Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدت‌هاست گزارش عملکرد دبیرخانه شورای عالی آموزش و پرورش به صورت عمومی منتشر نشده است. - اخبار اجتماعی -

محمود امانی طهرانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره ساختار سازمانی دبیرخانه شورای عالی آموزش و پرورش و انتشار گزارش عملکرد آن اظهار کرد: در این دبیرخانه هشت کمیسیون وجود دارد و هر کمیسیون یک دبیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دبیرخانه دارای دو معاون برای اداره کمیسیون‌ها و سه مشاور است و مجموع کارکنان دبیرخانه شورای عالی حدود 30 نفر هستند.

وی افزود: 10 تا 15 نفر نیز افرادی هستند که برای هر کمیسیون دعوت می‌شوند، اما جزو کارکنان ما نبوده و متخصصانی هستند که در جلسات حضور می‌یابند.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: دبیرخانه هر سال گزارش عملکرد کاملی را تنظیم و به مجاری مربوطه ارسال می‌کند. دبیرخانه شورای عالی به جهت پررنگ بودن نقش نیروهای متخصص و بالا بودن کیفیت و کارآیی آنان، در سال‌های متمادی به عنوان دستگاه برتر از نظر بهره‌وری شناخته شده است.

امانی طهرانی متذکر شد: دبیرخانه شورای عالی آموزش و پرورش به لحاظ جمعیت فشرده است و باید گسترده‌تر شود. به عنوان مثال در هر کدام از میزهای تخصصی، متخصص شاغل داشته باشیم اما این موضوع محدود دیده شده است و امیدواریم بتوانیم توسعه خوبی را به دبیرخانه بدهیم.

وی درباره انتشار عمومی گزارش عملکرد دبیرخانه شورای عالی آموزش و پرورش بیان کرد: این گزارش هر سال تهیه و برای مراجع مرتبط ارسال می‌شود و جلوه‌هایی از آن به صورت خبر بر روی وبگاه دبیرخانه قرار می‌گیرد. گزارش عملکرد سطوح مختلفی دارد به عنوان مثال بخش مالی آن هر سال به دیوان محاسبات ارسال و برش‌هایی از بخش کاری در کارنامه عملکرد وزارت آموزش و پرورش منتشر می‌‌شود. در کارنامه‌ای که شهریورماه چاپ شد بخش شورای عالی آموزش و پرورش پررنگ است و تعداد جلسات، طرح‌های کارشناسی، مصوبات، آمار تشکیل کمیسیون‌ها و کارگروه‌های تخصصی مشخص است.

امانی طهرانی درباره اینکه آیا کارنامه عملکرد وزارت آموزش و پرورش در دسترس عموم قرار دارد؟ گفت: وقتی گزارشی به شکل کتاب چاپ می‌شود فرض بر این است در اختیار است و افراد علاقه‌مند به آن مراجعه می‌کنند.

پیشنهاد آموزش و پرورش برای بازگشایی دبستان‌هابازگشایی دبیرستان‌ها از 15 آبان ماه/ بلاتکلیفی آموزش حضوری دبستانی‌هامدارس تا چه اندازه آماده بازگشایی‌اند؟/ درهای دبستان‌ها به روی دانش‌آموزان بسته می‌ماند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای عالی آموزش و پرورش شورای عالی آموزش و پرورش دبیرخانه شورای عالی آموزش و پرورش گزارش عملکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۴۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد

زهرا آب‌سوران مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: با تشکیل دبیرخانه استانی جشنواره نوزدهم ۲۰ اثر به این دبیرخانه ارسال شد که پس از پایش، ۱۰ گروه نمایشی طی روز‌های هشتم و نهم اردیبهشت در سالن آمفی تئاتر مجتمع شهید فرخی ارومیه به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی با هدف عمومی و مردمی‌سازی نمایش در جامعه و فضا سازی و ارتقای ظرفیت نمایش به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی و با شعار «این صحنه خانه ماست» برگزار خواهد شد.

مدیرکل کانون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: این استان ماه‌ها قبل آمادگی برگزاری این جشنواره را داشت و در این راستا تلاش شد تا داورانی از جنس هنر و تجربه برای داوری این رقابت‌های هنری انتخاب شوند.

وی اضافه کرد: دبیرخانه جشنواره؛ عباس پویان، فاطمه برمال و سمیه حسین نژاد به عنوان داوران مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری معرفی کرده است.

نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی روز‌های هشتم و نهم اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان
  • لوگوی نود سالگی دانشگاه تهران منتشر شد
  • درخواست رستمی برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه
  • شرط اجرایی شدن سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه
  • دسترسی اقتصادی شرط اجرایی شدن سند ملی امنیت غذا