Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صبح روز یکشنبه، نهم آبان، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1400/8/6؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

پورتو 4-1 بوآویستا؛ در شبی که بیرانوند 4 گل خورد، طارمی 2 پاس گل داد

در هفته دهم لیگ پرتغال، دو تیم پورتو و بوآویستا به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 4 بر 1 پورتو به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری؛ در این بازی اوانیلسون دو بار، لوئیز دیاز و دنی لوادر هر کدام یک بار دروازه بوآویستا را باز کردند و هاماچه نیز تک گل بوآویستا را به ثمر رساند.

مهدی طارمی در این بازی از ابتدا تا دقیقه 71 بازی کرد و 2 پاس گل برای اوانیلسون فرستاد. همچنین گلر بوآویستا در این بازی علیرضا بیرانوند بود.

با این نتیجه پورتو 26 امتیازی شد و دوباره به صدر جدول رسید و بوآویستا نیز با 11 امتیاز در رده هشتم قرار گرفت.

سپاهان 1-0 هوادار / شکست مقاومت جانانه هوادار در دقیقه 84 پدیده 0-1 نفت مسجدسلیمان / نفتی ها دست پر مشهد را ترک کردند صنعت نفت آبادان 0-2 فجرسپاسی / اولین برد کلانتری در لیگ استقلال 1-0 تراکتور؛ ملودی گیتار ارسلان برای هت تریک فرهاد

استقلال به مصاف تراکتور رفت که این بازی با پیروزی استقلالی ها همراه شد. با این برد استقلال به سومین پیروزی خود رسید تا فرهاد مجیدی شروع بسیار خوبی در لیگ بیست و یکم داشته باشد.

دو تیم از لیگ برتر جایگزین استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا!

در راهروهای سازمان لیگ شنیدیم احتمال حذف دو تیم ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل ناقص بودن مدارک و مستندات قوت گرفته است. باشگاه ها می گویند فدراسیون و سازمان لیگ باید مرحله به مرحله ما را از کمبودها و نواقص مدارک آگاه می کردند...

رودی ژستد به استقلال پیوست / رسمی

رودی ژستد، مهاجم سابق باشگاه پانتولیکوس یونان با امضای قراردادی دو ساله به تیم استقلال پیوست.

به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، ژستد این مهاجم فرانسوی پس از دیدار با مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال؛ به جمع آبی‌پوشان ملحق شد. ژستد سابقه حضور در لیگ برتر و چمپیون‌شیپ انگلیس و لیگ‌های فرانسه و استرالیا را در کارنامه خود دارد.

رودی ژستد توانایی بازی در تمامی پست‌های خط حمله از جمله وینگر راست و چپ و مهاجم دوم را هم دارد اما پست اصلی او مهاجم نوک است.

جزئیات اتهام سایت روسی به سردار آزمون؛ اخاذی یا نفقه دختر روس؟

سردار آزمون که تا پایان ژوئن 2022 با زنیت قرارداد دارد، می خواهد هر چه سریع تر این تیم را به مقصد تیمی در لیگ های مطرح اروپا ترک کند اما یک سایت روسی که امروز اتهاماتی را به این لژیونر وارد کرده، مدعی است این تصمیم، صرفا بنا به دلایل فوتبالی نیست.

تاتنهام 0-3 منچستریونایتد؛ یک پیمانه تاکتیک بارسلونا 1-1 آلاوز؛ بدون کومان هم اوضاع تغییری نکرد هلاس ورونا 2-1 یوونتوس؛ مجازات تیم بیمار الگری به دست سیمئونه پسر نیوکاسل 0-3 چلسی؛ توقف ناپذیر و بی رحم منچسترسیتی 0-2 کریستال پالاس؛ شاهکار ویرا در اتحاد، به سود لیورپول و چلسی لیورپول 2-2 برایتون؛ مرغ های دریایی با امتیاز آنفیلد را ترک کردند دورتموند 2-0 کلن؛ پیروزی مهم با درخشش پدیده نوظهور اونیون برلین 2-5 بایرن مونیخ؛ بازگشت به تنظیمات کارخانه آتالانتا 2-2 لاتزیو؛ فرار شاگردان گاسپرینی از شکست خانگی در ثانیه پایانی صبحانه ورزشی 1400/8/9؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 30 اکتبر 2021 ظاهر ام باپه برای هالووین محمد صلاح تولد دخترش را تبریک گفت

 

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم جزئیات اتهام سایت روسی به سردار آزمون؛ اخاذی یا نفقه دختر روس؟ تبلیغات اینستاگرامی، دلیل احضار سیدجلال حسینی و امید عالیشاه به کمیته اخلاق وینیسیوس: مودریچ همیشه می گوید تو حرکت کن، توپ خواهد رسید واکنش تماشایی آرون رمزدیل مقابل لسترسیتی (لسترسیتی - آرسنال)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: صبحانه ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۳۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لالیگا روبروی خیرونا به میدان رفت و با نتیجه باورنکردنی و عجیب 2-4 شکست خورد تا قهرمانی رئال مادرید در مسابقات این فصل مسجل شده باشد.

چهار گلی که بارسلونا در این بازی دریافت کرد باعث شد که تعداد گل‌هایی که این تیم در چهار دیدار اخیرش از حریفان خورده به ۱۳ گل برسد که آمار بسیار ناامید کننده و ضعیفی برای این تیم و خط دفاعی و دروازه‌بان آنها به حساب می‌آید.

تراشتگن در این فصل به دلیل مصدومیتی که در اردوی تیم ملی آلمان گریبانگیرش شد چند ماهی از میادین دور بود و هواداران بارسا امیدوار بودند که بازگشتش به ترکیب این تیم بتواند به آنها در کسب نتایج بهتر کمک کند اما شرایط به شکل دیگری پیش رفته است.

بسیاری از هواداران این تیم و همچنین کارشناسان پس از بازی شب گذشته انتقادهایی را از این ستاره آلمانی مطرح کردند. این در حالی است که عملکرد و مدافعان بسیاری هم دارد و تعداد زیادی معتقد هستند که حضور او باعث شد که دروازه بارسا بیشتر از چهار بار باز نشود و در واقع اشتباهات تیمی و خط دفاعی بارسا بود که باعث شد آنها شکست سنگینی را تجربه کنند.

دیگر خبرها

  • تساوی بی اثر گل گهر و شمس‌آذر/خبری از گل نبود
  • تغییرات در کندو؛ رویس می‌رود، کلوپ می‌آید؟
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • توقف روند گلزنی اینتر در شب دبل شدن مقابل ساسولو / نکات آماری
  • کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی
  • آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال
  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال
  • گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند
  • طرفداری از استقلال به پشت‌بام خانه‌ها رسید (عکس)