Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز هفتمین نشست شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان در سال جاری با محوریت پیگیری نحوه پرداخت خسارت ناشی از برق قطعی و خاموشی های پیاپی، سه هزار مشترک برق در استان برگزار شد.

حجت الاسلام جعفری در این نشست با اشاره به اینکه درخصوص بررسی میزان و نحوه خسارت های وارده به مشترکین برق سابقا کارگروه ویژه ای تحت نظارت دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تشکیل شده، اظهارکرد: متعاقب بررسی های صورت گرفته ۳ هزار مشترک برق در استان، به علت قطعی و نوسانات برق دچار خسارت شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به نظر می رسد یکی از دلایل بروز تأخیر در پرداخت خسارت به مشترکین به عدم مشارکت شرکت های بیمه در مناقصه های شرکت توزیع نیروی برق بر می گردد که با توجه به کلیات و گستردگی این مسأله در سطح ملی مقرر شد مراتب از طریق قوه قضائیه و نهاد ریاست جمهوری پیگیری شود.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه این موضوع از جمله خواسته ها و مطالبات جدی مردم است؛ گفت: دستگاه قضایی در راستای صیانت از حقوق عامه بطور دقیق مراتب را تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد.

وی ضمن هشدار در خصوص مصادیق ترک فعل اشخاص حقوقی در این حوزه خاطرنشان کرد: چنانچه برای دستگاه قضایی محرز شود که اشخاص حقوقی ذی ربط- اعم از مدیران و یا مسئولین و یا شرکت های بیمه- با قصور و سهل انگاری و ترک فعل از ایفای وظایف قانونی خود امتناع کرده باشند برابر قانون و بدون اغماض و مماشات با آنان برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/د

منبع: فارس

کلیدواژه: اشخاص حقوقی خراسان شمالی بیمه دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۷۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تشکیل کمیسیون مشترک برای پیگیری موافقتنامه‌های دوجانبه بین ایران و اوگاندا



به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ به نقل از خانه ملت، عادل نجف زاده در دیدار معاون نخست وزیر اوگاندا که امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد افزود: بهره برداری ایران و اوگاندا از ظرفیت های موجود در دو کشور یکی از اهداف جمهوری اسلامی ایران در توسعه روابط دوجانبه است.
وی تشکیل کمیسیون مشترک برای پیگیری موافقتنامه های دوجانبه بین ایران و اوگاندا را ضروری دانست و ادامه داد: براساس آمارهای گمرک، تراز تجاری بین ایران و اوگاندا شرایط مطلوبی ندارد در حالی‌که ظرفیت افزایش و تشکیل بلوک‌های اقتصادی وجود دارد.
نجف زاده افزود: آمادگی داریم تا با صادرات خدمات فنی و مهندسی، تامین تجهیزات پزشکی، جاده سازی و انتقال آب و برق با اوگاندا همکاری کنیم.
همچنین معاون نخست وزیر اوگاندا نیز در این نشست گفت: توافقنامه‌هایی که بین روسای جمهور دو کشور به امضا رسیده باید از طریق تاسیس کمیسیون مشترک اجرائی شود.
خانم روکیا ناکاداما با بیان اینکه مواد اولیه مناسبی در اوگاندا وجود دارد که با استفاده از مهارت و فناوری ایرانی می‌تواند برای هر دو کشور نتایج مثبتی به دنبال داشته باشد، افزود: به تجهیزات پزشکی در کشور خود نیاز داریم. همچنین علاقمند به همکاری با ایران در زمینه زیرساخت های نفت، گاز و پتروشیمی هستیم.

دیگر خبرها

  • ضرورت تشکیل کمیسیون مشترک برای پیگیری موافقتنامه‌های دوجانبه بین ایران و اوگاندا
  • موضوعات مشترک کشور‌های عضو ACD پیگیری شود
  • قطعی آب مکرر در شهرک والفجر رباط کریم
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • ایستگاه فضایی چین آسیب دیده است
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند