Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@13:45:26 GMT

اندیمشک قطب پرورش ماهی سردابی می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۴۴۰۱۷

اندیمشک قطب پرورش ماهی سردابی می‌شود

پیمان جهانگیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهرستان اندیمشک با توجه به شرایط خاص جغرافیایی در زمینه سرمایه‌گذاری و حرکت در مسیر توسعه از ظرفیت مناسب برخوردار بوده و مجموعه شهرستان با استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی آماده تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و دولتی در شهرستان است.

وی، شهرستان اندیمشک را مستعد تحول و ایجاد توسعه در صنعت، کشاورزی و صنایع تبدیلی دانست و افزود: فاز نخست پروژه شهرک شیلاتی اندیمشک با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اندیمشک با اشاره به ایجاد ۷۰۰ فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم در مجتمع شیلات اندیمشک گفت: با راه‌اندازی شهرک شیلاتی، اندیمشک قطب پرورش ماهی سردابی می‌شود.

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی شهرک شیلاتی اندیمشک تحول عظیمی در حوزه پرورش و تولید ماهی‌های سردابی در استان خوزستان رخ خواهد داد، عنوان کرد: شهرک شیلاتی اندیمشک ظرفیت تولید ۲ هزار و ۶۰۰ تن ماهی سردابی را دارد.

جهانگیری گفت: باید از همه ظرفیت‌ها برای حمایت از کارآفرینی و رونق اقتصادی شهرستان استفاده شود.

کد خبر 5339962

منبع: مهر

کلیدواژه: پیمان جهانگیری فرمانداری اندیمشک پرورش ماهی شیلات خوزستان ویروس کرونا بنزین جایگاه سوخت بوشهر پمپ بنزین خطبه های نماز جمعه آمار کرونا کرمانشاه قوه قضاییه گرگان ایلام عکس استانها اردبیل واکسن کرونا شهرک شیلاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۴۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان والامقام دزفولی در اندیمشک

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، پیکر پاک حاجیه خانم روبخیر برزیده، مادر شهیدان والامقام عبدالرحیم و عبدالکریم دزفولی از شهدای ۸ سال دفاع مقدس بر دستان مردم قدرشناس اندیمشک تشییع و در جوار فرزندانش در قطعه قدیم بهشت زهرای این شهرستان به خاک سپرده شد.

در این مراسم فرماندار اندیمشک، امام جمعه، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرائی، اصناف و بازاریان و خانواده‌های شاهد و ایثارگر شهرستان حضور داشتند.

شهید عبدالرحیم دزفولی متولد ۱۳۴۳، سال ۱۳۵۹ در کوت شیخ خرمشهر و شهید عبدالکریم دزفولی متولد ۱۳۴۵، سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان والامقام دزفولی در اندیمشک
  • عکسی از تیپ خاص اسحاق جهانگیری در طبیعت /هوا واقعا دلچسب است
  • سیل بند کرخه شکست
  • سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک مرمت شد
  • مرمت سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک
  • عملیات ترمیم سیل بند کرخه آغاز شد
  • میامی نیازمند ایجاد کارخانه‌های فرآوری/ مسئولان به فکر باشند
  • شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان ایجاد می‌شود
  • ابداع شرکت دانش‌بنیان سمنانی به کمک پرورش‌دهندگان ماهی آمد
  • سرمایه‌گذاری اوقاف در پرورش ماهی