Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سیف‌الله فیاضی بروجنی رئیس هیات مدیره انجمن خیرین مسکن‌ساز بروجن گفت: برای احداث مجتمع مسکونی خیری ۱۱۰ واحدی بروجن ۷۰۰ میلیارد ریال از سوی خیر نیک‌اندیش حاج علی‌محمد رجالی هزینه می‌شود.

او تاکید کرد: عملیات اجرایی مجتمع مسکونی خیری ۱۱۰ واحدی بروجن بهمن‌ماه سال گذشته در محله الهیه این شهر آغاز شد که این ساختمان خیری در زمینی به وسعت ۱۰ هزار و ۴۰۰ مترمربع شامل یک‌هزار و ۷۰۰ مترمربع تجاری و هشت هزار و ۷۰۰ مترمربع مسکونی و با زیربنای حدود ۱۹ هزار مترمربع در قالب دو بلوک شش طبقه‌ای و هر بلوک با زیربنای ۹ هزار و ۲۷۱ متر مربع احداث می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

انتخابات انجمن خیرین مسکن‌ساز در چهارمحال و بختیاری

فیاضی، واحد‌های مسکونی در این طرح را دارای ۱۰۰ تا ۱۳۵ متر مربع زیربنا، دو تا سه اتاق خواب و تجهیزات و امکانات نوین اعلام و اضافه کرد: واحد‌های این طرح پس از بهره‌برداری در دوره‌های دو ساله در اختیار کارگران و نیازمندان بدون مسکن قرار می‌گیرد.

او، پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی مجتمع مسکونی خیری ۱۱۰ واحدی بروجن شامل اجرای فونداسیون و ستون‌های پارکینگ را ۲۰ درصد بیان کرد و ادامه داد: این طرح سه تا چهار سال دیگر تکمیل و بهره‌برداری خواهد شد.

فیاضی گفت: برای طرح ۲۴ واحدی ایتام امام زمان (عج) بروجن نیز ۱۴۰ میلیارد ریال از سوی خیر نیک‌اندیش حاج سید مصطفی طباطبایی هزینه می‌شود.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خیرین مسکن ساز مسکن خیری مجتمع مسکونی خیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۴۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس

استاندار فارس از احداث واحد‌های مسکونی ویژه اسکان مدیران، مهندسان و کارگران در محدوده کارخانجات و واحد‌های تولیدی بزرگ اعلام حمایت کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، محمدهادی ایمانیه در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو 2024) از برخی غرفه‌های تولیدکنندگان صنایع دستی، آلومینیوم و فولاد این استان بازدید کرد و با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های این مجموعه در راستای توسعه زیرساخت‌ها و تکمیل زنجیره ارزش فولاد در استان فارس، اظهارداشت: خوشبختانه در دستیابی به اهداف از پیش تعریف شده در این زمینه تا حدود زیادی پیش رفته است.

وی در همین راستا به عملکرد وهمکاری شرکت فولاد غدیر نی‌ریز در زمینه اجرای طرح انتقال آب از خلیج فارس اشاره و خاطرنشان کرد: عملیاتی شدن طرح انتقال آب علاوه بر تامین آب مورد نیاز شرکت فولاد نی‌ریز، زمینه آزاد شدن بخشی از منابع آبی این شهرستان برای سایر مصارف آشامیدنی و کشاورزی را فراهم می‌کند.

استاندار فارس به مسئولیت‌های اجتماعی فولاد غدیر نی‌ریز نیز اشاره کرد و گفت: احداث پارک برای استفاده عموم مردم شهرستان به همراه فراهم کردن زمینه انتقال و تامین آب آشامیدنی برای روستا‌های اطراف از جمله اقدامات ارزشمند این مجموعه است.

ایمانیه احداث مسکن مورد نیاز مدیران، مهندسان و کارکنان واحد‌های بزرگ صنعتی در نزدیکی و محدوده این واحد‌ها را زمینه‌ساز کاهش ترافیک، کاهش هزینه‌ها و آرامش کارکنان توصیف کرد و ادامه داد: به همین دلیل این اقدام را از کارخانه‌های بزرگ استان مانند فولاد غدیر نی ریز شروع کردیم و اعلام می‌کنیم که مدیریت ارشد استان از احداث واحد‌های مسکونی کارکنان در محدوده واحد‌های تولیدی و صنعتی بزرگ حمایت خواهد کرد.

محمد هادی ایمانیه همچنین از غرفه آلومینیوم جنوب بازدید و با مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/424/.

دیگر خبرها

  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • اجرای پروژه توسعه زیرساختی پارکینگ باران در مجتمع گردشگری صفه
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس
  • ریزش ۳۳۹ واحدی بورس در شروع معاملات امروز