Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@15:17:53 GMT

دیواره‌های ساحلی پلدختر و معمولان باید تکمیل شود

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۴۵۶۸۴

دیواره‌های ساحلی پلدختر و معمولان باید تکمیل شود

گروه استان‌ها- نماینده پلدختر و معمولان در مجلس به لزوم ادامه احداث دیواره‌های ساحلی پلدختر و معمولان تاکید کرد و گفت: بنا بوده آب منطقه‌ای و بنیاد مسکن ادامه احداث دیواره‌های ساحلی پلدختر و معمولان را پیگیری کنند. - اخبار استانها -

سید حمید رضا کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درپلدختربا اشاره به اینکه حدود 950 خودروی خسارت سیل در استان لرستان داریم که 750 خودرو متعلق به شهرستان پلدختر است اظهار داشت: بنده شاید بیش از  20 بار با ستاد بحران کشور و وزارت کشور مکاتبه و  نامه‌نگاری و صحبت انجام دادم و همچنین در رابطه با 250 تا 300 هکتار زمین کشاورزی که سیل کامل آنها را با خود برده یک نامه به وزیر جهاد کشاورزی نوشتم و از او درخواست کردم که به کشاورزان پلدختری که در سیلاب زمین‌های کشاورزیشان که منبع درآمدشان بوده از بین رفته رسیدگی کنند که وزیر جهاد کشاورزی دستور داد و نامه‌ای به وزارت کشور و ستاد بحران نوشته و پیگیر بود که اطلاعات این را بگیرد تا در سفر آینده هیئت دولت دو موضوع خودروها خسارت دیده و زمین‌های کشاورزی را با وزرای مربوطه پیگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با وضعیت بازسازی جاده پلدختر به خرم‌آباد نیز افزود: یک بحث در مورد جاده قدیم پلدختر به خرم‌آباد است که تا حدودی بازسازی انجام شده ولی با توجه به خسارات جدی که در سیل دید کشش این حجم ترافیک را ندارد و ما به این بازسازی و طرح جدید جاده که در حال انجام است امید بستیم، این پروژه با مشکلات اعتباری روبروست که با پیگیری‌های انجام شده از طریق بانک‌ها و اعمال ماده 56 با 330 میلیارد تومان که به پروژه تزریق می‌کند بتواند سبب تسریع در انجام پروژه شود.

نگرانی مردم پلدختر از توقف ساخت دیواره ساحلی؛ دلهره برای سیل دوباره + فیلم بارش‌های پائیزی و دلهره مردم پلدختر از سیل دوباره؛ دیوار ساحلی تکمیل نشد

 نماینده پلدختر و معمولان در مجلس شوری اسلامی عنوان کرد: مشکلاتی در دیواره‌های ساحلی پلدختر و معمولان داریم که قرار شد بنیاد مسکن و شرکت آب منطقه‌ای برای ادامه احداث دیواره ساحلی پلدختر و دایک حفاظتی معمولان پیگیری کنند، ادامه دایک حفاظتی به عنوان یک دغدغه جدی مردم معمولان مطرح است که با توجه به تامین اعتباری که شده قرار است پیمانکاری را برای امتداد کار بگیرند و قبل از بارش‌ها و سیلاب‌ها شروع به کار کند و بتواند پروژه را زودتر انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه اندوخته‌‌های 50 ساله پلدختر در سیلاب سال 98 از بین رفت بیان کرد: بحث ما با مدیران استانی این است که پلدختر را به عنوان یکی از شهرستان‌های 11گانه استان لرستان نبینید چون زیرساخت‌های پلدختر در سیلاب از بین رفته که انتظار داریم مشکلات سیل و پساسیل را ویژه ببینید.

انتهای پیام /646/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دیواره های ساحلی پلدختر و معمولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۵۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد، سید علیرضا رسولی گفت: در ادامه هدایت آب‌های سطحی محله امامشهر و نهایتاً خیابان شهید شریف، موضوع هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد تا بعد از سه راهی استقلال در بلوار جمهوری آغاز شد.

وی ضمن تأکید بر حساسیت این فاز از طرح، گفت: به دلیل وجود تأسیسات متعدد زیربنایی در این محور، همچنین ترافیک این چهارراه، این پروژه با دقت بیشتر انجام خواهد شد و با حوصله و همراهی همشهریان این مهم طی ۲۰ روز آینده نهایی خواهد شد.

مدیر منطقه یک شهرداری یزد افزود: طول اجرای لوله گذاری در این مرحله ۳۵۰ متر و با دو خط لوله ۶۰۰ کاروگیت، پس از حفاری و تثبیت بستر و بتن ریزی انجام می‌شود.

رسولی با اشاره به ضرورت اجرای این طرح، ادامه داد: بر اساس شیب طبیعی زمین، بخشی از روان آب‌های بالادست از منطقه چهار شهرداری وارد این منطقه می‌شود که باید با کنترل مسیر حرکت آن، مشکلات حاصل از این مساله را کاست.‌

کد خبر 6090012

دیگر خبرها

  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون خطا ندارد
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • چرا بارورسازی ابرها بحث برانگیز است و چگونه انجام می‌شود؟