Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه تبریز گفت: حضور دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف باید پررنگ  بوده و موجب پیشرفت و توسعه باشد، حضور دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف به ویژه در فضای مجازی بیشتر باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم ظهر امروز در دیدار فرماندهان بسیج دانش‌آموزی  آذربایجان شرقی با وی که به مناسبت آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار شد اظهار داشت: پیام روز 13 آبان به مسلمانان این است که تنها در برابر پروردگار و مکتب توحید سرخم فرود آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضور دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف باید پررنگ بوده و موجب پیشرفت و توسعه باشد، حضور دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف به ویژه در فضای مجازی بیشتر باشد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه خاطرنشان کرد: دستگاه تعلیم و تربیت به خاطر برهه حساس کنونی باید نسبت به این موضوع نظارت و توجه کرده و برنامه‌ای ویژه داشته باشد تا از آسیب‌ها پیشگیری شود.

آل‌هاشم با بیان اینکه در قرآن نیز اول تزکیه و بعد آموزش تاکید شده است ابراز کرد: باید با آگاهی و بصیرت نسبت به جریان تحریف دین اسلام به هوش باشیم.

وی تاکید کرد: رویدادهای دفاع مقدس و فرهنگ شهادت نیز از طرف دشمنان اسلام در حال تحریف است و باید با روشنگری و زبان تربیت امروزی حقایق را به نسل آینده منتقل کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان: هفته دانش‌آموز و روز نوجوان در قالب هنر نشان داده شودآینده‌سازان کشور از شجاعت شهدای دانش‌آموز الگوبرداری کننددانشجومعلمان: با اصلاح نظام پرداخت رتبه‌بندی معلمان را به ریل اصلی برگردانید

وحید فرشباف نیز در این دیدار  اظهار داشت: 550 هزار دانش‌آموز در دوره‌های مختلف دفاع مقدس حضور داشتند که 36 هزار شهید دانش‌آموز در کل کشور بودند که 1800 شهید دانش‌آموز از استان آذربایجان شرقی هستند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان آذربایجان شرقی در ادامه خاطرنشان کرد: با هم‌افزایی که از مدیرکل آموزش و پرورش استان شاهد هستیم تحول عظیمی در حوزه بسیج دانش‌آموزی را داشتیم.

فرشباف در پایان طرح شهید محمدی، اردوهای جهادی، طرح‌های علمی و جهادی، آمادگی دفاعی و غیره را از اهم برنامه‌های این مجموعه در طول سال عنوان کرد.

به گزارش تسینم در پایان این دیدار سیستم هوشمند برنامه‌ریز آموزشی آنلاین در راستای توانمندسازی دانش‌آموزان بسیجی کشور با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، فرمانده سپاه عاشورا و مدیرکل آموزش و پرورش استان رونمایی شد.

این برنامه دارای امکانات ساخت برنامه جهت آمادگی برای شرکت در کنکور، ساخت برنامه تحصیلی برای مقاطع راهنمایی تا دبیرستان و توانایی ساخت برنامه بر اساس سابقه حضور در انواع امتحانات را دارا است.

انتهای پیام/111/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آموزش مجازی آذربایجان شرقی آموزش مجازی آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۷۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، رسولی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران رسانه‌های کردستان اظهار کرد: در حال حاضر سه هزار مدرسه شبانه روزی در حوزه متوسطه اول و دوم در کشور فعالیت دارند که مدارس شبانه روزی متوسطه دوم در حوزه نظری، کار دانش و فنی حرفه‌ای فعالیت دارد که میزان دانش آموزان مشغول به تحصیل در کل این مدارس ۳۵۰ هزار نفر است.

وی خاطرنشان کرد: هزار و ۱۴۶ مدرسه نظری در کشور فعال است که ۱۶۷ هزار دانش‌آموز در این مدارس فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه یک میلیون و ۸۰۰ هزار دانش‌آموز در دوره دوم متوسطه نظری در کشور مشغول به تحصیل هستند، گفت: ۹ درصد دانش‌آموزان متوسطه نظری در مدارس شبانه روزی کشور مشغول به تحصیل هستند و نشان می‌دهد باید توجه ویژه‌ای به این حوزه شود و مدارس شبانه روزی تقویت شوند.

کارشناس مسؤول برنامه‌ریزی آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: مدارس شبانه‌روزی به منظور دسترسی به توسعه عدالت آموزشی در مناطق محروم و روستایی ایجاد شده و نیاز به تقویت دارند تا شاهد کاهش ترک تحصیل و افزایش پوشش تحصیلی باشیم.

رسولی اذعان کرد: رویکرد جدیدی امسال با عنوان تجمیع آزمون‌های ورودی مدارس خاص که شامل مدارس استعدادهای درخشان و مدارس نمونه دولتی است، در کشور عملیاتی شده است.

وی اضافه کرد: ثبت نام در این آزمون تا چهارشنبه گذشته به مدت ۲۰ روز انجام شد و ۳۴۰ هزار دانش‌آموز برای شرکت در این آزمون ثبت نام کردند.

وی زمان برگزاری آزمون سمپاد و نمونه دولتی را یکم تیر عنوان کرد و افزود: دانش‌آموزان در این آزمون به رقابت می‌پردازند.

کارشناس مسؤول برنامه‌ریزی آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش اذعان کرد: ۱۰۶ مدرسه شبانه روزی در سه دوره تحصیلی در کردستان فعالیت دارند که از این تعداد ۳۶ مدرسه مربوط به دانش آموزان متوسطه نظری است.

کد خبر 6089842

دیگر خبرها

  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور