرد: تورنمنت قطر هم در این مسیر آزمونی برای تیم ملی است و امیدوارم از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و بتوانید خود را اثبات کنید.

وی در پایان گفت: روز جهانی مربی را حضور سرمربی و کادرفنی تیم تبریک می‌گویم و از مربیان تیم ملی به دلیل زحمات‌شان برای موفقیت در مسیر رقابت‌های قهرمانی آسیا تشکر می‌کنم.

در پایان این مراسم علیرضا پاکدل با اهدای گل از مربیان تجلیل کرد و عکسی به یادگار با کادرفنی و بازیکنان گرفت.

لازم به ذکر است تیم ملی هندبال مردان بزرگسالان کشورمان امشب برای حضور در تورنمنت قطر راهی دوحه می‌شود.

  بیشتر بخوانید: فرناندز: بازی تمام لژیونر‌ها را رصد کردم/ ال‌کلاسیکو را ندیدم، چون می‌دانستم بارسا می‌بازد

 

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا پاکدل علیرضا پاکدل تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۳۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ "کیومرث پاکدل" فرمانده انتظامی خوی درجزئیات این خبر اظهار داشت: عوامل انتظامی شهرستان خوی  موفق شدند از ۲دستگاه خودروی  تریلی مسیر بازرگان _ تهران مقدار بیش از۴۲ هزار و ۶۴۴ کیلو گرم انواع مختلف غذای سگ و گربه را بصورت قاچاق کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی خوی ادامه داد:  ارزش کالای کشف شده بیش از  ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده ودراین راستا ۲ نفر دستگیر  و ۲دستگاه خودرو توقیف شد.   سرهنگ پاکدل در پایان تاکید کرد:  شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک و قاچاق کالا و ارز را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • افغانستان به‌طور رسمی شگفتی‌سازی کرد و به جام‌جهانی رسید
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • مسیر دشوار والیبال ایران برای المپیکی شدن