Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@05:03:40 GMT

»تقی‌زاده» سرپرست دانشگاه پیام‌نور کشور شد

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۴۴۲۸۸

»تقی‌زاده» سرپرست دانشگاه پیام‌نور کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر «ابراهیم تقی‌زاده» را به عنوان سرپرست «دانشگاه پیام‌نور» منصوب کرد.

در این حکم انتصاب آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «سرپرست دانشگاه پیام نور» منصوب می‌شوید.

تقی‌زاده دکتری حقوق دارد و در سوابق وی علاوه بر استاد دانشگاه، مشاور رئیس دانشگاه پیام نور کشور، رئیس دانشگاه آزاد خراسان جنوبی، رییس شورای شهر بیرجند، وکیل پایه یک دادگستری خراسان جنوبی و ده‌ها فعالیت فرهنگی و پژوهشی دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساخت سالن اجلاس نماز در کمتر از دو سال، سالن اجتماعات و ورزشی، سلف سرویس و برگزاری چند همایش کشوری از فعالیت‌های بارز تقی‌زاده در دوران مسئولیت در دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی است.

وی همچنین پیش از این در دانشگاه آزاد اقدام به ساخت کتابخانه دیجیتال، مسجد، سالن ورزشی، خوابگاه، چند واحد آموزشی و کارگاه‌های متعدد کرده بود و کارنامه درخشانی در مباحث عمرانی دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ابراهیم تقی زاده دانشگاه پیام نور سرپرست دانشگاه پیام نور دانشگاه پیام نور تقی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۴۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی

لطفی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه پیکوه از توابع طبس با ۲۱ میلی متر بیشترین بارش را ثبت کرده است. 

او افزود: بعد از آن ایستگاه ابراهیمی ۱۴ میلی متر، قدمگاه و کهنو ۱۲ میلی متر، چاهداشی ۱۰ میلی متر، النگ ۸ میلی متر، حسین آباد و بغداده ۷ میلی متر، جنوب شهر بیرجند ۶ میلی متر، چاه دراز و حیدرآباد ۵ میلی متر بارش را ثبت کردند.

لطفی بیان کرد: برای امروز و فردا با توجه به تضعیف سامانه بارشی گاهی افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد و بارش را به شکل پراکنده در استان می‌توانیم انتظار داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی به لحاظ افزایش ولادت چهارمین استان کشور است
  • پیش‌بینی۲۸۷ شعبه أخذ رأی برای دور دوم انتخابات خراسان جنوبی
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی
  • امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب
  • رقابت ۱۵هزار داوطلب کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • پایان آزمون سراسری با رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد