Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر تخلیه بار قاچاق در محدوده کمربندی دوم تهران، ماموران این پلیس به سرعت به محل اعزام و طی عملیات منسجم در پی رصد‌های اطلاعاتی نامحسوس موفق به کشف مقادیر زیادی بلوریجات قاچاق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی‌های اولیه انجام شده مشخص شد کالا‌ها فاقد اسناد ثبت و پذیرش در سامانه انبار‌ها بوده و بارنامه ارائه شده مربوط به لوازم شوینده و اسناد گمرکی نیز از نظر زمانی دارای مغایرت و مربوط به سال‌های گذشته هستند.

سرهنگ ولی پور گودرزی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات متهمان دستگیر و به همراه کالا‌های قاچاق به این پلیس منتقل شدند و طی شمارش صورت گرفته کالا‌ها شامل بیش از ۱۴۶ هزار عدد لیوان و استکان بلوری محصول کشور امارات بوده که کارشناسان ارزش مالی آن را ۴ میلیارد تومان برآورد کردند.

وی با بیان اینکه تحقق شعار امسال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی از تولید ملی، از لزوم خاصی برخوردار و از اهداف این پلیس است، گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه کالای مشکوک به قاچاق و یا احتکار شده با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید

کشف کالا‌های قاچاق قبل از تحویل به چرخی‌های خیابان شوش

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۵۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب

سرهنگ عبدی اظهار کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا در بناب در پی کسب خبری مبنی بر دپو و احتکار خمیر مایه و کنجد در یک انبار موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضایی به همراه نمایندگان اداره شبکه بهداشت و درمان و جهادکشاورزی شهرستان از انبار مورد نظر بازدید و مقدار ۱۰ تن خمیر مایه و دو تن و ۸۰۰ کیلوگرم کنجد خارجی قاچاق را کشف و برابر اعلام کارشناسان ارزش کالای مکشوفه ۲۵ میلیارد ریال برآورد شد.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شد تشریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

وی تاکید کرد: قاچاق کالا از جهات گوناگون سلامت اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می‌کند و پلیس با تمام توان و جدیت با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • توقیف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • رونق حمل و نقل جاده‌ای کالا
  • رونق حمل و نقل جاده ای کالا
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان