Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مصطفی خاکسار قهرودی روز یکشنبه در حاشیه آیین رونمایی از طرح پرداخت صدقات و کمک های مردمی از طریق کُد کیو.آر (QR) که در محل کمیته امداد استان تهران برگزار شد، اظهار داشت: طرح جمع آوری کمک های مردم خیر با پیشرفت زمان و نگاه آسان به اجرای این شیوه، با کاهش هزینه و افزایش سرعت دریافت همراه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شیوه یاد شده راهکار نوینی است که توسط این نهاد به مرحله اجرا درآمده است گفت: اجرای این طرح به صورت نمونه از ابتدای امسال در ۷ استان اجرا شد که هدف از آن سرعت در جمع آوری صندوق ها و کمک های مردمی است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) در پاسخ به این سوال که در اجرای طرح جمع آوری صندوق های صدقات در کشور یک هزار و ۸۰۰ نفر فعالیت داشته و آیا با اجرای این طرح شرایط کاری آنها تغییر خواهد کرد؟ اظهار داشت: تا زمانی که این طرح به صورت سراسری اجرا شود، این افراد مشغول به کار بوده و نیروها به مرور در سایر حوزه های مددکاری، کمک و مشاوره به نیازمندان به کار گرفته می شوند.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تکلیف صندوق ها در معابر و محلات شهر چگونه خواهد شد و آیا به صورت فیزیکی استفاده می شوند یا خیر؟ افزود: اگر این اقدام نوین جا بیفتد، ضرورت آنها بازنگری می شود.

خاکسار قهرودی با بیان اینکه در ۲ سال اخیر با توجه به شیوع کرونا شاهد افزایش کمک های نقدی مردم به کمیته امداد بوده ایم گفت: علیرغم برخی مسائل اقتصادی، شاهد افزایش کمک های شهروندان بوده ایم که این نشان از ایمان و اعتقاد مردم دارد.

یک میلیارد تومان جمع آوری کمک از طریق کد QR در تهران

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران نیز در این رابطه اظهار داشت: شرایط پرداخت کمک های نقدی مردم از طریق سامانه QR در تهران وجود دارد و از سه ماه گذشته تا کنون یک میلیارد تومان توسط مردم خیر بدین شیوه پرداخت شده است.  

سید ابوالفضل پرپنچی با بیان اینکه پیشتر این طرح به صورت آزمایشی در استان تهران انجام شده است گفت: می توان از این پس کمک های مردمی را در سریع ترین زمان به جامعه هدف برسانیم.  

وی با بیان اینکه در بخش جمع آوری کمک های نقدی صندوق ها از منازل و معابر حدود ۴۱۰ نفر (صندوق های کوچک ۱۵۰ نفر) در سطح استان تهران فعالیت داشته اند، گفت: این افراد به مرور جذب بخش های دیگر برای ارائه خدمات به مددجویان می شوند.  

به گفته پرپنچی، طی ۶ ماه نخست امسال ۴۸ میلیارد تومان صدقات از سوی نیکوکاران در سطح استان تهران پرداخت شده است.  

مدیرکل کمیته امداد خمینی (ره) استان تهران با بیان اینکه تغییر روش پرداخت در این طرح سهل و آسان است و هیچ کارمزدی از سوی نیکوکاران به بانک ها در بر نخواهد داشت، گفت: در صدد هستیم تا از طریق این نرم افزار، جامعه مخاطب (با ورود به این سیستم و درج مشخصات) از این پس در زمان های مختلف بتوانند به راحتی کمک های نقدی خود را پرداخت کنند.

برچسب‌ها اهدای کمک های نقدی کمیته امداد امام خمینی کمک های مردمی اداره کل کمیته امداد استان تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اهدای کمک های نقدی کمیته امداد امام خمینی کمک های مردمی اهدای کمک های نقدی کمیته امداد امام خمینی کمک های مردمی اداره کل کمیته امداد استان تهران کمک های مردمی کمک های مردم کمک های نقدی کمیته امداد استان تهران صندوق ها جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۶۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد

 

     به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت معلمان علاوه بر تعلیم و تعلم، آموزگار مهرورزی نیز هستند ومعلمان و اقشار مختلف برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت اکرام به نشانی ekram. emdad. irحمایت مادی و معنوی ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را بر عهده بگیرند.

عسکری نژاد افزود: ۲۷ هزار و ۵۴۸ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که ۴۴۱ نفر از این ایتام فاقد حامی و نیازمند حمایت خیران هستند.

 

دیگر خبرها

  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور