Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رضا طلایی منش ،سرمربی تیم شهرداری همدان گفت: خوشبختانه شرایط تیم مطلوب است و بازیکنان از روحیه مضاعفی برای رویارویی مقابل حریف خود برخوردار هستند.

او افزود: تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان از تیم‌های باتجربه لیگ یک محسوب می‌شود و می‌دانیم بازی راحتی برابر این تیم نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم شهرداری همدان با بیان اینکه با شناخت لازم نسبت به تیم آرمان گهرسیرجان به میدان می‌رویم، گفت: هر ۲ تیم برای کسب نتیجه به میدان می‌رویم و می‌خواهیم دست پر به همدان بازگردیم

سرمربی شهرداری همدان بیان کرد: برای تداوم موفقیت‌های شهرداری نیازمند حمایت همه جانبه مسئولان اجرایی استان داریم و باید بپذیریم که رقابت در لیگ یک با توجه به حضور تیم‌های متمول و پرمهره کار آسانی نیست.

برنامه هفته سوم لیگ دسته یک فوتبال (آزادگان)

یکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰


ساعت ۱۴:۴۵آرمان گهر _شهرداری همدان

ساعت ۱۴:۴۵: ملوان _ قشقایی شیراز

ساعت ۱۴:۴۵: سایپا _ مس کرمان

ساعت ۱۴:۴۵: ماشین‌سازی‌تبریز _شهرداری آستارا

ساعت ۱۵:۰۰: خوشه طلایی ساوه _مس شهر بابک

ساعت ۱۵:۰۰: خیبر خرم‌آباد _ استقلال خوزستان

ساعت ۱۵:۳۰: شاهین شهرداری‌بوشهر _ رایکا بابل

(نامعلوم): استقلال ملاثانی -_ پارس جنوبی جم

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال ایران لیگ دسته اول شهرداری همدان شهرداری همدان ساعت ۱۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۵۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، موریس موتو پائز سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال ایران چهارشنبه پنجم اردیبهشت وارد تهران شد.   وی در نخستین روز حضورش در دیدار با سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال هماهنگی‌های لازم برای تمرینات تیم ملی را انجام داد و بلافاصله با حضور در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی هدایت تمرینات تیم ملی والیبال مردان ایران را در دست گرفت.   نخستین نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران ساعت ۹:۳۰ دقیقه یکشنبه نهم اردیبهشت در سالن شماره یک کمیته ملی المپیک واقع در خیابان سئول تهران برگزار می‌شود و سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی کشورمان به سوال‌های خبرنگاران پاسخ می‌دهد و به تشریح برنامه خود در تیم ملی والیبال ایران خواهد پرداخت.   قبلا زمان این نشست ساعت ۹ اعلام شده بود که به دلیل برنامه کاری کمیته ملی المپیک با ۳۰ دقیقه تاخیر از ساعت ۹:۳۰ شروع خواهد شد.   رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خرداد آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت زیادی دارد.

دیگر خبرها

  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • شمسایی: با تمام تمرکز به مصاف تیم ملی فوتسال تایلند می‌رویم
  • وحید شمسایی: با تمام تمرکز به مصاف تایلند می‌رویم