Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@15:05:49 GMT

کاربرد ورق استیل 304 در مخزن

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۴۵۲۴۱

کاربرد ورق استیل 304 در مخزن

ورق استیل 304 یکی از ورق‌های پرکاربرد در صنایع مختلف است. این نوع ورق استیل معمولا در ساخت لوازم خانه و آشپزخانه بیشترین کاربرد را دارد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام گروه فلز، سینک ظرفشویی، کارد و چنگال، ظروف استیل و تجهیزات مربوط به صنایع غذایی و حتی مخزن ماشین لباسشویی، با ورق استیل 304 تولید می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین تولیدکنندگان این محصولات به این نوع ورق استیل نیاز خواهند داشت. در اینجا سعی داریم با این ورق و ویژگی‌های منحصر به فرد آن بیشتر آشنا شویم و یکی از عرضه‌کنندگان معتبر این نوع ورق استیل را معرفی نماییم.

ورق استیل 304

استفاده از هر سه نوع این ورق استیل در مخازن مختلف از جمله مخرن ماشین لباسشویی به وفور دیده می‌شود. بنابراین برای هر نوع مصرف، ورق استیل خاصی تولید شده است. در ادامه برخی از ویژگی این ورق استیل که باعث شده، این محصول در مخزن ماشین لباسشویی استفاده شود را معرفی می‌کنیم.

ویژگی های ورق استیل 304 در مخزن ماشین لباسشویی

ویژگی‌های ورق استیل 304 به گونه‌ایی است که موجب برتری آن نسبت به سایر فلزات شده است. در واقع این ویژگی‌ها باعث شده است که این نوع ورق جزء پر مصرف‌ترین و پرکاربردترین ورق‌ها قرار بگیرد و مورد توجه صنایع مختلف واقع شود. یکی از صنایعی که از این ورق استفاده می‌کند، سازندگان مخزن ماشین لباسشویی هستند. برخی از ویژگی‌های این ورق استیل برای مصرف مخزن ماشین لباسشویی عبارتند از:

مقاومت در برابر حرارت و خوردگی

این ورق می‌تواند در برابر چرخش سریع و دور تند ماشین لباسشویی دوام آورده و دچار تغییر فرم نشود. ورق استیل 304 می‌تواند در محیط‌های مختلف در برابر عوامل مخرب محیطی، مقاومت خوبی از خودش نشان دهد. این ورق در برابر اکسیده شدن، مقاوم است. به همین دلیل در تجهیزات آشپزخانه و مخازن مختلف صنعتی و مخزن ماشین لباسشویی استفاده بسیار زیادی دارد. همچنین تا 870 درجه در برابر حرارت مقاومت دارد. اما اگر در دمای بالاتر قرار بگیرد، ممکن است ظاهر آن به شکل پوسته پوسته در بیاید. از آنجا که در ماشین لباسشویی درجه حرارت آب چندان زیاد نیست، ورق 304 مناسب است.  

انعطاف پذیری بالا

انعطاف بالا و جوش پذیری آسان باعث شده که از آن در مخزن ماشین لباسشویی استفاده شود. ورق استیل 304 از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. به همین دلیل می‌توان آن را در صنایع مختلف استفاده کرد. این ویژگی باعث می‌شود شکل پذیری آن افزایش پیدا کند. بنابراین به راحتی می‌توان آن را به فرم دلخواه درآورد و اتصالات مختلف را نیز به آن متصل کرد. علاوه بر این، جوشکاری آن نیز به آسانی انجام می‌شود.

مقاومت در برابر تغییرات آب و هوا

ورق استیل 304 می‌تواند در برابر آب و هوای با رطوبت بالا نیز دوام بیاورد. این ویژگی یکی از امتیازهای بزرگ این محصول است.

قیمت ورق استیل

قیمت ورق استیل 304 برای به کار بردن در مخزن ماشین لباسشویی، به نوع ورق استیل، ابعاد ورق و گرید آن بستگی دارد. علاوه بر این برخی از نوسانات بازار نیز ممکن است، روی قیمت ورق استیل،  تاثیرگذار باشد. توصیه می‌شود برای تعیین قیمت این نوع ورق استیل ابتدا با کارشناسان شرکت فلزات رنگین تماس حاصل کرده و به صورت تلفنی استعلام قیمت نمایید.

کارشناسان این مجموعه می‌توانند قیمت به روز ورق استیل را در اختیار افراد قرار دهند. همچنین راهنمایی‌های لازم را در خصوص خرید بهترین ورق استیل به مشتریان ارائه می‌دهند. در هنگام خرید نیز همواره سعی می‌شود مناسب‌ترین قیمت برای ورق استیل در اختیار مشتریان قرار گیرد. در ادامه برخی از خدمات این شرکت را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

خدمات شرکت فلزات رنگین

شرکت فلزات رنگین عرضه کننده انواع ورق استیل 304، با سه دهه فعالیت در این حوزه، یکی از بهترین ارائه‌دهندگان ورق استیل است. این شرکت انواع ورق استیل را در اشکال مختلف و با کیفیت بالا به دست مشتریان می‌رساند. انواع ورق استیل در ضخامت‌های گوناگون به شکل صفحات برشی و یا کویل به بازار ارائه می‌شود. محصولات این مجموعه، انواع ورق سوپر آستنیتی، ورق طرحدار به شکل دانه گندم و استیل دکوراتیو است. علاوه بر این، ورق استیل در گریدهای مختلف نیز عرضه می‌شود.

برای تهیه و خرید ورق استیل 304 و سایر انواع آن می‌توانید به وب سایت شرکت مراجعه کرده و ورق استیل مورد نظر خود را با مناسب‌ترین قیمت، خریداری نمایید. پس از ثبت سفارش، ورق استیل سفارشی در مناسب‌ترین قیمت و سریع‌ترین زمان به دست مشتری خواهد رسید. این شرکت همواره بهترین ورق استیل‌های موجود را به کشور وارد کرده و توانسته است محصولات با کیفیتی را به بازار ارائه دهد. بنابراین با خرید ورق استیل از این مجموعه می‌توانید از کیفیت و مرغوبیت محصولات، اطمینان خاطر داشته باشید.

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

ورق استیل 304 و انواع آن به عنوان یکی از پر مصرف‌ترین ورق استیل‌های موجود در بازار هستند. برای خرید ورق استیل 304 می‌توانید به سایت شرکت فلزات رنگین felez.co مراجعه کرده و انواع ورق استیل را برای مصارف مختلف از جمله مخزن ماشین لباسشویی، سفارش دهید. کارشناسان شرکت می‌توانند راهنمایی‌های لازم را در هنگام خرید به مشتریان ارائه دهند. علاوه بر این، قیمت‌های به روز انواع ورق استیل را نیز در اختیار افراد قرار دهند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ورق استیل مخزن مخزن ماشین لباسشویی نوع ورق استیل شرکت فلزات رنگین انواع ورق استیل ورق استیل ورق استیل ورق استیل 304 ترین ورق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۵۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه

 

به گزارش تابناک، مهمات پرسه‌زن به دسته‌ای از تسلیحات اطلاق می‌شود که پس از پرتاب، توسط سامانه‌های اپتیکی و حرارتی، به‌سمت هدف روانه می‌شود و با گشت‌زنی در آسمان، هدف موردنظر را پیدا و سپس آن را منهدم می‌کند.

 
این دسته از تسلیحات کاربرد قابل‌توجهی در رزم زمینی و به‌خصوص عملیات‌های ضدکمین دارند و با توجه به ابعاد کوچک و قابل حمل بودن توسط نفر به سلاحی مناسب برای نیروهای زمینی بدل شده‌اند.

کاربرد این نوع تسلیحات به‌خصوص در جریان جنگ اوکراین و توانایی آنها برای هدف قرار دادن انواع ادوات زرهی،‌ تجمع نیروها و حتی تسلیحات پشتیبانی آتش مانند توپخانه‌ها و سامانه‌های پدافندی بیش از پیش نمایان شد و لنست یکی از بهترین پهپادهای انتحاری بکارگیری شده توسط ارتش روسیه در این جنگ بوده است.

دیگر خبرها

  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • بزرگترین بلوار ورودی جنوبی یزد ساماندهی می‌شود
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم
  • انواع ورق صنعتی مهم کدام‌اند؟ چه کاربردی دارند؟
  • تصاویری از جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه
  • کاربرد های پمپ آب
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • پشت صحنه پیامک «آبفا»
  • کاربرد انواع سنگ های مختلف