Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در پایان نوزدهمین جلسه علنی شورا اظهار کرد: ابتدا ٢ گزارش به صحن شورا داده شد لازم بود این کار‌ها انجام شود زیرا ما در ابتدای ورود خود به شورا گفتیم که وضعیت تحول و تغییرات را باید شهرداری اراعه کند همچنین یک طرح به تصویب رسید که ۱۶ بند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای بازگشایی مدارس باید تمهیداتی انجام شود زیرا در حال حاضر مردم از ترافیک رنج می‌برند که با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها شرایط سخت‌تر می‌شود، ما نگران تامین اعتبار و بودجه هستیم زیرا بودجه برای حمل و نقل ۵۲ درصدش محقق شده أست.

چمران گفت: قرارداد‌ها باید سریعا مورد پیگیری قرار گیرد، مدیریت شهری باید آن را تنظیم کند و ترافیک هم رسیدگی شود همچنین اتوبوس‌هایی که نیاز به تعمیر دارند، تعمیر شود که تعداد ان‌ها هم ۴۰۰ دستگاه أست.

رییس شورای شهر تهران یادآور شد: واگن‌های مترو نیاز به تعمیر و اوورهال دارد، که با انجام این کار‌ها به حمل و نقل عمومی ما کمک زیادی می‌شود، امروز موضوع تاکسیرانی‌ها هم مطرح شد که به ان‌ها وام‌هایی داده شود تا خودشان نوسازی انجام دهند و ردیف بودجه‌ای آن‌ها مشخص شده است، ما نگران عدم تحقق آن هستیم.

چمران اضافه کرد: به افزایش طرح ترافیک نگاه درآمدزایی وجود ندارد، آسایش و آرامش مردم مهم است مردم در حال حاضر از وسایل شخصی استفاده می‌کنند و با این افزایش، استفاده آن‌ها کمتر می‌شود، شهردار تهران برای جذب نیرو نیاز به مجوز ندارد  و امروز صبح به ایرادات و سوالات پاسخ داده شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری تهران طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۷۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه نهالکاری در ۵۰ هکتار از تفرجگاه عینالی تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، سیامک آسیایی روز پنجشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: این اقدام با هماهنگی سازمان عون بن علی و پارک طبیعت انجام می‌شود که در حال حاضر اجرای عملیات تراس‌بندی، چاله‌کنی و بسترسازی برای کاشت انبوه نهال در این تفرجگاه تفریحی و گردشی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه گونه‌های مورد نیاز برای کاشت در محدوده ۵۰ هکتاری عینالی به تائید کارگروه تعیین گونه‌های مقاوم سازمان رسیده است گفت: در این طرح درختان سرو نقره‌ای، کاج سیاه داغداغان، اقاقیا و سنجد کاشت می‌شود.

آسیایی همچنین از ایجاد و توسعه شبکه آب‌خام در این محدوده از عینالی برای تأمین منابع آبی مورد نیاز نیز خبر داد.

کد خبر 6095203

دیگر خبرها

  • یادداشت| امام صادق(ع) و نگاه ویژه به شهر مقدس قم
  • حاکمیت نگاه ویژه‌ای در تأمین نیاز‌های حرفه‌ای ماماها داشته باشد
  • این برند لوکس چینی به میدان بازمی‌گردد | به دنبال تجسم آینده
  • تسهیلات تکلیفی ۲۰۰ همتی بانک‌ها در ۱۴۰۳ ثابت ماند
  • افزایش ۳۰ درصدی اعتبار شهرداری گنبدکاووس
  • تسهیلات تکلیفی ۲۰۰ همتی بانکها در ۱۴۰۳ ثابت ماند
  • کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند
  • توسعه نهالکاری در ۵۰ هکتار از تفرجگاه عینالی تبریز
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در اهواز وجود دارد
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در شهرداری اهواز وجود دارد