Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی اصغر کلانتری سرمربی تیم  فوتبال  فجر شهید سپاسی  شیراز ضمن تبریک پیروزی ارزشمند تیم فجر در آبادان گفت: بازی مقابل نفت آبادان یک بازی سخت بود که خداروشکر توانستیم در این شرایط حساس به یک برد ارزشمند در آبادان دست پیدا کنیم و ما نیز مانند نفتی‌ها نیازمند پیروزی در این دیدار بودیم و دست تک تک بازیکنان را می بوسم که باتلاش فراوان و استفاده حداکثری از موقعیت‌هایمان توانستیم دست پر به شیراز برگردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حفظ آرامش رمز پیروزی بود

او با اشاره به اینکه به اذعان همه کارشناسان، ما در دو بازی نخست هم عملکرد خوبی داشتیم و مستحق باخت نبودیم، بیان کرد: تیمی در آبادان می‌توانست موفق باشد که آرامش خود را حفظ کند و ما باهمین روش توانستیم ضمن استفاده از موقعیت‌های اندک خود، زیر فشار سنگین تیم حریف خوب عمل کنیم و در نهایت هم به برتری رسیدیم هرچند باید بهتر از این ها شویم.

کیفیت چمن آبادان روی عملکرد ما تأثیر مثبت داشت

کلانتری به کیفیت بسیار خوب چمن ورزشگاه تختی آبادان اشاره و تصریح کیکی از موارد بسیارمهمی که می‌تواند به ما کمک کند چمن بازی‌های خانگی ما بود که سال ها است هرچه در مورد این مسئله صحبت می‌کنیم گوش شنوایی وجود ندارد و با تلاش مدیرکل ورزش و جوانان فارس انتظار می رود کیفیت چمن ورزشگاه پارس ایده آل شود.

سرمربی تیم  فوتبال  فجر شهید سپاسی  شیراز در خصوص بازی حساس روز جمعه تیم‌های فجرسپاسی و استقلال در شیراز  بیان کرد: بنده از همین الان اعلام می‌کنم که لقمه راحتی برای استقلال نخواهیم بود و این تیم به همین راحتی‌ها نمی‌تواند جلوی ما بازی کند و با تلاش بچه‌ها نتیجه خوبی مقابل استقلال می‌گیریم.

تیم فجرشهید سپاسی شیراز روز گذشته در هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه تختی آبادان با دوگل مقابل صنعت نفت این شهر به برتری رسید و روز جمعه آینده نیز در هفته چهارم این مسابقات، از ساعت ۱۶ در ورزشگاه حافظیه پذیرای تیم استقلال تهران است.

منبع: مهر

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۵۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان

با تصمیم شورای تامین استان مازندران زنان نمی‌توانند در ورزشگاه تماشاگر دیدار تیم‌های نساجی و پرسپولیس باشند.   به گزارش ایسنا، تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.   با تصمیم شورای تامین استان مازندران زنان تماشاگر نمی‌توانند در این بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند و این بازی را از نزدیک تماشا کنند. این تصمیم برای دیدار نساجی برابر استقلال هم اتخاذ شده است.   قرار است در جایگاه زنان ورزشگاه وطنی، تماشاگران تیم مهمان یعنی پرسپولیس قرار بگیرند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • آبی های چشم انتظار و خبر تلخ از صندلی های ورزشگاه آزادی !
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • شورای تامین، زنان را از تماشای بازی پرسپولیس و استقلال با نساجی محروم کرد
  • شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان
  • تاریخچه: تیمی که استقلال را دو رقمی کرده!
  • رجب‌زاده: ۳ امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال