Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@17:04:00 GMT

آشنایی با انواع تابلو لایت باکس برای تبلیغات

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۴۳۷۹۳

لایت باکس ها از پرکاربردترین تابلوها در زمینه معرفی و راهنمایی مخاطبان، می باشد. حتماً تا کنون در مکان های پر رفت و آمد مثل سالن های سینما، منوهای رستوران، تابلوهای موجود در نمایشگاه های عکاسی، بازار موبایل، مغازه ها، فروشگاه ها، سوپرمارکت ها شرکت ها، سازمان ها، اماکن اداری و تجاری و... برخی از این تابلوهای زیبا و البته پرنور را دیده ‌اید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لایت باکس ها از این جهت که همانند یک جعبه نورانی هستند؛ به این اسم معروف شده‌ اند. لایت باکس واژه ای لاتین و به معنای جعبه نور، می باشد. استفاده از لایت باکس ها روز به روز بیشتر شده و به طبع آن؛ به انواع مختلفی تولید و روانه بازار تبلیغات، می شوند. اما لایت باکس ها چه ویژگی مهمی دارند که آن ها را از سایر تابلوها، متمایز کرده است؟!

چرا برای تبلیغات به تابلو نیاز داریم؟

همه می دانیم که امروزه برای اینکه بتوانیم در زمینه فروش محصولات و خدمات حرفی برای گفتن داشته باشیم؛ قبل از هر چیز باید به خوبی به کاربر معرفی شده باشیم. تنها در چنین شرایطی است که می ‌توانید با سایر رقبای خود، پیش بروید؛ چرا که امروزه اکثر افراد تنها به برندهایی اعتماد می ‌کنند که آن ها را به خوبی می شناسند. این تصور که تبلیغات تنها مختص شناخته شدن است، اشتباه است، چرا که خیلی از برندهای مطرح دنیا مثل کوکاکولا، نایک و... هر سال مبلغ قابل توجهی از درآمد خود را صرف تبلیغات می ‌کنند و البته برای این کار توجیح قابل قبولی هم دارند. آن ها معتقدند که تنها با استفاده از تبلیغات اصولی و صحیح و همچنین بالا بردن کیفیت است که می توانند جایگاه خود را در دنیا، حفظ کند.

برای انجام تبلیغات روش های متفاوتی وجود دارد اما یکی از متداول ترین، مقرون به صرفه ترین و البته موثر ترین روش ها؛ استفاده از تابلوهای تبلیغاتی است. جایگاه تابلو در صنعت تبلیغات آنقدر پررنگ شده است که در تمامی مکان های پرتردد می توانید انواع مختلف آن را مشاهده کنید.

به دلیل مزیت ‌های زیادی که در نصب تابلو برای تبلیغات وجود دارد؛ امروزه صاحبان کسب و کار ترجیح می دهند در اولین قدم نسبت به معرفی کالا و خدمات خود، از تابلوها استفاده کنند. اینکه از چه نوع تابلوی تبلیغاتی استفاده کنید؛ منوط به حوزه کسب و کار شما، جامعه هدف و همچنین انتظاری است که از یک تابلوی تبلیغاتی دارید.



لایت باکس ها کدامند؟

لایت باکس ها نمونه ای از تابلوهای تبلیغاتی هستند که به دلیل پرنور بودن و داشتن جلوه ای خاص؛ بسیار مورد توجه واقع شده اند. اگر گذرتان به مکان های شلوغ و پرتردد مثل سالن انتظار فرودگاه، سینما، مترو و... افتاده باشد؛ حتماً نمونه ‌ای از لایت ‌باکس ها را دیده اید. اگرچه لایت باکس ها را می توان در فضای خارجی هم نصب کرد؛ اما به دلیل اینکه ذاتا نور زیادی از خود ساطع می‌ کنند، بیشتر در مکان های کم نور و نسبتاً تاریک، نصب می شوند. در چنین شرایطی جلوه و جذابیت این تابلوها، بیشتر می شود.

آشنایی با انواع تابلو لایت باکس برای تبلیغات

لایت باکس ها در نوع خود آنقدر متنوع هستند که بتوانند به سادگی تمامی سلایق را پوشش دهند. این جعبه های نوری را می توان با انواع متریال ها، طراحی و پیاده سازی کرد. به طور کلی می ‌توان گفت تفاوت لایت باکس ها بیشتر در نوع متریال استفاده شده برای ساخت آن ها، می باشد.

برخی از انواع لایت باکس ها عبارتند از:

لایت باکس آلومینیومی:

بیشترین کاربرد لایت باکس های آلومینیومی برای متروها می باشد. نور این نوع لایت باکس با استفاده از لامپ های اس ام دی و ال ای دی، تامین می گردد. برای ساخت لایت باکس آلومینیومی از یک محفظه نورانی از جنس آلومینیوم، استفاده می شود. به این صورت که تصویر تبلیغاتی، پوستر و یا متن تبلیغاتی مورد نظر داخل این جعبه قرار گرفته و از پشت آن برای نورپردازی، استفاده می شود.

لایت باکس استیل:

لایت باکس های استیل به دلیل مقاومت بسیار بالایی که دارند؛ امروزه در بین مشتریان بسیار پرطرفدار هستند. استفاده از متریال استیل برای ساخت لایت باکس باعث می شود در فضای خارجی و زیر نور آفتاب جلوه زیبا و بی نظیری، داشته باشد. لایت باکس استیل را می توان با رنگ های متفاوت مثل استیل طلایی و استیل نقره ای، تولید کرد. برای طراحی و ساخت لایت باکس استیل تنها کافیست فریم یا باکس مورد نظر را از فلز استیل ساخته و سپس سایر مراحل را همانند لایت باکس های معمولی، اجرا کرد.

لایت باکس کریستالی:

ویژگی قابل توجه لایت باکس های کریستالی؛ ضخامت بسیار کم و همچنین کیفیت بالای چاپ، می باشد. برای ساخت لایت باکس های کریستالی به دو لایه پلکسی نیاز داریم که تصویر چاپ شده مورد نظر را بین آن دو، قرار دهیم. خوشبختانه به راحتی می توان تصاویر و نوشته های بین این دو ورق پلکسی را تعویض کرد. لایت باکس های کریستالی به دلیل ضخامت کم، نورانی بودن و درخشندگی فوق العاده؛ برای نصب در مکان هایی مثل نمایشگاه ها، رستوران ها، داروخانه ها، شرکت ها، آتلیه ها و... بسیار مناسب می باشند.

لایت باکس اسنپی یا اسنپ فریم:

این لایت ‌باکس تقریباً مشابه با لایت باکس آلومینیومی است با این تفاوت که ضخامت بسیار کمتری نسبت به آن دارد و بیشتر شبیه به یک قاب عکس دیوارکوب، ساخته می شود. ویژگی مهم لایت ‌باکس های اسنپی؛ مصرف پایین انرژی، می باشد. همانند دیگر لایت ‌باکس ها برای روشنایی این تابلو هم از لامپ های ال ای دی و اس ام دی، استفاده می شود.



ویژگی های مهم تابلوهای لایت باکس

تابلوهای لایت باکس به دلیل مزایا و ویژگی ‌های مثبتی که دارند؛ در بین مشتریان جزء تابلوهای پرطرفدار محسوب می شوند. اگر بخواهیم به صورت کلی ویژگی های تابلو لایت باکس را بررسی کنیم؛ می‌ توانیم به مقرون به صرفه بودن تابلو و همچنین طول عمر بالای آن، اشاره کنیم. لایت باکس ها به دلیل قیمت مناسبی که نسبت به برخی دیگر از انواع تابلوها دارند؛ برای افرادی که قصد دارند کسب و کار جدیدی را آغاز کنند، گزینه مناسبی، می باشد. البته تابلوهای ارزان تری هم وجود دارد اما نکته قابل توجه این است که لایت ‌باکس ها به نسبت خیلی از تابلوهای دیگر؛ قدرت تاثیرگذاری زیادی در جذب مشتری، دارند.

به طور کلی مزیت استفاده از لایت باکس ها عبارتند از:

کم مصرف بودن از نظر مصرف انرژی

هزینه پایین نسبت به انواع دیگر تابلوها

طول عمر طولانی در کنار کیفیت بالا

قابلیت پخش نور در سطح تابلو به صورت یکدست

تعویض و جایگزین کردن تصویر و متن تبلیغاتی داخل باکس

امکان استفاده به صورت آویز و یا دیواری

ضخامت کم و ظرافت بالا

ثبت سفارش انواع تابلو لایت باکس

به جرات می توان گفت استفاده از لایت باکس ها برای معرفی نشان های تجاری و برندها و همچنین نام فروشگاه ها و مغازه ها؛ می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. بسیاری از برندها برای معرفی و تبلیغ محصولات و خدمات خود از این نوع تابلوها، استفاده می کنند. گروه تابلوسازی نامور آمادگی ساخت و تحویل انواع تابلوهای لایت باکس را به صورت اختصاصی برای شرکت‌ ها و موسسه‌ های دولتی و غیردولتی، مغازه ها، فروشگاه ها و... با بالاترین کیفیت، دارد. نکته مهمی که برای سفارش تابلو باید در نظر داشته باشید؛ کیفیت متریال استفاده شده است. وجود ضمانت نامه معتبر نشان از این موضوع دارد. خوشبختانه تابلوسازی نامور به همراه تمامی تابلوهای تولید شده خود؛ ضمانت نامه معتبر، ارائه می کند.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی و همچنین ثبت سفارش تابلوی تبلیغاتی؛ می توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره 021-44860911 ، در تماس باشید.

منبع: الف

کلیدواژه: تابلو لایت باکس لایت باکس برای تبلیغات لایت باکس ها انواع تابلو برای ساخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۳۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با ۸ کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو با حضور هشت کاندیدای راه یافته به این دور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان در کشور یازدهم اسفند ۱۴۰۲ در ۱۳ حوزه انتخابیه آذربایجان شرقی برگزار شد و ۵۱۲ نامزد برای تصدی ۱۹ کرسی مجلس با هم رقابت کردند که در پایان ۱۳ نفر به طور مستقیم در دور اول راهی مجلس شدند و ۱۲ نفر نیز برای تعیین ۶ نماینده سه حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر، میانه و شبستر به دور دوم راه یافتند.

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت ماه در ۲۱ حوزه و با رقابت ۸۸ نامزد راه یافته به این مرحله برگزار و فهرست اسامی راه یافتگان از سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت ماه از سوی فرمانداران منتشر می شود و نامزدهای راه یافته به این مرحله از ساعت هشت صبح پنجشنبه سیزدهم تا هشت صبح بیستم اردیبهشت ماه فرصت دارند تا برنامه های خود را در قالب تبلیغات انتخاباتی ارائه کنند.

در دور نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال گذشته در حوزه انتخابیه «تبریز، آذرشهر و اسکو» روح اله متفکرآزاد با کسب ۱۰۹ هزار و ۸۹۹ رای معادل ۲۷.۳۶ درصد آرا و مسعود پزشکیان با ۹۵ هزار و ۹۹۳ رای معادل ۲۳.۹ درصد آرا به عنوان نماینده مردم از این حوزه راهی بهارستان شدند.

اما علی جعفری آذر با ۶۷ هزار و ۵۵۲ رای، جواد عبادی با ۶۱ هزار و ۷۷۷ رای، علیرضا منادی ۵۶ هزار و ۲۴۴ رای، رضا صدیقی ۵۵ هزار و ۱۷۷ رای، علی آجودان زاده ۵۳ هزار و ۹۲۲ رای، محمد حسین فرهنگی ۴۹ هزار و ۹۵۸ رای، سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی ۴۳ هزار و ۳۸۲ رای و علیرضا نوین با ۴۱ هزار و ۳۷۵ رای برای کسب چهار کرسی دیگر مجلس از این حوزه به دور دوم راه یافتند.

علی جعفری آذر

علی جعفری آذر در دور نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو با کسب ۶۷ هزار و ۵۵۲ رای در جایگاه سوم ایستاد و راهی دور دوم شد.

وی متولد سال ۱۳۴۸ در تبریز است و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حقوق عمومی بوده و از سوابق وی می توان به فرماندار شهرستان تبریز، مدیرکل ثبت احوال آذربایجان شرقی، مدیر حقوقی و فرهنگی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان و نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو اشاره کرد.

جواد عبادی

جواد عبادی متولد سال ۱۳۵۳ در شهر تبریز است، مدرک تحصیلی وی دکترای اقتصاد و تحصیلات حوزوی است و از سوابق وی می‌توان به عضو شورای فقهی بانک مرکزی، تدریس در دانشگاه‌ها و حوزهای علمیه در مقطع دکترا اشاره کرد.

عبادی در دور نخست انتخابات در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو با ۶۱ هزار و ۷۷۷ رای در جایگاه چهارمی ایستاد و یکی از هشت نامزد راه یافته به دور دوم از این حوزه انتخابیه شد.

علیرضا منادی

علیرضا منادی متولد سال ۱۳۴۸ تبریز است و در دور نخست با ۵۶ هزار و ۲۴۴ رای و قرار گرفتن در جایگاه پنجمی، به مرحله دوم انتخابات راه یافت.

استاد و کارمند دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشگاه آزاد اسلامی، نماینده چهار دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، صاحب امتیاز آزمایشگاه تشخیص طبی در تهران و مولف ۶ جلد کتاب از جمله سوابق این نماینده اصولگرا است.

رضا صدیقی

رضا صدیقی در سال ۱۳۴۴ در تبریز متولد شده است و در دور نخست انتخابات با ۵۵ هزار و ۱۷۷ رایی که به دست آورد در جایگاه ششمی ایستاد و راهی دور دوم شد.

مشاور فرماندهی سپاه عاشورا، مسئولیت و فرماندهی در رده های مختلف سپاه عاشورا، حضور فعال در جبهه (دوران دفاع مقدس) و فرماندار شهرستان اهر از جمله سوابق وی است.

علی آجودان زاده

علی آجودان زاده متولد سال ۱۳۵۵ در تبریز بوده و فارغ التحصیل رشته دکترای پزشکی مدیریت سلامت و فرزند شهید است در دور نخست با ۵۳ هزار و ۹۲۲ رای در رده هفتمی قرار گرفت و راهی دور دوم شد.

از جمله سوابق و فعالیت‌های وی می توان به پزشک پایش سلامت جانبازان ویژه (شیمیایی، قطع نخاع) استان آذربایجان شرقی، مدیر کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی استان، عضو اصلی هیئت مدیره و خزانه دار مجمع خیرین سلامت استان عضو شورای سیاستگذاری نماز جمعه استان اشاره کرد.

محمدحسین فرهنگی

محمد حسین فرهنگی متولد سال ۱۳۴۰ در تبریز و دارای مدرک تحصیلی دکترای تخصصی فقه و مبانی حقوق اسلامی است.

از سوابق وی می‌توان به استاد دانشگاه، عضو هیات علمی دانشگاه، قائم مقام و ریاست ستاد لشکر عاشورا، فرمانده بسیج آذربایجان شرقی، رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور، دبیر منطقه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی، معاون آموزشی و فرهنگی لشکر عاشورا و پنج دوره متوالی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.

وی در دور نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی ۴۹ هزار و ۹۵۸ رای کسب کرد و با ایستادن در رده هشتمی راهی دور دوم شد.

سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی متولد ۱۳۴۱ تبریز است و در دور نخست با کسب ۴۳ هزار و ۳۸۲ رای و قرار گرفتن در مکان نهمی به دور دوم راه یافت.

وی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس هفتم، هشتم و یازدهم بوده و در مجلس هفتم و هشتم عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان، در مجلس هفتم نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، در مجلس هشتم عضو هیئت رئیسه مجلس بوده و در دولت دهم معاون امور مجلس رئیس‌جمهور، معاون رئیس‌جمهور در اجرای قانون اساسی و مسئولیت امور روحانیت را برعهده داشت.

علیرضا نوین

علیرضا نوین متولد سال ۱۳۴۰ در محله کوچه باغ تبریز و جانباز ۳۵ درصد دارای مدرک تحصیلی دکترای برنامه ریزی شهری در گرایش شهرسازی از دانشگاه تبریز است.

از سوابق اجرایی وی می توان به مسئول بسیج شهرستان تبریز، مسئول نیروی انسانی سپاه، فرمانده گردان مهندسی رزمی سپاه، رییس ستاد لشکر عاشورا، معاون مهندسی نیروی زمینی سپاه، شهردار تبریز از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۲، نامزد دوره هفتم و دهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو اشاره کرد.

کد خبر 749237

دیگر خبرها

  • کاربرد تابلو برق‌های صنعتی در صنایع مختلف (مانند فولاد، نفت، گاز، پتروشیمی و...)
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • آشنایی با ۸ کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • سه پیشنهاد جنجالی برای هدایای تبلیغاتی
  • آشنایی با استاد شعله
  • آشنایی با استاد اسماعیل آشتیانی
  • آشنایی با انواع لیبل زن صنعتی و مدل‌های مختلف آن
  • بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون
  • جدول پخش سریال‌های شبکه تماشا تغییر کرد
  • آشنايي با جديدترين پرتال پیامک /ارتباطات سریع و جذاب برای همه