Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، رامین شیلاتی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست تالش گفت: مدیرعامل شهرک صنعتی، مدیر آب و فاضلاب و ۵ شهردار حوزه شهرستان تالش که به تکالیف خود در خصوص جمع آوری، حمل و دفن اصولی پسماند‌ها و فاضلاب شهری و پساب عمل نکردند، به مراجع قضایی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اعلام جرم و پیگیری مراجع قضایی تالش افزود: این اقدام حقوقی پس از صدور چندین اخطاریه به شهردار‌های شهرستان و مدیران آب و فاضلاب و شهرک صنعتی و رعایت نکردن ملاحظات زیست محیطی از سوی آن‌ها انجام شده است.

رئیس اداره محیط زیست تالش تصریح کرد: این اداره در چارچوب وظایف قانونی و ذاتی خود با هرگونه آلودگی محیط زیست که بهداشت عمومی را تهدید کند، برخورد قانونی خواهد کرد.

شهرستان تالش در شمال غرب استان گیلان قرار دارد.

هفته گذشته نیز ۶ شهردار و مدیر آبفای رودبار واقع در جنوب گیلان به دلیل رعایت نکردن ملاحظات زیست محیطی به مراجع قضایی معرفی شده بودند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست گیلان مراجع قضایی زیست محیطی مراجع قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۷۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد

ایسنا/لرستان مدیرکل دفتر امور شهری استانداری لرستان گفت: شهردار نمونه براساس دستورالعمل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور در سه حوزه ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد انتخاب می‌شود.

عنایت میرزایی به تجلیل از شهرداران نمونه استان در آیین گرامی‌داشت شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره و اظهار کرد: انتخاب شهردار برتر بر اساس دستورالعمل ابلاغی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور و در سه حوزه ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد انتخاب می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به این دستورالعمل تعداد شهرداران انتخابی بیش از یک شهرداری خواهد بود.

مدیرکل دفتر شهری استاندار گفت: با توجه به این دستور عمل در لرستان از ۷شهرداری تجلیل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری شکارچی غیرمجاز قبل از شکار در فیروزکوه
  • آب‌های خاکستری؛ نجات‌بخش حیات زمین
  • افزون بر پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال آزادسازی شد
  • تشدید برخورد محیط زیست با سودجویان اراضی ملی
  • مزارع کشاورزی که با فاضلاب خام و پساب آبیاری شوند، معدوم خواهند شد/چرخه تصفیه خانه‌ها باید تکمیل شود
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • امحاء کشت محصولات کشاورزی با آب‌های غیرمتعارف در شیراز
  • متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در دورود