Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها- مهدی غلامی: کشتی گیران آملی که تا سال گذشته در تیم‌های دیگر درون و بیرون از مازندران به مصاف حریفان لیگ برتری خود می‌رفتند، به واسطه درخشش دو کشتی گیر آملی در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو و همچنین تداوم آن با کسب نشان طلای مسابقات جهانی نروژ نگاه‌ها را به سمت شهرستان و کشتی ایران شهرستان زوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در المپیک ۲۰۲۰ توکیو شهرستان آمل با دو کشتی گیر و کسب دو نشان برنز از این مسابقات توسط «امیرحسین زارع» در کشتی آزاد و «محمدهادی ساروی» در کشتی فرنگی لقب تنها شهرستان دو مداله المپیک در این دوره لقب گرفت.

اکنون و به واسطه این درخشش‌ها، برخی شرکت‌های بزرگ بخش خصوصی برای حمایت از کشتی شهرستان آمل و همچنین تیمداری در لیگ برتر کشتی باشگاه‌های کشور وارد گود شدند و باشگاه فرهنگی و ورزشی فولادین ذوب آمل برای شرکت در لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی کشور اعلام آمادگی کرد.

حضور ستاره‌های کشتی ایران در آسمان آمل

با حمایت قاطع تیم فولادین ذوب آمل، ستاره‌های درخشان کشتی آزاد و فرنگی ایران که در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو و نیز مسابقات جهانی نروژ برای تیم ملی افتخارآفرینی کردند، به این تیم پیوستند. محمد هادی ساروی، علی اکبر یوسفی دو کشتی گیر ملی پوش وزن ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران که در مسابقات جهانی نروژ نشان طلا کسب کردند، به همراه علی ارسلان، محسن حاجی پور، مهدی فلاح که تا سال گذشته نشان‌های جهانی و آسیایی در کارنامه داشتند، در ترکیب این فصل تیم فولادین ذوب آمل به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

آرزوی کشتی گیران آملی برآورده شد

محسن حاجی پور ملی پوش سابق تیم کشتی فرنگی ایران و کاپیتان تیم فولادین ذوب آمل در خصوص تیمداری کشتی آمل در لیگ برتر به خبرنگار مهر گفت: یکی از آرزوهای دیرینه کشتی گیران آملی به خصوص رشته فرنگی که در کشور دارای جایگاه مهمی هستند، حضور یک تیم از این شهرستان در لیگ برتر بوده است.

وی افزود: خوشبختانه آمل در رشته فرنگی دارای پتانسیل‌های فراوانی هست، اما به علت حمایت نشدن در بخش تیمداری، مجبور به پوشیدن دوبنده تیم‌های استان‌های دیگر در لیگ بودند.

وی اضافه کرد: واقعاً از صمیم قلب خوشحالم و این حضور آمل با حمایت تیم فولادین ذوب باعث پشتوانه سازی و ایجاد انگیزه برای کشتی گیران نوجوانان و علاقمند به آینده این رشته ورزشی خواهد شد.

مربیان با دانش در خدمت کشتی فرنگی آمل

یکی دیگر از مزیت‌های بالای کشتی به خصوص فرنگی در شهرستان آمل حضور مربیان با دانش و باتجربه ازجمله حسن حسین زاده، بختیار تقوی نیا که سابقه حضور در رده‌های مختلف تیم ملی کشتی فرنگی را در کارنامه دارند و در سال‌های اخیر در بخش سازندگی کشتی شهرستان تلاش‌های ویژه ای داشتند. حضور این دو مربی کاربلد و تحول ساز در کشتی فرنگی شهرستان آمل به همراه قاسم رضایی نابغه و پرافتخارترین فرنگی کار ایرانی از شهرستان آمل در کادر فنی تیم فولادین ذوب آمل، این تیم را در نخستین فصل حضور در لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های ایران به یکی از تیم‌های کهکشانی در لیگ امسال تبدیل کرده است.

تیم در مرز آمادگی برای مسابقات

درهمین حال سرمربی تیم کشتی فولادین ذوب آمل در آستانه بازی‌های مرحله رفت رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور از آمادگی بالای تیمش برای رقابت‌های این مرحله خبر داد.

حسن حسین زاده در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: از ۴ آبان ماه تمرینات گروهی تیم شروع شده و با توجه به آمادگی نسبی که کشتی گیران از قبل داشتن و نیز اضافه شدن نفرات ملی پوش به تمرینات گروهی، سر و شکل بهترین در جریان است.

وی افزود: با حمایت باشگاه فولادین ذوب و مدیران شرکت، بازیکنان ملی پوش و المپیکی خوبی جذب این تیم شدند و بسیار امیدوار هستیم در نخستین سال حضور یک تیم از شهرستان آمل در لیگ برتر، بتوانیم از جایگاه کشتی شهرستان آمل دفاع کنیم.

تیمداری باشگاه فولادین ذوب در سه لیگ برتر

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولادین ذوب آمل هم در این خصوص، از حضور سه تیم از این باشگاه نخستین بار از شهرستان آمل در لیگ برترکشتی آزاد و فرنگی ونیز وزنه برداری باشگاه‌های کشور خبر داد.

بابک بهمنی به خبرنگار مهر افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های هیئت کشتی شهرستان و درخواست از شرکت تولیدی فولادین ذوب برای حمایت از کشتی شهرستان آمل، خوشبختانه مدیران این شرکت برای تیم داری در لیگ برتر کشتی و وزنه برداری استقبال خوبی کردند.

وی ادامه داد، با انتخاب بهترین‌های کشتی ایران و نیز وزنه برداری با حضور مربیان باتجربه و کاربلد در تلاش هستیم با کسب بهترین عملکرد جایگاه کشتی شهرستان ونیز وزنه برداری را ارتقا ببخشیم.

فولادین ذوب آمل صدرنشین مرحله رفت لیگ برتر کشتی آزاد

بهمنی به برگزاری مرحله رفت لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور و نخستین تجربه تیم فولادین ذوب آمل در این مسابقات که به میزبانی تبریز برگزار شد، اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با عملکرد خوب کشتی گیران تیم و فولادین ذوب، صدرنشین گروه شد و برای مرحله برگشت در اواخر ماه جاری آماده خواهیم شد.

آمل میزبان مرحله رفت لیگ برتر کشتی فرنگی

با اعلام فدراسیون کشتی مرحله رفت مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور جام یادگار امام (ره) از روز دوشنبه ۱۰ آبان ماه به میزبانی تیم فولادین ذوب آمل برگزارمی شود. نماینده آمل در گروه الف این رقابت‌ها با تیم رعد پدافند ارتش، شهرداری مسجد سلیمان و شهدای امین آباد ری هم گروه است. مسابقات دور برگشت بعد از دو هفته استراحت روزهای ۲۴، ۲۵، ۲۶ و ۲۸ آبان ماه در چهار شهر انجام می‌شود.

کد خبر 5339919

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد لیگ کشتی آمل ویروس کرونا بنزین جایگاه سوخت بوشهر پمپ بنزین خطبه های نماز جمعه آمار کرونا کرمانشاه قوه قضاییه گرگان ایلام عکس استانها اردبیل واکسن کرونا لیگ برتر کشتی فرنگی تیم فولادین ذوب آمل لیگ برتر کشتی باشگاه های کشور کشتی شهرستان وزنه برداری شهرستان آمل کشتی آزاد کشتی گیران مرحله رفت ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۳۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل شد

تیم کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان جام قهرمانی نخستین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی جام صفوی را در اردبیل بالای سر برد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075873 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل شد
  • جایگاه شایسته اردبیل در کشتی فرنگی احیا شود
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل
  • سیل آرزوی ۱۲ ساله دانش‌آموزان زیرکوهی را با خود برد/ ارتش به داد کنکوری‌ها رسید +فیلم
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
  • قدردانی از پهلوانان و قهرمانان نباید کم‌رنگ شود
  • زیرساخت های کشتی اردبیل تقویت می شود