Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@13:41:11 GMT

خطای انسانی عامل مرگ 3 کارگر شرکت فولاد ناب آرش

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۴۵۰۴۲

خطای انسانی عامل مرگ 3 کارگر شرکت فولاد ناب آرش

محمدرضا انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به وقوع حادثه در شرکت فولاد ناب آرش در روز چهارشنبه هفته گذشته اظهار کرد: متاسفانه گاز نیتروژن جان ۳ نفر از کارگران شرکت فولاد ناب آرش ابهر را گرفت و ۴نفر دیگر را دچار حادثه کرد.

سرپرست اداره کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بعد از حادثه یک ساعت رئیس شهرستان در محل حادثه حضور یافت، عنوان کرد: موضوع به صورت تخصصی بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: ظرف ۱۲ ساعت بررسی موضوع به صورت تخصصی انجام و گزارش و شرح حادثه آماده شد.

انصاری با اشاره به اینکه گزارش به مقام عالی استان و دستگاه‌های نظارتی ارسال شده است، تاکید کرد: پیگیر حق خانواده‌های فوتی‌های این حادثه هستیم.

سرپرست اداره کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با تاکید بر اینکه شرکت از نظر تجهیزات ایمنی در سطح بالایی است، تصریح کرد: عدم توجه به نکات ایمنی و رعایت نکردن اصول حفاظت فنی منجر به این حادثه شده است.

وی با بیان اینکه خطای انسانی در این حادثه محرز است، گفت: پیگیرها برای برخورد با عاملان حادثه ادامه دارد.

انتهای پیام/73009

منبع: فارس

کلیدواژه: سرپرست اداره کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی استان زنجان خطای انسانی استان زنجان حادثه نیتروژن محمدرضا انصاری فولاد ناب آرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۵۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگر شهرداری زنجان، کیف حاوی دلار، یورو و مدارک را به صاحبش بازگرداند

کارگر پاکدست خدماتی شهرداری زنجان، کیف حاوی دلار، یورو و مدارک شناسایی معتبررا به صاحبش بازگرداند.

به گزارش ایلنا، در روزهای گذشته یکی از کارگران خدماتی شهرداری منطقه ۲ شهرداری زنجان به نام «بهروز اسکندری» در حالی که مشغول جمع‌آوری زباله بود، با یک کیف دستی مواجه شد. این کارگر بلافاصله کیف را از کنار خیابان برداشته و محتویات داخلش را برای پیدا کردن صاحب اصلی‌اش کنترل کرد.

محتویات کیف حاوی مقادیری دلار، یورو و مدارک شناسایی معتبر بوده است.

بر اساس این گزارش، کارگر مذکور بعد از تماس با صاحب کیف گمشده که یکی از اهالی شهر زنجان بود کیف و محتویات آن را به صاحبش بازگرداند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کارگر؛ رضایت شغلی و توسعه اقتصادی
  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • آمار تصادفات عید امسال به نظر من اصلاً رسمیت ندارد/ ده برابر کشورهای پیشرفته در تصادف کشته می‌دهیم
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • کارگر شهرداری زنجان، کیف حاوی دلار، یورو و مدارک را به صاحبش بازگرداند
  • علت بارش‌های سیل‌آسای ایران؛ عامل انسانی دخیل بود؟
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد