Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل یک شرکت مهندسی مشاور با اشاره به مخاطرات بالقوه در صنعت برق که می‌تواند فرآیند تولید، توزیع و صادرات برق کشور را با چالش‌های جدی روبرو کند، گفت: با پیش‌بینی به‌موقع و اجرای پروژه‌های هدفمند می‌توان از این چالش‌ها عبور کرد.

به گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، امین کاوه در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران با بیان این مطلب اظهار کرد: فرونشست زمین موضوعی است که نیاز به تمرکز ویژه داشته و با توجه به غیرقابل بازگشت بودن بخش زیادی از فرونشست‌های محتمل زمین، لازم است اقدامات شناسایی، طراحی و اجرا در دستور کار کارفرمایان صنعت برق قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در حال حاضر به دلیل برداشت‌های بی‌رویه منابع آب زیرزمینی در بسیاری از مناطق کشور، فرونشست زمین در حال وقوع است که خطری جدی برای صنعت برق محسوب می‌شود. در چنین شرایطی با توجه به گستردگی جغرافیایی محدوده‌های فرونشست، تدوین راهکارهای ویژه در خصوص سازه‌ها و تاسیسات صنعت برق در راستای به حداقل رساندن آسیب‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: بر این اساس این شرکت طرح و ساخت با تکیه بر دانش فنی به‌روز، پرسنل متخصص و مجرب و درک نیاز این مهم در مناطقی از کشور که وقوع فرونشست زمین محتمل‌تر است، به طور مشخص در زمینه مقاوم‌سازی و ایمن‌سازی تجهیزات و تاسیسات صنعت برق در حال ارائه خدمات مشاوره و اجرا است.

کاوه خاطرنشان کرد: تشکیل کارگروه تخصصی با همکاری دانشگاه صنعتی اصفهان و استفاده از توانمندی اعضای هیئت علمی به منظور شناسایی جامع و علمی در تلفیق با نظر کارشناسان مجرب و کارآزموده این شرکت در حوزه‌های مقاوم‌سازی، ژئوتکنیک و سازه یکی از فعالیت‌هایی است که این شرکت نسبت به آن اقدام کرده است.

وی در پایان با اشاره به اهمیت توجه ویژه مدیران و کارشناسان صنعت برق به موضوع فرونشست زمین، اظهار کرد: درصورت انجام اقدامات به موقع و پیش‌بینی‌های فنی مورد نیاز می‌توان نسبت به تامین برق پایدار در کشور و صادرات بدون چالش برق امیدوار بود.

برچسب هاایران بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون) وزارت نیرو

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: ایران بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو پاون وزارت نیرو آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو فرونشست زمین صنعت برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۴۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت دوچندان صنعت نفت با فرهنگ‌سازی و اثرگذاری در حوزه هنر

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز با بیان اینکه باید به‌سوی هنر در نفت بازگردیم، گفت: نقش قابل توجه و مؤثر نفت در فرهنگ‌سازی و اثرگذاری در حوزه هنر اهمیت این صنعت را دوچندان کرده است.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، علیرضا دانشی در نشست هم‌اندیشی فعالان عرصه هنری، فرهنگی و گردشگری مناطق نفت‌خیز جنوب، هنر را نشئت‌گرفته از قلب و روح انسان دانست و گفت: بهترین هنرمند در عالم خداوند متعال و خالق هستی است، زیرا جهان را به زیبایی و درستی خلق کرد و در اختیار بشر قرار داد و سپس هنر را در وجود انسان نهادینه کرد.

وی با تأکید بر اینکه در تعریف و چیستی هنر و هنرمند باید کوشید، افزود: بدون شک هنری مورد توجه است که معرفت انسانی بر آن صحه بگذارد و سبب تعالی روح انسان شود. در این صورت می‌توان به هنری ماندگار دست یافت که موجب عزت، اتحاد و بالندگی ملت و دولت شود.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب انقلاب اسلامی را برکت جوشش درونی خلق دانست و بیان کرد: انسان‌هایی که در صحنه میدان‌داری انقلاب اسلامی حاضر بودند، روح لطیفی داشتند و هنرشان به خلق انقلاب اسلامی منجر شد.

دانشی تصریح کرد: هر هنری که به بالندگی، طراوت و ارزش‌دهی به حرکت عظیم انقلاب اسلامی منجر شود ارزشمند خواهد بود، ازاین‌رو هر کسی را نمی‌توان هنرمند نامید. درحقیقت، هنرمند کسی است که به معرفت انسانی ارزش دهد.

وی با بیان اینکه در عرصه هنری نیازمند ایجاد جبهه فرهنگی هستیم، افزود: امروز که ندای جمهوری اسلامی در همه عالم پیچیده است، چشم اقصی‌نقاط مختلف جهان بر ماست، ازاین‌رو به پشتیبانی این حرکت عظیم انقلاب اسلامی، هنر نیز باید به‌سمت این صنعت متمایل شود.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب ادامه داد: صنعت نفت تاریخی ۱۱۵ساله دارد. این صنعت به همان صورت که مایه اقتدار و ارتقای اقتصاد بوده، در عرصه‌های فرهنگی نیز خوش درخشیده و حضور انسان‌های شاخص و ارزشمند در آن، گواهی بر همین مدعاست.

دانشی با بیان اینکه باید به‌سوی هنر در نفت بازگردیم گفت: البته مقصود تنها نفت نیست، اما نقش قابل توجه و مؤثر نفت در فرهنگ‌سازی و اثرگذاری در حوزه هنر اهمیت صنعت نفت را دوچندان کرده است، به‌طوری که اگر نفت در بحث‌های مختلف به پیشرفت برسد، می‌تواند بر جامعه پیرامونی خود نیز اثر بگذارد.

وی با تأکید بر ضرورت تفکر برای خلق هنر فاخر گفت: اگر تعقل فاخر انجام نشود هنر هیچ ارزشی ندارد. دنیای استکبار مجمع‌ها و دکترین فکری دارد که به عملکرد بیرونی آن منجر می‌شود، ازاین‌رو باید طرح نو انتخاب کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به رشد خانه‌های فکری و محتوایی با استفاده از ظرفیت خانواده بزرگ نفت اشاره و تصریح کرد: درباره خلق هنر فاخر باید تفکر کرد و سپس تصمیم‌های حاصل را به میدان آورد. در این زمینه خلأ نقشه راه در عرصه‌های گوناگون فرهنگی احساس می‌شود و در صورت تحقق آن شاهد شکل‌گیری اقتصاد هنری مبتنی بر معرفت‌شناسی هستیم که به تولید ثروت برای کشور منجر می‌شود.

دیگر خبرها

  • اهمیت دوچندان صنعت نفت با فرهنگ‌سازی و اثرگذاری در حوزه هنر
  • حمایت آبفای کشور از پروژه های اولویت دار ایلام در حوزه آبرسانی
  • محمدی: تحریم‌ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران شد
  • رکوردشکنی صدور پروانه در بافت‌های فرسوده
  • مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین
  • تحریم ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران
  • سند بسیار مهم درباره سفره‌های آب زیرزمینی؛ چرا همه سکوت کرده‌اند؟!
  • فرونشست دومتری منطقه جنوب غرب کشور طی ۹ سال
  • امینکو تامین کننده کلیه تجهیزات تاسیساتی
  • فرونشست زمین و شکستگی لوله آب در خیابان علامه مجلسی