Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با پیگیری شورای حفظ حقوق بیت المال استان و تلاش اداره ثبت اسناد و املاک استان، سند مالکیت تالاب‌های بین المللی آلماگل و آلاگل در شهرستان گنبدکاووس به مساحت ۲ هزار هکتار صادر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از دادگستری گلستان، حیدر آسیابی در این باره اظهار داشت: برای حفظ حریم این تالاب‌ها و جلوگیری از زمین خواری، سند مالکیت این زمین‌ها به نام سازمان جنگل‌ها و مراتع صادر شده است و سازمان حفاظت محیط زیست می‌تواند با انجام مراحل قانونی این اسناد را به نام خود انتقال دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسیابی ادامه داد: سند تالاب بین المللی آجی گل گنبدکاووس هم پیش‌تر در دل اراضی منابع طبیعی، حدنگاری و سند آن صادر شده است.

آسیابی افزود: تعیین حد و مرز اراضی ملی و منابع طبیعی و صدور سند مالکیت یکی از اولویت‌هایی است که در شورای حفظ حقوق بیت المال گلستان دنبال می‌کنیم و با تلاش شبانه روزی همکاران ما در اداره کل ثبت اسناد و مالکیت استان تاکنون حدنگاری حدود 96 درصد اراضی ملی و منابع طبیعی استان انجام شده و اسناد آن‌ها به تدریج در حال صدور است.

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس: ستاد ملی تالاب‌ها در دولت دوازدهم کاری برای نجات خلیج گرگان انجام ندادکتابی برای نجات «عروس‌ غاز» تالاب‌های ایرانمعضل بروز "بادهای نمکی" در سیستان از زبان سازنده مستند "تالاب کجی"

گفتنی است، سه تالاب بین‌المللی واقع در ناحیه شمالی و مرزی گنبدکاووس شامل آلاگل، آلماگل و آجی‌گل در مجموع حدود سه هزار هکتار مساحت دارند.

انتهای پیام/581/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بین المللی سند مالکیت تالاب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۶۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای بخشی از تالاب بین المللی هامون و شور وصف ناپذیر مردم سیستان

  بارندگی‌های اخیر و سیلاب‌هایی که طی روزهای گذشته در حوزه آبریز هیرمند به وقوع پیوست با پیگیری های دولت سیزدهم و رهاسازی بخشی از حقابه ایران، جان دوباره‌ای به تالاب بین المللی‌هامون و منطقه سیستان داده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • واگذاری هزار فقره سند مالکیت در بندر خمیر
  • بی‌هویتی اراضی به یک ابرچالش تبدیل شده است
  • رفع تداخلات ۲۳ هزار هکتار اراضی ساری
  • ادارات فرهنگ و ارشاد، نقش ویژه‌ای در ترویج فرهنگ ثبت رسمی دارند
  • صدور سند مالکیت املاک با وجود بدهی به دولت، مجاز شد
  • احیای بخشی از تالاب بین المللی هامون و شور وصف ناپذیر مردم سیستان
  • حل مشکل 50 ساله ساکنان قشم/ در سفر رئیس قوه قضائیه
  • انتظار ۹ ساله ساکنان مسکن ویژه تهرانسر برای صدور سند مالکیت
  • تحقق ۱۳۱ درصدی صدور سند مالکیت شهری و روستایی در گیلان
  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد