Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، هشت هزار و ۸۴۴ میلیارد تومان منابع دولتی و ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات در این سفر برای توسعه استان اردبیل مصوب شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، نیکزاد، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، هشت هزار و ۸۴۴ میلیارد تومان منابع دولتی و ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات در این سفر برای توسعه استان اردبیل مصوب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: هشت هزار و 844 میلیارد تومان منابع دولتی و 10 هزار میلیارد تومان تسهیلات در این سفر برای توسعه استان اردبیل مصوب شده که 20 دستگاه اجرایی در قالب اجرای این طرح را همراهی خواهند کرد و با توجه به این که در آستانه تصویب بودجه سال 1401 قرار گرفته‌ایم بی‌شک با این سفر شاهد بهره‌گیری از مزایای بودجه سال آینده خواهیم بود.

 نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: شتاب توسعه استان در آینده‌ای نزدیک حتمی است و با توجه به این که تاکنون 103 کیلومتر ریل‌گذاری به مرحله اجرایی رسیده درصدد هستیم تا آخر آبان‌ماه ریل‌گذاری را به صورت کامل انجام دهیم.

نیکزاد با اشاره به اجرای پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه نیز تصریح کرد: محور اردبیل - سرچم در مرحله تعریض و چهارخطه‌سازی است که به همین منظور آماده ریل‌گذاری جامع و کامل در مسیر راه آهن اردبیل باشیم که این مسئله به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

وی تصریح کرد: 400 میلیارد تومان منابع برای این پروژه تزریق شده که در این زمینه تمهیدات لازم به عمل آمده تا در اسرع وقت اجرای پروژه را تسریع بخشیده و با رفع مشکلات و موانع، شاهد اتمام پروژه در اسرع وقت خواهیم بود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌اندازی باند اصلی فرودگاه اردبیل نیز تا دو ماه آینده در دستور کار قرار گرفته که درصدد هستیم با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده هر چه سریع‌تر به اهداف مورد نظر در این زمینه دست یابیم.

نائب رئیس مجلس اظهار کرد: امیدواریم تا یک میلیون مسکن در طول سال در کشور اجرایی و عملیاتی شود که این موضوع نیز تحول عظیمی را در احداث مسکن در استان اردبیل محقق خواهد کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا مجلس شورای استان اردبیل بودجه مجلس شورای اسلامی راه آهن مشکلات شورای اسلامی فرودگاه رئیس مجلس مسکن اردبیل نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی میلیارد تومان منابع دولتی نماینده مردم اردبیل هشت هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۴۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه

امتداد -بر اساس احکام بودجه، امسال ۱۹ میلیارد دلار برای حمایت از تولید وارد صندوق توسعه خواهد شد و ۱۰۰ همت به سرمایه بانک مسکن برای جهش تولید مسکن تزریق می‌شود.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ،‌ نگاهی به احکام بودجه ۱۴۰۳ در خصوص حمایت از تولید نشان میدهد از کانالهای متفاوت شامل تخصیص مستقیم منابع دولتی و ارائه تسهیلات ریالی و ارزی، برنامه حمایت از تولید در دستور کار دولت و مجلس قرار خواهد گرفت.

درگام نخست از ۳۱ هزار میلیارد تومان منابع مستقیم لحاظ شده برای حمایت از تولید ۷۰ درصد در اختیار استانها قرار خواهد گرفت. بر این اساس به هر استان حدود ۷۰۰ میلیارد تومان تخصیص خواهد یافت.۳۰ درصد مابقی نیز در اختیار دولت قرار خواهد گرفت. وقتی این منابع با تسهیلات بانکی تلفیق میشود به ۹۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت تبدیل خواهد شد.

۱۰۰همت به سرمایه بانک مسکن تزریق میشود

در سال جاری سرمایه بانک مسکن حدود ۱۰۰ همت افزایش خواهد یافت که از این فضا برای جهش تولید مسکن در سراسر کشور استفاده خواهد شد.

واریز ۱۹ میلیارد دلار به صندوق توسعه

همچنین در سال ۱۴۰۳ حدود  ۱۹  میلیارد دلار از محل فروش نفت؛ وارد صندوق توسعه ملی می‌شود که این رقم به عنوان تسهیلات در اختیار بخش خصوصی در جهت ارتقا تولید قرار خواهد گرفت.

۶۴۰ همت سرمایه گذاری مستقیم شرکتهای دولتی نیز از دیگر کانالهای اصلی ارتقا تولید در کشور خواهد بود.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از موفقیت‌های مجلس یازدهم
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه
  • تاکید بر تامین لاستیک خودرو از منابع معتبر دولتی
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • شارژ ۱۹ میلیارد دلاری صندوق توسعه/ تزریق ۱۰۰ همت به مسکن در ۱۴۰۳
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه/تزریق۱۰۰همت به مسکن در۱۴۰۳
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • گزارش برنامه توسعه سازمان ملل و کمیته «اسکوا» از اوضاع غزه
  • رئیس جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند