Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، با آنکه از زمان قطعی های مکرر برق مدت زمانی می‌گذرد و با شروع فصل سرما،‌دیگر کمتر محله و خانه ‌ای در سراسر کشور دچار قطعی برق می‌شود،‌ اما هنوز که هنوز است به رغم وعده مسئولان خبری از پرداخت خسارت ناشی از نوسان برق به مشترکان نیست. اما علت عدم پرداخت خسارت،‌ به توافق نرسیدن توانیر با شرکت بیمه‌گذار عنوان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی است که بارها به عنوان دلیل این موضوع مطرح شده است و تا کنون نیز به نتیجه نرسیده است.

مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق در حاشیه بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی برق گفت: اقدامات خوبی در حوزه بیمه صنعت برق به منظور پرداخت خسارات مشترکان ناشی از خاموشی‌های اخیر صورت گرفته است اما تاکنون قرارداد منعقد نشده اما فرض بر این است که اوایل آذرماه شرکت بیمه مشخص شود.

به گفته او،‌ با توجه به این‌که مشترکان اطلاعات خود را ثبت کرده‌اند در سریع‌ترین زمان پرداخت‌ها صورت می‌گیرد و پیگیر این موضوع هستیم.

 رجبی مشهدی همچنین با اشاره به آخرین وضعیت بیمه نوسانات برق به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پرداخت خسارت به مشترکان در صورتی که ناشی از نوسان‌های برق و نظیر آن باشد، انجام می‌گیرد.

او ادامه داد: مشترکان در این صورت می‌توانند با مراجعه به آدرس و وب‌سایت بیمه توانیر یا سامانه برق من، شناسه قبض خود و قطعه آسیب دیده را اعلام کنند. بیمه پس از بررسی و تایید خسارت ناشی از نوسان برق، نسبت به پرداخت خسارت اقدام خواهد کرد.

سخنگوی صنعت برق با تاکید بر اینکه در سال گذشته بیش از ۶۵ میلیارد تومان هزینه خسارت پرداخت شده است، تصریح کرد: بنابر اعتبارهایی که داریم و به محض اعلام توسط مشترک و تایید کارشناس بیمه، آمادگی پرداخت وجود دارد.

کد خبر 635059 برچسب‌ها قطعی برق بیمه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قطعی برق بیمه پرداخت خسارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۶۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای جدید صادر شده از سوی کمیته تعیین وضعیت به شرح زیر است:

* در پی شکایت محمدعلی صفیا از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۴۸ میلیون و ۷۸۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت مهرشاد عنبری از باشگاه ایران خودرو، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۲۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸ میلیون و ۵۸۳ هزار و ۷۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۵۲۵ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

کد خبر 6091873

دیگر خبرها

  • نکات حقوقی و قوانین مربوط به دیه
  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان
  • مقایسه پوشش‌های بیمه شخص ثالث در شرکت‌های مختلف در سال ۱۴۰۳
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر
  • کشاورزان هم پاداش می گیرند هم برق رایگان
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد