Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- داوران بخش‌های مختلف پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری،به نقل از  روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی و دبیرخانه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان، داوران بخش‌های آزاد و آیینی و سنتی و همچنین بخش‌های ویژه، دگرگونه‌های اجرایی، جشنواره جشنواره‌ها و کودک و نوجوان، این رویداد معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 سعید اسدی، فرهاد قائمیان و محسن اردشیر ، بازیگر و کارگردان مازندرانی، داوری دو بخش آزاد و آیینی و سنتی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان را برعهده دارند.

محسن اردشیر زاده 1360 درآمل است. وی نویسنده، کارگردان، بازیگر و طراح صحنه است.

وی در سینما شاگرد اصغر فرهادی و در تئاتر شاگرد قطب‌الدین صادقی واسماعیل پرقوه بود. همسر وی غنچه شکوهیان از کارگردانان به نام تئاتراست. این دو با هم گروه تئاتر «سونر» رابه راه انداختند. گروه تئاتر «سونر» در اکثر فستیوال‌های بین‌المللی و مطرح ایران شرکت کرده و جوایز زیادی را کسب کرده است، از جمله کسب 4 جایزه ازجشنواره بین‌المللی تئاتر فجر برای نمایش «خوشه برنج» و همچنین برنده جایزه ویژه از جشنواره بین‌المللی تئاتردانشگاهی ایران. وی همچنین توانسته است بازیگر برتر مرد را برای نمایش «حرف حرف حرف» از جشنواره بین‌المللی تئاتردانشگاهی ایران شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: یک مازندرانی تئاتر خیابانی مریوان شد جشنواره بین المللی تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۷۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت، شش نمایش دیگر با مضامین فرهنگ رضوی و با هماهنگی دبیرخانه جشنواره، در شهر محل تولیدشان، این رویداد را همراهی می‌کنند.

مطابق این گزارش، شش نمایش که همزمان با هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی اجرا خواهند شد به این شرح معرفی شدند:

۱. نمایش «سنجاب» نوشته لیلا روغنگیر قزوینی و کارگردانی مهدی روز بهانی از ۱۳ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در تماشاخانه مهر حوزه هنری به صحنه می‌رود.
۲. نمایش «الو سلام» نوشته مهرداد رایانی‌مخصوص و کارگردانی قباد دارابی در روز‌های ۲۵ و ۳۰ اردیبهشت‌ماه در پلاتو الغدیر شهر اسلام‌آباد غرب به صحنه می‌رود.
۳. نمایش «پانما» نوشته مجید کاظم‌زاده مژدهی و کارگردانی لیلا مهدی آبادی از ۲۰ تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه در تئاترشهرِ شهر کرمانشاه به صحنه می‌رود.
۴. نمایش «پیچ کمر» نوشته و به کارگردانی سید محید میر حسینی از ۲۷ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه در آمفی تئاتر پروفسور حسابی شهر تفرش به صحنه می‌رود.
۵. نمایش «دست‌های سرخ» نوشته سیدحسین فدای حسین و کارگردانی سیدرضا رفیعی از ۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه در پلاتو حسین پناهی شهر یاسوج به صحنه می‌رود.
۶. نمایش «سفر سوزن‌بان» نوشته مهدی صالحیار و به کارگردانی علی مجیدپور، همزمان با دهه کرامت در تئاتر شهر شهر تبریز به صحنه می‌رود.

هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی به دبیری اتابک نادری، بخشی از بیست ویکمین جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع) به ریاست فرهاد قائمیان است که با محوریت اجرای عمومی آثار در شهر‌های محل تولید، از اواخر فروردین تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و اخبار آن بر روی وب سایت جشنواره به نشانی www.shamstoos.ir قابل مشاهده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • الهام چرخنده به تئاتر برگشت
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • حضور صد‌ها شرکت تولیدی و دانش بنیان در همایش ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • آغاز پانزدهمین همایش بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود