Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-02@10:33:35 GMT

حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا صحت ندارد

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۴۴۸۸۶

حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا صحت ندارد

به گزارش  گروه ورزشی خرگزاری ایسکانیوز، مصطفی لشکری مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه موضوع حذف باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا چقدر جدی است، اظهار کرد: اصلا حذف سرخابی‌ها از آسیا صحیح نیست و سهیل مهدی مسئول مسابقات سازمان لیگ این موضوع را تکذیب کرده است. روال و فرایند حرفه‌ای سازی  باشگاه را امروز تشریح کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما دائما با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در حال مذاکره و مکاتبه هستیم.  

او ادامه داد: مدارک مرحله حرفه‌ای سازی را در ۵ آیتم باید باشگاه‌ها بارگذاری کنند که شامل بخش پزشکی، زیرساختی، حقوقی، پرسنلی و مالی است. در ۴ مورد مسئله و مشکلی برای باشگاه پرسپولیس وجود ندارد و فقط در مورد موضوع مالی است که نامه‌ای به سازمان لیگ ارسال کردیم تا ایرادات را به ما بگویند تا اشکالات را برطرف کنیم و مدارک را در اختیار سازمان لیگ قرار بدهیم. این فرصت همچنان وجود دارد و ما منتظر هستیم تا سازمان لیگ مسائل  و نقص مدارک را به ما بگوید و بحث مالی هم برطرف کنیم تا ان شا الله مجوز حرفه‌ای صادر شود.  

لشگری گفت: حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا صحت ندارد و مسئولان سازمان لیگ در ۲، ۳ روز گذشته بارها این موضوع را تکذیب کردند و نمی‌دانم منبع این خبر از کجاست. این روالی است که همه ساله اتفاق می‌افتد و موضوع جدیدی برای امسال نیست.  

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره فرصت برطرف کردن نواقص حرفه‌ای سازی این باشگاه گفت: من نمی‌دانم این زمان را از کجا آوردند که باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس  تا  روز دوشنبه فرصت تکمیل مدارک خود را دارند. ما فقط از سازمان لیگ درخواست کردیم تا مواردی که نقص است را به ما اعلام کند که سازمان لیگ هنوز اعلام نکرده است. هر زمانی که مسئولان اعلام کنند مدارک را در اختیارشان قرار می‌دهیم.  

او درباره اینکه‌ ای اف سی از مالکیت مشترک وزارت ورزش بر باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ایراد گرفته است، بیان کرد:  این موضوع فقط برای امسال و پارسال نیست. مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در چند سال گذشته در اختیار وزارت ورزش بوده است. اگر این موضوع بخواهد حل شود مجری تصمیم گیرنده آن جای دیگری است و به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس مربوط نمی‌شود. این ایراد در سال‌های گذشته هم وجود داشته است. حالا ممکن است مسیر آن به سمت خصوصی سازی برود تا وزارت ورزش از مالکیت سرخابی‌ها خارج شود و این در  دست فدراسیون فوتبال،‌ ای اف سی و فیفا است. این موضوع اتفاق جدیدی نیست و ان شا الله نگرانی در این باره وجود ندارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1116852 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پرسپولیس تهران باشگاه های استقلال و پرسپولیس سازمان لیگ باشگاه ها حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۴۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ۵ بازی استقلال و پرسپولیس تا آخر فصل

برنامه ۵ بازی استقلال و پرسپولیس تا آخر فصل

دیگر خبرها

  • برنامه ۵ بازی استقلال و پرسپولیس تا آخر فصل
  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  •  تغییر نام استقلال مشکل‌ساز می‌شود؟
  • آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل ساز می شود؟
  • آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟