Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رشید قربانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همایش کشوری دستاوردهای ورزش دانش آموزی با محوریت طرح کنترل وزن و چاقی دانش آموزان در روزهای دوازدهم و سیزدهم آبان ماه به میزبانی سنندج برگزار می‌شود.

وی افزود: آموزش و پرورش کردستان در سال‌های ۹۵، ۹۷ و ۹۹ سه دوره همایش علمی تحت عنوان دستاوردهای ورزش دانش آموزی در سطح کشور برگزار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان اظهار داشت: با تأکید معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش خوشبختانه کردستان به عنوان مجری چهارمین همایش دستاوردهای ورزش دانش آموزی و اولین کنگره ملی کنترل وزن و چاقی دانش آموزان معرفی شد.

قربانی با اشاره به اهمیت اجرای طرح کوچ و گفتمان سازی قابل قبول آن، همایش چهارم را مهم توصیف کرد و گفت: چالش‌های طرح کوچ و راهکارهای بهبود اجرا، تدوین الگوی جامع طرح کوچ، پیامدهای رفتاری و حرکتی و متابولیکی چاقی و اضافه وزن، شیوه‌های بهینه مداخله در کنترل وزن و چاقی دانش آموزان، چاقی و ساعت درس تربیت بدنی، محورهای اصلی این همایش هستند.

وی افزود: در بخش ویژه همایش نیز آینده پژوهی در طرح کوچ، اقدام پژوهی و درس پژوهی با محوریت طرح کوچ تعریف شده است.

قربانی خاطرنشان کرد: همچنین پخش فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای، برپایی نمایشگاه‌های پوستر، عکس، پویانمایی و کاریکاتور در بخش فرعی همایش مد نظر قرار گرفته است.

وی افزود: ۴۲۹ اثر در سه بخش اصلی، فرعی و ویژه در دبیرخانه این همایش اعلام وصول شده که پس از انجام مراحل داوری، ۳۰۲ اثر پذیرش نهایی شدند.

قربانی افزود: اواخر این هفته و در روزهای ۱۲ و ۱۳ آبان ماه جاری همایش را به دو صورت حضوری و مجازی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌کنیم که در افتتاحیه آن دکتر حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت، سخنران ویژه خواهد بود.

رئیس چهارمین همایش ملی دستاوردهای ورزش دانش آموزی با اشاره به مشارکت اساتید برجسته حوزه تربیت بدنی کشور در این همایش گفت: پنج کارگاه جانبی نیز برای استفاده معلمان تربیت بدنی استان به صورت حضوری در نظر گرفته شده است.

کد خبر 5340124

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج آموزش و پرورش كردستان رشید قربانی ویروس کرونا بنزین جایگاه سوخت بوشهر پمپ بنزین خطبه های نماز جمعه آمار کرونا کرمانشاه قوه قضاییه گرگان ایلام عکس استانها واکسن کرونا اردبیل دستاوردهای ورزش دانش آموزی تربیت بدنی طرح کوچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۵۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان نیر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل یادواره شهدای دانش آموز شهرستان نیر با محوریت شهید علامه مرتضی مطهری و با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان آیت الله سید حسن عاملی فردا شنبه ۱۵ اردیبهشت از ساعت ۱۰ صبح در مسجد جامع شهر نیر برگزار خواهد شد.

از عموم مردم شهید پرور منطقه برای شرکت در این مراسم دعوت شده است.

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان نیر
  • افزایش ۱۰ درصدی نرخ چاقی در دانش‌آموزان/ جلوگیری از کم تحرکی دانش‌آموزان با مسابقات مادر دختری، پدر پسری
  • آزمون استخدامی مربیان و معلمان امور پرورشی و تربیتی در گیلان
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه اندازی می شود
  • افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند
  • هر روز چقدر باید بنشینیم، بخوابیم، بایستیم و ورزش کنیم؟
  • هر روز چقدر باید بنشینیم، بخوابیم، بایستیم و ورزش کنیم؟ علم پاسخ می دهد
  • نیمی از مدارس کشور مربی پرورشی ندارند/ افزایش اردوهای دانش آموزی
  • فیلسوفان بزرگ دربارۀ «ورزش» چه می‌گویند؟
  • انتقال تجارب و دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه شیلات به تاجیکستان