Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی صباغی رئیس هیات شمشیربازی استان اردبیل از حضور تیم شمشیر بازی استان اردبیل در دو اسله اپه و سابردر لیگ برتر خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا از اردبیل، هادی صباغی رئیس هیات گفت: دو یا سه بازیکن تیم اپه مان احتمالا با قراردادهای خوب مالی به تیمهای متمول بپیوندند وهمین باعث می شود برای بستن تیمی قوی و بومی دچار مشکل شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
رئیس هیات شمشیر بازی استان اردبیل افزود: صحبتهایی بافدراسیون انجام داده ایم با تیم ملی جوانان درقالب نماینده اردبیل شرکت کنیم تاهم تیم ملی آماده مسابقات شود هم بتوانیم اسکلت اصلی تیم اردبیل را حفظ کنیم. صباغی اضافه کرد: درصورت توافق نهایی وجدایی برادران کنعانی و وثوقی, با سه بازیکن بومی و دوبازیکن از شهر ارومیه در اسلحه اپه حاضر خواهیم شد. در اسلحه سابر هم قالب تیم بومی خواهد بود و احتمالا دوبازیکن خوب دیگر غیربومی به تیم اضافه کنیم. اودر خصوص اسپانسر مالی در استان اشاره کرد: نبود اسپانسر خوب, فشار حضور در لیگهای کشوری را به هیات و اداره کل می آورد وهمین باعث می شود توان رقابت باتیمهای متمول کشور از استانهای برخوردار, نداشته باشیم. وی در پایان تصریح کرد: با چنگ و دندان سعی می کنیم از شان وجایگاه ورزش وشمشیربازی استان دفاع کنیم ولی حق ورزش و ورزشکاران اردبیل نیست درمحرومیت ورزش کنند. بدون بخش خصوصی, سقف وتوان ورزش استان کوتاه خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۴۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسم انتخاب مربیان برتر هنگ کنگ، سعید حسنی پور مربی ایرانی این تیم به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ در سال ۲۰۲۳ انتخاب و معرفی شد.

سعید حسنی پور نزدیک به ۳ سال است که در هنگ کنگ به عنوان مربی کومیته مشغول به فعالیت است. هنگ کنگ سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا مالزی برای نخستین بار در تاریخ موفق به کسب مدال طلا در بخش کومیته توسط یی تینگ سانگ شد.

حسنی پور مدال طلای بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون را در کارنامه دارد و پس از خداحافظی از تاتامی به عنوان بازیکن، برای مدت ۳ سال مربی تیم ملی بزرگسالان کشورمان بود. حسنی پور سابقه مربیگری در رده‌های پایه تیم ملی ایران را نیز در کارنامه‌اش دارد.

کد خبر 6092240

دیگر خبرها

  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • مشکل تولید بذر کشاورزی در مازندران امسال رفع خواهد شد
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • جزئیات حضور دو هیات دولتی ایران در عربستان
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت