Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@14:47:14 GMT

دستگیری سارقان حرفه‌ای میلیاردی در ارومیه

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۴۴۶۹۸

دستگیری سارقان حرفه‌ای میلیاردی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی پایگاه خبری پلیس، سرهنگ صادق شکری اظهار داشت: در راستای تبیین و عملیاتی کردن اهداف قرارگاه تشدید مبارزه با سرقت  و در پی وقوع یک فقره سرقت محموله انجیر با روش مسمومیت در کلانشهر ارومیه، یک تیم مجرب از کارآگاهان اداره سرقت پلیس آگاهی استان تشکیل و مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی و روش‌های نوین کشف جرم، موفق شدند سه سارق سابقه‌دار را شناسایی و با تعقیب و مراقبت شبانه‌روزی طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به همراه اموال مسروقه برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال دهند.

رئیس پلیس  آگاهی انتظامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد:در تحقیقات پلیسی به عمل آمده متهمین به انجام سه فقره سرقت محموله‌های باری که از استان‌های فارس و گیلان به مقصد شهرستان ارومیه بارگیری شده بودند از طریق مسمومیت غذایی رانندگان و سرقت محموله‌ها اعتراف کردند.

شکری با بیان اینکه ارزش اموال کشف شده از سارقان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار داشت: در این راستا سه متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس  آگاهی انتظامی استان خاطرنشان کرد: مردم نقش مهمی در ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح جامعه دارند و از این رو می‌توانند با مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری آگاهی ارومیه آذربایجان غربی سارقان حرفه ای رئیس پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۴۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقین طلاجات خانم های مسن کرمانی

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید، عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این باند با زیر نظر گرفتن افراد سوژه مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدامات بعدی را انجام می‌دادند.

وی با بیان اینکه این سارقان با ترفندهایی چون پرسیدن آدرس مسجد و یا انجام کارهای خیر و خداپسندانه به سوژه نزدیک شده و اعتماد او را جلب می‌کردند، افزود: این سارقان پس از جلب اعتماد این بانوان مسن در فرصت مناسب اقدام به سرقت طلاجات آنها می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه اعضا این باند دو نفر مرد و یک زن بوده است افزود: اعضای این باند فرا استانی بوده و تاکنون به ۱۱ مورد سرقت اعتراف کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اقدام ضربتی و دستگیری این باند سه نفره توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان به شهروندان توصیه کرد: به سادگی به افراد غریبه اعتماد نکنید.

کد خبر 6097521

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان
  • دستگیری سارقین طلاجات خانم های مسن کرمانی
  • دستگیری باند فرااستانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان+تصویر
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران