Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب هفته دهم لیگ پرتغال، تیم فوتبال پورتو مقابل بواویشتا به برتری ۴ بر یک رسید و توانست با درخشش طارمی به صدرجدول برسد.

طارمی در این مسابقه از ابتدا در ترکیب حضور داشت و توانست در ۷۰ دقیقه، پاس گل به ثبت رساند. (بررسی عملکرد طارمی مقابل تیمِ بیرانوند را در اینجا ببینید)

درخشش طارمی باعث شد تا مطبوعات پرتغال در جلد امروز خود به تمجید از او بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوجوگو در جلد خود «پیروزی بزرگ صدرنشین» را تیتر اصلی کرد و رکورد با تیتر « طارمی بازیسازی کرد و پاس گل داد»‌ از وجه دیگر ستاره کشورمان نوشت.

رکورد که چاپ لیسبون است از تساوی بدموقع بنفیکا مقابل استوریل نیز نوشت و از این گفت که سه ۳ تیم بزرگ پرتغال رقابتی سنگین در صدرجدول با هم دارند. اکنون تا هفته دهم، پورتو با ۲۶ امتیاز و تفاضل مثبت ۱۸ در صدر قرار دارد و تیم‌ اسپورتینگ با ۲۶ امتیاز و تفاضل مثبت ۱۱ در رده دوم و تیم بنفیکا با امتیاز ۲۵ در رده سوم جای گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۵۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است

به گزارش "ورزش سه"، فیل فودن یکی از طرفداران جود بلینگام است و از عملکرد این ستاره انگلیسی در رئال مادرید ستایش می‌کند.

بلینگام اولین فصل حضور در رئال مادرید را سپری می‌کند و آمار بی نظیری را از خود به جای گذاشته است. او شب گذشته در مراسم لاریوس جایزه بهترین پدیده سال را دریافت کرد.

این ستاره انگلیسی هفته درخشانی را پشت سر می‌گذارد چرا که در بازی ال‌کلاسیکو این هفته یک تنه موجب برتری تیمش شد و گل حساسی را در دقایق پایانی به ثمر رساند تا رئال با نتیجه 3-2 بارسلونا را شکست دهد.

بلینگام یکی از ستاره‌های انگلیس است که قطعا در مسابقات یورو 2024 می‌تواند همراه دیگر بازیکنان قابل توجه این تیم یک تورنمنت موفق را پشت سر بگذارد. فیل فودن، هم تیمی‌ او در انگلیس علاقه زیادی به نحوه بازی بلینگام دارد.

فیل فودن در گفتگو با دیلی میل درمورد درخشش بلینگام گفت:"آیا جود نیاز به نصیحت دارد؟ فکر نمی‌کنم او نیاز به توصیه‌‌ای داشته باشد. او خیلی باهوش و زیرک است. همچنین جود خانواده و اطرافیان خوبی دارد. من هیچ نقطه ضعفی در او نمی‌بینم. او استثنایی است.

من نمی‌توانم باور کنم که بلینگام فقط 20 سال دارد. هرگز کسی را در این سن ندیده‌ام که این اندازه پخته باشد. فیزیک او خاص و استثنایی است."

دیگر خبرها

  • ملاک قهرمانی لیگ بعداز امتیاز، تفاضل یا بازی رودررو؟
  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است