Web Analytics Made Easy - Statcounter

پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس از بازیکنان این تیم خواست در بازی های بعدی با انرژی بیشتری مبارزه کنند.

به گزارش "ورزش سه"، روزهای تلخ یوونتوس ادامه دارد و این تیم دیشب در مقابل ورونا نیز مغلوب شد تا بدترین شروع سال های اخیر خود در لیگ ایتالیا را تجربه کند. در صورت برتری میلان یا ناپولی در بازی امسب، فاصله بیانکونری تا صدر به 16 امتیاز می رسد و تقریبا هیچکس دیگر به قهرمانی این تیم امیدوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما پائولو دیبالا مدعی شد بازیکنان یوونتوس باید بیشتر به لباس این باشگاه احترام گذاشته و با تلاش بیشتری در دیدارهای پیش رو حضور یابند.

 

 

پائولو دیبالا گفت: "ورونا خیلی زود دو گل به ثمر رساند و ما سعی کردیم به هر نحو ممکن گل تساوی را به ثمر رسانده و دروازه حریف را باز کنیم. اما در حقیقت حریف در جریان بازی از ما فرصت طلب تر عمل کرده و در بسیاری از نبردهای تن به تن و جنگ بر سر تصاحب توپ پیروز شد. ما باید به یاد داشته باشیم که یوونتوس هستیم و باید به این پیراهن، تاریخ باشگاه و قهرمانان بزرگی که در گذشته این لباس را پوشیده‌اند احترام بگذاریم.

 

ما همگی در کنار هم موفق به انجام این کار خواهیم شد. هر کدام از ما قبل از اینکه بخوابیم باید به این شکست فکر کرده و بدانیم که چگونه می‌توانیم با توان بیشتری در ترکیب یوونتوس حاضر شویم. ما باید این از این بخت درس بگیریم، فروتن باشیم و فورا روی دیدار سه شنبه شب در لیگ قهرمانان مقابل زنیت تمرکز کنیم. بازیکنانی که در تیم یوونتوس بازی کرد و لباس این تیم را به تن دارند هرگز نباید از چیزی بترسند."

یوونتوس دیبالا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس دیبالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۴۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته پورتو موفق شد در دیداری از هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ برتر پرتغال، با سه گل از سد تیم چاوز عبور کند. مهدی طارمی در این مسابقه موفق شد یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل نیز بدهد.

درست در لحظاتی که طارمی در زمین مسابقه برای پورتو مشغول بازی بود و گل سوم تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر به‌صورت رسمی از جذب مهاجم ایرانی خبر داد.

در پایان دیدار پورتو، این موضوع به سوال خبرنگاران از کونسیسائو تبدیل شد. او در این خصوص گفت: فوتبال امروز این‌گونه است و در گذشته نه تنها در پورتو بلکه در باشگاه‌های دیگر رخ داده است. مهم است که بازیکنان از این موضوع آگاه باشند. طارمی یک بازیکن حرفه‌ای نمونه است و طوری بازی کرد که انگار قرارداد 10 ساله دارد. احمقانه است که او را بازی ندهم.

سرمربی پورتو اضافه کرد: اگر طارمی خوب باشد بازی می‌کند وگرنه روی نیمکت می‌ماند. او همیشه به تصمیمات من احترام گذاشته است. استفاده از بازیکنان تا پایان مدت زمان قراردادشان طبیعی است. برخی بازیکنان هستند که شاید چهار سال قرارداد داشته باشند اما گاهی نمی‌توانند همانند طارمی با همه توان خود بازی کنند و در نهایت باشگاه را ترک کنند. شرایط همیشه اینگونه است، من به قراردادها نگاه نمی‌کنم، بلکه به فداکاری در تمرینات و در زمین بازی نگاه می‌کنم.

کونسیسائو در پایان گفت: طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و او را همانند دیگر بازیکنان تیمم دوست دارم، زیرا آنها بچه‌های من هستند. فوتبالیست‌ها وقتی به یک سنی می‌رسند، باشگاه‌ها هزینه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و گزینه‌های آنها با بازیکنان می‌تواند متفاوت باشد که باید به آن احترام بگذاریم.

دیگر خبرها

  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • واکنش رسمی پورتو به حضور طارمی در اینتر
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر
  • ژاوی: این فصل را به عنوان فصل اشتباهات فردی به یاد خواهیم آورد؛ بسیار ناامید و عصبانی هستم
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • ادای احترام زیبای ختافه به مادران بازیکنان (عکس)
  • ده روسی: می‌خواهم از مدل ژابی آلونسو در لورکوزن تقلید کنم؛ به ۳ امتیاز بازی با یوونتوس نیاز داریم
  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!