Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتظار می‌رود فردی هدایت تیم ملی تیراندازی را بر عهده بگیرد که بدون حاشیه باشد.

خبرگزاری میزان - ملی‌پوشان تیراندازی عملکرد ناموفقی در المپیک توکیو داشتند و به نظر می‌رسد یکی از مهمترین دغدغه‌های رئیس آینده فدراسیون تیراندازی انتخاب سرمربی این تیم باشد تا این ناکامی‌ها به پایان برسد. از طرف دیگر در دوره حضور الهام هاشمی در راس کادر فنی تیم ملی تیراندازی، چالش‌ها و حواشی زیادی ایجاد شد و حتی کار به جایی رسید که بسیاری از مسائل درون اردویی به بیرون درز پیدا می‌کرد و همین موضوع کار انتخاب سرمربی جدید تیم ملی را سخت‌تر می‌کند؛ چرا که باید مربی انتخاب شود که بتواند با سیاست‌های فدراسیون کنار بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر تلاش‌هایی می‌شود تا هاشمی بتواند همچنان سرمربی تیم ملی تیراندازی باقی بماند؛ اما بدیهی است با توجه به نتایجی که ملی‌پوشان تیراندازی در توکیو کسب کردند چنین چیزی محال به نظر می‌رسد. از طرفی تیراندازی ایران نیازمند آرامش است؛ آرامشی که در دوره حضور هاشمی در این تیم وجود نداشت.

باید دید در نهایت چه تصمیمی برای سرمربیگری تیم ملی تیراندازی اتخاذ خواهد شد؛ اما قطعا هاشمی شانسی برای بازگشت به این تیم نخواهد داشت.

 

بیشتر بخوانید: واکنش وزارت ورزش به ادامه سرپرستی دادگر در فدراسیون تیراندازی

 

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ملی تیراندازی الهام هاشمی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی تیراندازی الهام هاشمی تیم ملی تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۴۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق وست هم با خولن لوپتگی

چکش ها جانشین مویس را پیدا کردند

طرفداری | خولن لوپتگی، سرمربی اسپانیایی آماده هدایت وست هم از فصل آینده است.

به گزارش فابریتزیو رومانو، وست هم با خولن لوپتگی به توافق رسید و این مربی 57 ساله جانشین دیوید مویس خواهد شد. پس از حل و فصل آخرین جزئیات، لوپتگی قراردادش را امضا می کند و از فصل آینده روی نیمکت چکش‌ها خواهد نشست. لوپتگی که به تیم های میلان و بایرن مونیخ نیز لینک شده بود، در باشگاه هایی مثل پورتو، وولورهمپتون، سویا و رئال مادرید سابقه کار دارد و تاکنون در حرفه مربیگری خود برنده 3 جام شده است (2 جام با تیم های ملی زیر 19 و زیر 21 سال اسپانیا و 1 جام با سویا در لیگ اروپا).

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • دیدار مناف هاشمی با دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا
  • ترکیب جدید وایت فمیلی مشخص شد؛ آیا برادر بری جانشین او خواهد بود؟/ اخبار WWE
  • توافق وست هم با خولن لوپتگی
  • تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن
  • جیمی کرگر در خصوص سرمربی جدید لیورپول: انتخاب مورد علاقه من ژابی آلونسو بود / زیرنویس فارسی
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • گالتیه: لینک شدن به میلان مایه مباهات است؛ به گمانم، آن‌ها لوپتگی را انتخاب کرده‌اند
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند
  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا