Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع لیورپول می گوید بازیکنان این تیم بابت تساوی مقابل برایتون ناراحت هستند.

اندی رابرتسون می گوید او و هم تیمی هایش باید عملکرد بهتری نسبت به دیدار مقابل برایتون داشته باشند.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه لیورپول، شب گذشته لیورپول در خانه خود میزبان برایتون بود و این دیدار در نهایت با تساوی 2-2 به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این دیدار اندی رابرتسون، مدافع اسکاتلندی قرمزها در مورد این دیدار با وب سایت رسمی باشگاه گفتگو کرد. صحبت های او را در ادامه می خوانید:

اندی حتما بازیکنان در رختکن ناراحت هستند. نظرت در مورد این بازی چیست؟

ناراحت کننده بود. نمی توانستیم شروع بهتری را متصور باشیم. فوتبال خیلی خوبی بازی کردیم، دو گل فوق العاده زدیم و می توانستیم با مانه به گل سوم برسیم که با بدشانسی این گل مردود شد اما قانون همین است. به نظرم به برایتون اجازه دادیم کاری که در انجامش خوب است را انجام دهد. تمام هفته روی این کار کردیم که چطور آنها را متوقف کنیم. به لالانا و بیسوما اجازه دادیم پا به توپ شوند و این کاری بود که در نیم ساعت اول اجازه انجامش را به آنها نداده بودیم. سپس آنها اعتماد به نفسشان را به دست آوردند و گل اول را زدند. نمی دانم می خواستند سانتر کنند یا شوت بزنند اما توپ وارد دروازه شد. به نظرم برایتون در نیمه دوم تیم برتر میدان بود. به همین خاطر ناراحت هستیم چون در آنفیلد با نتیجه دو بر صفر پیش بودیم. انتظار داشتیم سه امتیاز را بگیریم ولی نتوانستیم این کار را کنیم و به همین خاطر ناراحت هستیم.

 تیم در نیمه اول اعتماد به نفس زیادی داشت اما انگار در نیمه دوم افت کردید...

بله این اتفاق محتمل است. بارها گفته شده است که دو بر صفر پیش بودن خطرناک ترین نتیجه در فوتبال است زیرا زدن گل بعدی اهمیت بالایی دارد. وقتی موفق به زدن گل بعدی نشوید، حریف این باور را پیدا می کند که می تواند به بازی برگردد و این اتفاقی است که در بازی دیروز افتاد. باید بهتر باشیم و دوباره پا به توپ شویم. می توانیم روی مسائل زیادی تمرکز کنیم. اتفاقات خوب نیمه اول و اتفاقات نه چندان خوب نیمه دوم اما وقتی دو بر صفر پیش هستید باید نتیجه را حفظ کنید.

این تساوی بیشتر شبیه شکست بود. وسط هفته هم با اتلتیکومادرید بازی دارید...

 در رختکن هم این حس وجود دارد که شکست خورده ایم. دو بر صفر جلو بودیم و برتری را از دست دادیم و این اتفاق اصلا خوب نیست اما یک بازی دیگر در پیش داریم که می دانیم اگر در آن پیروز شویم مجوز حضور در مرحله حذفی را به دست می آوریم که با توجه به گروه ما فوق العاده است. هدفمان همین است اما باید عملکردی به مراتب بهتر نسبت به بازی دیروز داشته باشیم. باید ثبات بیشتری داشته باشیم و اگر این اتفاق بیافتد به نظرم می توانیم نتیجه بگیریم. امیدوارم یک شب ویژه دیگر در آنفیلد داشته باشیم و هواداران از ما حمایت کنند.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم محرومیت 17 ساله ایران از عنوان بهترین بازیکن سال آسیا دو پاس گل مهدی طارمی مقابل بوآویشتا (پورتو - بوآویشتا) / ویدیو همدردی جالب هواداران دورتموند با دوقلوهای خود در ایتالیا: تسلیم نشو کاتانیا گل زیبای لوییس ریوخا به بارسلونا (بارسلونا 1-1 آلاوز)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دو بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۶۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدار پیش از بازی مقابل دورتموند در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ، پاری سن ژرمن میزبان لو‌هاور بود. آنها در نیمه اول با نتیجه ۲-۱ عقب افتادند و در نیمه دوم هم گل سوم را دریافت کردند. در ادامه آنها موفق به جبران هر دو گل شدند و با نتیجه ۳-۳ به استقبال دورتموند رفتند.

بازی آرام و بدون موقعیت آغاز شد. دو تیم در خلق موقعیت ناتوان بودند و بازی به شکل جذابی دنبال نمی‌شد تا اینکه بالاخره در دقیقه ۱۹ مهمان به گل رسید. جایی که کریستوفر اوپری در سمت چپ محوطه جریمه صاحب توپ شد و با زدن ضربه‌اش به سمت مخالف، گل اول را به ثمر رساند.

در دقیقه ۲۸ بردلی بارکولا توانست بازی را به تساوی برساند. پاس وارن زئیر امری از سمت راست، در مقابل دروازه به بارکولا رسید و او توانست دروازه را باز کند.

پس از کمتر از ۱۰ دقیقه، یعنی در دقیقه ۳۷ مهمان باز هم به گل رسید. این بار آندره آیو در ابتدای محوطه جریمه به توپ رسید و با ضربه‌ای فوق‌العاده تور دروازه پی‌اس‌جی را به لرزه درآورد تا باز هم لوهاور به برتری برسد.

در ادامه در نیمه اول اتفاق مهمی رخ نداد و دو تیم با نتیجه ۲-۱ به رختکن رفتند.

در نیمه دوم پاری سن ژرمن برای زدن گل مساوی جلو کشید. در دقیقه ۵۵ شوت حکیمی از گوشه محوطه به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۵۹ دنیلو در محوطه جریمه پی‌اس‌جی بر روی نگو خطا کرد و لوهاور صاحب یک پنالتی شد. عبدولایه توره پشت این ضربه قرار گرفت و توانست حساب کار را ۳-۱ کند.

در ادامه پاری سن ژرمن باز هم حملاتش را آغاز کرد اما بازیکنان لوهاور که برد باارزشی به‌دست آورده بودند به خوبی از دروازه‌شان دفاع کردند و به تیم پرستاره میزبان اجازه خلق حمله ندادند.

تا اینکه در دقیقه ۷۸ بالاخره پاری سن ژرمن به گل رسید. این‌ بار پاس راموس از بین مدافعان، منجر به تک به تک شدن حکیمی و دروازه‌بان حریف شد و ستاره مراکشی توانست بازی را ۳-۲ کند.

در دقیقه ۸۴ راموس با پاس امباپه با دروازه‌بان تک به تک شد اما ضربه مهاجم پرتغالی را دروازه‌بان دفع کرد.

در ادامه پاری سن ژرمن نتوانست حمله‌ای خلق کند تا اینکه بالاخره در دقیقه ۵+۹۰ موفق شدند گل تساوی را بزنند. روی سانتر زیبای کانگ این لی راموس با ضربه سر بازی را ۳-۳ کرد.

درنهایت سوت پایان بازی به صدا درآمد و پاری سن ژرمن به تساوی ۳-۳ دست یافت. آنها با این تساوی در صدر جدول با یک بازی بیشتر نسبت به موناکو در رده دوم، ۷۰ امتیازی شدند.

دیگر خبرها

  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!
  • توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها
  • چگونه در قطار خوابی آسوده داشته باشیم؟
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا مشخص شد
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه