Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حمدالله چاروسایی» روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: زارعی با درخشش در مسابقات انتخابی تیم ملی توانست سهمیه و مجوز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کند.

وی افزود: زارعی در وزن مثبت ۵۴ کیلوگرم در مرحله دوم مسابقات انتخابی تیم ملی کومیته ایران، موفق به برتری مقابل حریفان خود شد.

چاروسایی خاطرنشان کرد: این کاراته کار همدانی با هدایت «فائزه ترکمان» از مربیان ارزنده کاراته استان توانست به این موفقیت مهم دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، مسابقات آسیایی کاراته ۲۸ آذر لغایت اول دی ماه در آلماتی قزاقستان برگزار خواهد شد.

سخنگوی دستگاه ورزش و جوانان استان همدان افزود: کاراته جزو رشته‌های موفق ورزش استان همدان است و با کادرسازی مدیریت جدید این هیات، روزهای طلایی را پیش رو دارد.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت دستگاه ورزش استان همدان حمایت همه جانبه از رشته‌های مدال آور دارد و توجه جدی به قهرمانان و نخبگان داریم.

هم اینک ۲ هزار کاراته کار در سطح استان همدان فعالیت دارند.

برچسب‌ها شهر همدان قزاقستان بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان کاراته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر همدان قزاقستان بانوان شهر همدان قزاقستان بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان کاراته استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۳۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دو هزار و ۳۰۰ کاراته کار خانم در همدان

دو هزار و 300 کاراته کار در بخش بانوان به مدت 6 روز در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، زیر 21 سال و بزرگسالان تا ششم اردیبهشت ماه جاری در همدان برای عضویت در تیم رقابت دارند.

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074940 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • رقابت دو هزار و ۳۰۰ کاراته کار خانم در همدان
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان