Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشنواره نوجوان فداکار با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل از مقام شهید علی لندی همزمان با روز بسیج دانش آموزی و چهلم این شهید با حضور آیت الله نوری همدانی و خانواده شهید لندی در شهر قم آغاز به کار کرد.

به گزارش برنا؛ آیت الله نوری همدانی شهادت همراه با ایثار را دارای فضیلت بزرگ خواند و گفت: جایگاه شهید نزد پروردگار به اندازه‌ای بلند است که گفتار و قلم از بیان آن ناتوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرجع تقلید صبر خانواده شهید و ازجان گذشتگی این شهید نوجوان را سرمشقی برای مسلمانان خواند و گفت: در جهان کنونی که دشمنان مقابل اسلام صف کشیده اند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضروری است.

شهید علی لندی یکم مهر ۱۴۰۰ در کمک رسانی به دو حادثه دیده آتش سوزی در شهرستان ایذه به شهادت رسید.

این شهید دانش آموز در زمان شهادت ۱۴ سال داشت.

او در رشته‌های کشتی، فوتبال و کنگ فو فعال و دارای مقام بود.

عموم‌ علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و  شرکت در این جشنواره می توانند به آدرس اینترنتی: www.alilandi.com مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانواده مسلمانان جهان فرهنگ ایثار و شهادت آتش سوزی دانش آموز فوتبال جشنواره نوجوان ایثار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۳۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس

 به گزارش تابناک به نقل از کانال اخبار رهبر انقلاب، تصاویری از بازدید رهبر انقلاب از مانور شهادت درسال ۱۳۶۶ را مشاهده می کنید.

  مرداد ماه سال ۱۳۶۶، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از مانور شهادت که در پاسخ به حضور ناوگان دریایی آمریکا در خلیج فارس برگزار شد، بازدید کردند.

 
همزمان با حضورنظامی پرهیاهو اما ناموفق آمریکا در خلیج‌فارس برای اسکورت نفتکش‌های کویتی، مانور عظیم شهادت با رمز لبیک یا امام در پهنای خلیج‌فارس و دریای عمان – از دهانه فاو تا بندرگواتر- برگزار شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ۱۶ مرداد ضمن حضور در بندرعباس از یگانهای عمل‌کننده در این مانور بازدید نمودند.‌

 

 
 

 
 

به گزارش کانال اخبار رهبر انقلاب، مرداد ماه سال ۱۳۶۶، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از مانور شهادت که در پاسخ به حضور ناوگان دریایی آمریکا در خلیج فارس برگزار شد، بازدید کردند.

 
همزمان با حضورنظامی پرهیاهو اما ناموفق آمریکا در خلیج‌فارس برای اسکورت نفتکش‌های کویتی، مانور عظیم شهادت با رمز لبیک یا امام در پهنای خلیج‌فارس و دریای عمان – از دهانه فاو تا بندرگواتر- برگزار شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ۱۶ مرداد ضمن حضور در بندرعباس از یگانهای عمل‌کننده در این مانور بازدید نمودند.‌

 

 

 
 

دیگر خبرها

  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • آیت‌الله نوری همدانی: دین اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • پاسخ آیت الله نوری همدانی به سوالی درباره طرح عفاف و حجاب پلیس (طرح نور)
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس