Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: در راستای اجرای امینانه نیات واقفان هشتمین دوره طرح زائران حرم رضوی با هدف تکریم و تجلیل از کادر درمانی کرونا و مبلغان جهادی فعال در عرصه سلامت در قالب دوره ۳ روزه در مجتمع آموزشی فرهنگی امامت مشهد مقدس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ۱۰ نفر از مدافعان سلامت گیلان نیز به جهت تلاش شبانه روزی در جبهه مقابله با کرونا از عواید موقوفات پور رجبعلی آستانه اشرفیه، حاج میرزا محمد علی تاجر نقشینه فروش رشت و ناصر قلی خان امجد الدوله صومعه سرا امروز به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

مدیرکل اوقاف گیلان ادامه داد: ۲ نفر از مدافعان سلامت از آستانه اشرفیه و صومعه سرا و ۸ نفر دیگر از رشت به زیارت امام رضا (ع) مشرف می‌شوند.

علیزاده اظهار داشت: با توجه با زحماتی که مدافعان سلامت، کادر درمان و اورژانس و همچنین شبکه بهداشت و درمان در ۳ سال اخیر متحمل شدند، سازمان اوقاف تصمیم گرفت تقدیر ویژه‌ای از این قشر داشته باشد.

او با اشاره به تلاش‌های اوقاف گیلان در مقابله با کرونا گفت: این اداره کل به همراه مراکز افق امامزادگان استان با تهیه و توزیع بسته‌های کمک معیشتی، توزیع ملزومات بهداشتی، ضد عفونی مراکز تجمع عمومی و تهیه و توزیع ماسک در کنار کادر درمان فعالیت داشته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان به اجرای طرح نفس و تهیه کپسول اکسیژن برای مراکز درمانی گیلان اشاره و تصریح کرد: این طرح با کمک خیران و عواید موقوفات همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدافعان سلامت طرح زائران حرم رضوی اوقاف و امور خیریه گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۵۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند

وحید اسکندری در گفت و گو با خبرنگار مهر از اعزام ۸۵ زائر گیلانی به سرزمین وحی خبر داد و اظهار کرد: صبح امروز زائران گیلانی از تهران به سمت جده پرواز کردند.

وی با بیان اینکه طول این سفر معنوی برای این زائران ۱۰ روزه است، افزود: زائران پنج روز در مدینه منوره و پنج روز در مکه مکرمه استقرار می‌یابند و پس از آن به مقصد فرودگاه بین‌المللی امام (ره) در تهران حرکت می‌کنند.

اسکندری ادامه داد: زائران گیلانی حج تمتع نیز در قالب چهار کاروان شامل ۲ کاروان با ظرفیت هر کدام ۹۵ نفر و ۲ کاروان نیز ۱۲۰ و ۱۳۵ نفر سوم خرداد ماه امسال با ۲ پرواز از فرودگاه سردار جنگل رشت عازم خواهند شد.

مدیر حج و زیارت گیلان تصریح کرد: یک کاروان از زائران حج تمتع به تعداد ۱۸۵ نفر نیز هفتم خردادماه از فرودگاه بین‌المللی امام (ره) عازم سرزمین وحی خواهند شد.

وی گفت: ۶۳۰ نفر زائر حج تمتع امسال از گیلان را ۳۵۹ زن و ۲۷۱ مرد تشکیل می‌دهند که از شهرستان‌های رشت، تالش، آستارا، لاهیجان، رودسر، لنگرود، بندرانزلی، آستانه‌اشرفیه، صومعه‌سرا، فومن، رودبار، خمام، املش و سیاهکل هستند.

کد خبر 6089949

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و پارادوکس مدافعان میانی؛ ستاره‌های منجی یا پاشنه آشیل؟
  • آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت