Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن سرافراز در خصوص حذف برنامه نود صحبت هایی را انجام داده است

محسن سرافراز می گوید عادل فردوسی پور هیچ خطری برای صدا و سیما ندارد!

به گزارش طرفداری، محسن سرافراز، رییس اسبق صداوسیما در گفتگویی با روزنامه شرق درباره عادل فردوسی پور و تعطیلی برنامه نود گفت:

در دوره ما فشار برای تعطیلی برنامه ۹۰ بود، منتها مجموعه تصمیمات این بود که این کار انجام نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به نظرم در دوره بعد خواستند مدیر مجموعه شبکه ۳ خودش را نشان دهد و او هم کمک کرد که این برنامه تعطیل شود. مدیران شبکه سه تصور می‌کردند می‌توانند شبیهش را درست کنند که خب نتوانستند!

او در جواب به این سوال که فردوسی‌پور چه خطری برای صداوسیما داشت، گفت:

هیچ خطری. ایشان در حوزه تخصصی خودش در همان چارچوب اگر کار کند، تهیه‌کننده، مجری و برنامه‌ساز موفق است و چون در اوج موفقیت او، برنامه‌اش حذف شد، به یک جور عقده برای کسانی که سال‌ها این برنامه را دنبال می‌کردند، تبدیل شده است.

سرافراز درباره صحبت‌های جبلی که گفته‌ ممکن است برنامه ایشان برگردد توضیح داد:

این یکی از مشکلات نظام حکمرانی ماست که خیلی راحت پیاده‌شان می‌کنند. خیلی افراد به‌راحتی حذف شده و کنار گذاشته می‌شوند. این کار اشتباه است، چون انگیزه‌ها کم و افراد به‌دردبخور کم می‌شوند. میدان به دست افراد متظاهر و ضعیف‌تر می‌افتد.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم محرومیت 17 ساله ایران از عنوان بهترین بازیکن سال آسیا دو پاس گل مهدی طارمی مقابل بوآویشتا (پورتو - بوآویشتا) / ویدیو همدردی جالب هواداران دورتموند با دوقلوهای خود در ایتالیا: تسلیم نشو کاتانیا گل زیبای لوییس ریوخا به بارسلونا (بارسلونا 1-1 آلاوز)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۵۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این مستندروایتی دانشجویی از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ و حمایت‌های دانشجویان در سراسر دانشگاه‌های ایالات متحده از فلسطین است، هر چند مسئولان دانشگاه‌ها انتقاد از رژیم صهیونیستی را به بهانه یهودی ستیزی خاموش می‌کنند، اما دانشجویان بعد از هفتم اکتبر نشان دادند کدام سمت تاریخ ایستاده اند.

مستند «امتحان نهایی» که در گروه مستند مرکز بسیج صدا و سیما به تهیه کنندگی و کارگردانی لقمان یدالهی تولید شده است، ساعت ۱۰:۴۵پخش می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • تأکید مدیر شبکه آموزش بر پاسداشت زبان فارسی و شعر و موسیقی اصیل ایرانی
  • رییس دانشگاه فردوسی مشهد به روسای دانشگاههای آمریکا نامه اعتراضی نوشت
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳
  • تصاویر انتقام رئیس‌جمهور فرانسه از ستاره آفریقایی بعد از لایی خوردن | امشب را در فرانسه نمان!
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما