Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-05@14:53:06 GMT

حذف تیم عربستانی از آسیا قطعی شد

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۴۶۴۴۴

کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال عربستان درخواست دو باشگاه این کشور برای بازنگری در صدور مجوز را نپذیرفت. به گزارش جنوب نیوز و به نقل از روزنامه الریاضیه عربستان، پس از رأی کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال عربستان در خصوص عدم صدور مجوز دو باشگاه النصر و الاتحاد به همراه سایر باشگاه‌هایی که نتوانستند این مجوز را در فصل جاری دریافت کنند، دو باشگاه الاتحاد و النصر نسبت به تکمیل مدارک و رفع نواقص اعلام شده اقدام کرده و خواستار بازنگری در این رأی از سوی کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کمیته اما اعلام کرد درخواست تجدید نظر دو باشگاه عربستانی پذیرفته نخواهد شد و مجوز حضور دو باشگاه النصر و الاتحاد در فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا (۲۰۲۲) صادر نمی‌شود.

این در حالی است که باشگاه الاتحاد نسبت به پرداخت بدهی‌های معوق خودش نیز اقدام کرده اما طبق اعلام کمیته مربوطه پرداخت بدهی و تکمیل مدارک در مهلت تعیین شده صورت نگرفته است.

منبع: تسنیم

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: صدور مجوز دو باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۶۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بر اساس گزارش سرویس رسانه‌ای الاتحاد عربستان؛ باشگاه‌های الاتحاد جده و رئال مادرید برای روند درمانی کریم بنزما به توافق رسیده‌اند. این مهاجم قرار است هفته آینده پس از پایان درمان مصدومیتش به عربستان بازگردد.

بیشتر بخوانید
کریم بنزما: الاتحاد شبیه به رئال‌مادرید نیست!

این فوتبالیست ۳۶ ساله در این فصل ۲۹ بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داد و ۱۳ گل به ثمر رساند.

کریم بنزما از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۲۳ برای رئال مادرید بازی کرد. او به عنوان عضوی از باشگاه مادریدی، پنج بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و چهار بار قهرمان اسپانیا شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229238 برچسب‌ها رئال مادرید

دیگر خبرها

  • واکنش کریستیانو رونالدو به 66امین هت‌تریک؛ احساس فوق العاده‌ای است + عکس
  • پیام رونالدو پس از هتریک در لیگ عربستان
  • رونالدو پس از هت‌تریک؛ حس فوق‌العاده‌ای دارم
  • خلاصه بازی النصر و الوحده + فیلم
  • هت‌تریک رونالدو النصر را به صدر جدول نزدیک کرد
  • پیروزی ۶ گُله النصر با هت‌تریک رونالدو
  • النصر 6-0 الوحده؛ رونالدو و هت تریک، پیوندی که هرگز قطع نمی‌شود!
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الوحده‌ + پخش آنلاین
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید