Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@14:14:01 GMT

آتش‌سوزی مشکوک در خانه مشکاتیان + عکس و فیلم

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۴۵۵۸۷

آتش‌سوزی مشکوک در خانه مشکاتیان + عکس و فیلم

مهدی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور از آتش‌سوزی خانه تاریخی مشکاتیان خبر داد و  اظهار کرد: در ساعت ۷ و ۵۸ دقیقه صبح امروز پس از تماس با آتش نشانی یک تیم عملیاتی به همراه یک خوردو پشتیبانی از ایستگاه شهید صفادل به محل اعزام شدند.

رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی نیشابور ادامه داد: به دلیل سرایت آتش به چوب‌های سقف و ایزوگام پشت بام تنها راه مهار استفاده از آب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از نظر آتش نشانی با توجه به قدیمی بودن بنا و آبی که برای اطفا حریق استفاده شده خطر ریزش ساختمان بسیار زیاد است، از این رو سازه باید تخریب شود اما با توجه به حساسیت ملک موضوع باید توسط  رئیس میراث فرهنگی استان خراسان رضوی و دیگر مراجع ذی‌صلاح تایید شود.

حسینی تاکید کرد: میزان دقیق خسارت و علت آتش سوزی در درست بررسی است.

تحقیقات بیشتر خبرنگار فارس در محل، بیانگر این است که این خانه تاریخی پاتوق معتادان است ممکن است حریق به این موضوع بی ارتباط نباشد.

لازم به ذکر است تکلیف خانه پدری استاد مشکاتیان به دلیل مشکل حقوقی بین میراث فرهنگی و مالک مشخصی ندارد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: آتش سوزی شهید نیشابور سوخت خانه تاریخی مشکاتیان تخریب خانه مشکاتیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۵۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق در یک انباری ۲۰ متری واقع در خبابان لاله‌زار خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک انباری کوچک به مساحت حدود ۲۰ مترمربع که در طبقه دوم یک واحد صنفی قرار داشت رخ داده است. داخل این انبار لوازم و قطعات فلزی مربوط به لوستر و ... نگهداری می‌شد که آتش‌نشانان بلافاصله برای اطفاء حریق وارد عمل شده و موفق شدند تا شعله‌های آتش را در عرض چند دقیقه مهار و به طورکامل اطفاء کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه درپی این حریق دود زیادی به آسمان بلند شده بود، اظهارکرد: همچنین با توجه به عرض کم خیابان لاله‌زار ترافیکی نیز در این مسیر ایجاد شده بود که همین موضوع موجب حساسیت کسبه و برخی از شهروندان شده بود، اما خوشبختانه این حریق بسیار جزئی بود و هیچگونه خسارت جانی به دنبال نداشت.

به گفته ملکی، آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند. کارشناسان آتش‌نشانی هم علت این حادثه را بررسی و اعلام خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • بلایی که سر امامزاده ابراهیم(ع) افتاد ؛ هر خانه کمتر از ۱۰ دقیقه دچار حریق شد
  • غیبت مشکوک لژیونر‌های ایران در ترکیه
  • روز یادبود آتش‌نشانان ۱۴۰۳ +تاریخچه و پوستر Firefighters’ Memorial Day
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان