Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان لیگ فوتبال محل برگزاری برخی از رقابت‌های جام حذفی را اعلام کرد. خبرگزاری میزان - به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های سـتارگان اورکی اسلامشـهر و پارسـیان هـارونی چهار محال وبختیاری روز یکشـنبه مورخ ۹ آبان در ورزشگاه امام خمینی (ره) اسلام شهر برگزار می‌شود.

محل برگزاری دیدار تیم‌های عقاب تهران وشهرداری نوشهر که قرار است در روز دوشنبه مورخ ۱۰ آبان برگزار شود، ورزشگاه شهید ایرانی (دوشان تپه) شهر تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دیــدار تیمهــای نـود ارومیـه و شـاهین دهــداری تهران روز دوشــنبه مـورخ ۱۰ آبان در ورزشگاه ۱۵۰۰۰ نفری شهید باکری شهر ارومیه انجام خواهد شد.

محل برگزاری دیـدار تیم‌های اسـپاد الوند تهران و گل ریحان البرز روزسه شـنبه مورخ ۱۱ بان، ورزشگاه عطرسیب باقرشهر تهران معرفی شد.

دیدار دو تیم ماکوجوان آذربایجان غربی و آبیدرسـنندج که مقرر بود روز یکشنبه مورخ ۹ ابان در ورزشگاه تختی شوط برگزار شود با توجه به مفتوح بودن پرونده تیم آبیدرسنندج در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کان لمیکن تلقی می‌شود. بدیهی است زمان برگزاری این دیدار پس از صدور رای کمیته انضباطی متعاقبا اعلام خواهد شد.

دیدار دو تیم خلیج فارس ماهشهر و مس نوین کرمان روز دوشنبه مورخ ۱۰ آبان، ساعت ۱۴:۳۰ روز سه شنبه مورخ ۱۱ آبان در ورزشگاه شهدای ماهشهر برگزارخواهد شد.   بیشتر بخوانید: علت سکوت فدراسیون فوتبال در ماجرای حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا چه بود؟

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون فوتبال سازمان لیگ جام حذفی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال سازمان لیگ جام حذفی فدراسیون فوتبال محل برگزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۶۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!

ظاهرا حواشی اخیر پیرامون ورود بانوان به ورزشگاه‌های فوتبال با محرومیت هوادار پیرمرد سپاهان تمام نشد و این محرومیت شامل هواداران زن دیگر تیمها هم شده است!

به گزارش تابناک ورزشی؛ با تصمیم شورای تامین استان مازندران، بانوان تماشاگر نمی‌توانند در این بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند و این بازی را از نزدیک تماشا کنند. این تصمیم برای دیدار نساجی برابر استقلال هم اتخاذ شده است.

تیم فوتبال نساجی قائمشهر در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در یک بازی حساس در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

این تصمیم باتوجه به این موضوع گرفته شده که درب ورودی که در هفته‌های گذشته برای حضور بانوان در نظر گرفته شده بود، در این هفته محل ورود تماشاگران تیم میهمان است و به همین منظور این ورزشگاه در این بازی مهم پذیرای بانوان نخواهد بود. 

قرار است در جایگاه بانوان ورزشگاه وطنی، تماشاگران تیم مهمان یعنی پرسپولیس قرار بگیرند.

دیگر خبرها

  • ورود مردان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد
  • حکم بی‌سابقه و تاریخی فدراسیون فوتبال؛ پرسپولیس-سپاهان فصل آتی فقط با تماشاگران زن/ مردان محروم شدند!
  • نامه تاج به وزیر: لیگ بعدی را شروع نمی‌کنیم!
  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • بیانیه جدید باشگاه سپاهان؛ لیدرهای قسمت بانوان را شناسایی کنید