Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@10:32:52 GMT

تراکتور هم مجوز حرفه‌ای آسیا را نگرفت

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۴۶۸۰۰

مدیرعامل باشگاه تراکتور اعلام کرد که این باشگاه نیز به دلیل عدم صدور مجوز حرفه‌ای نمی‌تواند در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند.

به گزارش تابناک ورزشی، جمشید نظمی ، درباره بحث صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه تراکتور و اینکه در صورت حذف استقلال و پرسپولیس باشگاه تبریزی شانس حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را خواهد داشت، اظهار داشت: مجوز حرفه‌ای برای باشگاه تراکتور صادر نشده است و ما هم نمی‌توانیم در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته هم نامه AFC مبنی بر اینکه مهلت جدید به باشگاه ما برای تکمیل مدارک داده نشده، به باشگاه ارسال شده است و ما امروز این نامه را دیدیم.

وی افزود: ما چون جزو تیم‌های آسیایی نبودیم، گرفتن مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌مان الزامی نداشت، اما با این وجود برای اخذ این مجوز اقدام کرده بودیم که ایراداتی به مدارک و مستندات ما گرفته شده بود. ما هم هفته گذشته نامه‌ای ارسال و درخواست کردیم فرصت مجدد به باشگاه داده شود تا ایرادات را برطرف کنیم، اما همانطور که گفتم روز گذشته نامه‌ای به دست ما رسیده که درخواست‌مان رد شده و مجوز حرفه‌ای برای باشگاه تراکتور صادر نشده است.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در واکنش به این پرسش که چه ایراداتی به مدارک این باشگاه گرفته شده است، گفت: دقیقاً به یاد ندارم چه مشکلاتی وجود داشت، اما اصلی‌ترین آن بدهی‌های باشگاه بود. ما زمانی که مدارک را ارسال کردیم هنوز پرونده‌های‌مان در فیفا در جریان بود و تسویه حساب نکرده بودیم. فکر می‌کنم به همین دلیل هم درخواست‌مان رد شده است. دقیقاً همان مشکلی که استقلال و پرسپولیس هم دارند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول ابوالفضل ابوترابی طرح صیانت از حقوق کاربران طرح جهش تولید مسکن قیصر امین پور تراکتور سهمیه آسیا لیگ قهرمانان آسیا مجوز حرفه ای ربیع الاول ابوالفضل ابوترابی طرح صیانت از حقوق کاربران طرح جهش تولید مسکن قیصر امین پور باشگاه تراکتور مجوز حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۶۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولاد 0-2 تراکتور؛ سقوط آزاد!

کوتاه و تکراری؛ فولاد مجددا شکست خورد!

طرفداری | تراکتور به پیروزی رسید.

هفته بیست‌وششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 با دیدار فولاد و تراکتور پیگیری شد که تبریزی ها در این مسابقه به یک پیروزی شیرین دو گله رسیدند.

فولاد خوزستان صفر - تراکتور تبریز یک گل: شجاع خلیل‌زاده دقیقه 14 و ریکاردو آلوز دقیقه 87 ورزشگاه: شهدای فولاد داور: بیژن همرنگ اخطار: جفرسون باهیا از فولاد

فولاد در حال یک سقوط آزاد باورنکردنی به سمت لیگ آزادگان است!

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • تراکتور به سهمیه آسیا و فولاد به سقوط نزدیک‌تر شدند
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • گل دوم تراکتور به فولاد + فیلم
  • چشمک تراکتور به سهمیه آسیا با سوپرگل شجاع
  • فولاد 0-2 تراکتور؛ سقوط آزاد!
  • سرپرست استقلال مجوز نگرفت؛حجازی سکونشین شد+ فیلم
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • گل محمدی: تعهد کتبی برای کار در تراکتور دروغ است
  • تیم تراکتور، فردا دراهوازبه میدان می‌رود
  • خبر داغ درباره مجوز حرفه‌ای استقلال