Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از gizmochina، معرفی گوشی Galaxy S۲۱ FE شرکت سامسونگ، چندین بار به عقب افتاده است. این گوشی هوشمند قرار بود تابستان امسال به صورت رسمی معرفی شود، اما پس از تاخیر چندباره در رونمایی رسمی از این مسئول شایعه‌های لغو ساخت آن مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که سامسونگ هنوز هم قصد عرضه این گوشی را دارد، اما این کار را تا ژانویه ۲۰۲۲ به عقب انداخته است. به تازگی گمانه زنی‌هایی در مورد تاریخ‌های احتمالی عرضه این نسخه صورت گرفته است. طبق آخرین گزارش‌ها Galaxy S۲۱ FE در رویداد بین المللی سی ئی اس (CES) که در ژانویه سال ۲۰۲۲ برگزار می‌شود معرفی خواهد شد.

این رویداد که به «نمایشگاه الکترونیک مصرفی» نام دارد از تاریخ پنجم تا هشتم ژانویه در لاس وگاس برگزار می‌شود. اگر این گزارش‌ها حقیقت داشته باشند، محصول جدید سامسونگ در روز‌های ابتدایی این رویداد رونمایی خواهد شد.

البته باید در نظر داشت که سامسونگ معمولا گوشی‌های هوشمند خود را در رویداد سی ئی اس معرفی نمی‌کند. حتی زمانی که این شرکت قصد داشت در ژانویه سال گذشته زمانبندی عرضه گوشی‌های Galaxy S۲۱ را اعلام کند، خودش رویدادی را بعد از CES برگزار کرد. با این حال سامسونگ تعدادی از گجت‌های های خود را در این نمایشگاه الکترونیک مصرفی رونمایی کرد.

مشخصات احتمالی Galaxy S۲۱ FE

اگر گوشی Galaxy S۲۱ FE در رویداد سی ئی اس معرفی شود، احتمالا سامسونگ معرفی نسل بعدی از پرچمدار‌های سری اس خود را در بازه زمانی همیشگی اش یعنی در ماه فوریه انجام خواهد داد. انتظار می‌رود که Galaxy S۲۱ FE صفحه نمایشی ۶.۴ اینچی فول اچ دی داشته باشد و نرخ تازه سازی آن هم ۱۲۰ هرتز باشد. همچنین انتظار می‌رود که یک دوربین سه گانه برای این گوشی تعبیه شده باشد و انرژی مورد نیاز آن نیز با یک باتری ۴ هزار و ۵۰۰ میلی آمپری تامین شود.

بیشتر بخوانید

تصاویر جدید Samsung Galaxy Tab S8 منتشر شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی Galaxy S۲۱ FE

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۵۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس گزارش زومیت، گوشی‌های وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو که در سال ۲۰۲۰ معرفی شده بودند، به پایان چرخه‌ی عمر خود رسیدند. وان پلاس وعده داده بود که برای این گوشی‌ها سه سال به‌روزرسانی اندروید و چهار سال به‌روزرسانی امنیتی منتشر خواهد کرد.

طبق بیانیه‌ی رسمی، آخرین به‌روزرسانی وان پلاس ۸ دارای وصله‌ی امنیتی آوریل ۲۰۲۴ (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳) است و OxygenOS 13.1.0.587 را برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد. جدیدترین به‌روزرسانی گوشی وان پلاس ثبات و امنیت دستگاه را افزایش می‌دهد. به‌روزرسانی دردسترس کاربران هندی قرار گرفته است و به‌مرور برای سایر مناطق منتشر خواهد شد.

از مشخصات وان پلاس ۸ می‌توان به صفحه‌نمایش اولد ۹۰ هرتزی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۶۵، دوربین اصلی و سلفی ۴۸ و ۱۶ مگاپیکسلی، باتری ۴٬۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع ۳۰ واتی اشاره کرد. قیمت گوشی مذکور در زمان عرضه حدود ۷۵۰ دلار اعلام شده بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899416

دیگر خبرها

  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی/ جدول قیمت‌ها
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • دستورکار قرار گرفتن برگزاری پنج برنامه در حوزه گردشگری خوراک
  • معرفی برگزیدگان رویداد مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)