Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام با اعطای اعتبارنامه اعضای هیأت مدیره دوره نهم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام این هیأت رسما ً فعالیت خود را آغاز کرد.

 «عبدالله بهادری» مدیرکل راه و شهر سازی استان در این مراسم، اظهار کرد: هدف جامعه مهندسی استان باید  ارتقاء سطح کیفی خدمات مهندسی با استفاده از دانش روز باشد و اجرای قوانین و مقررات و بخش نامه ها به صورت یکسان از مهمترین مواردی است که باید نهادینه و اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: خوشبختانه دوره هشتم نظام مهندسی استان دوره بی‌حاشیه‌ای را سپری کرد و امیدواریم هیأت مدیره جدیدنیز ضمن اجتناب از هرگونه حاشیه بتواند فضای جدیدی را در جامعه مهندسان استان ایجاد نماید تا مهندسان عزیز بتوانند تمرکز خود را برای اجرای صحیح مقررات و ارتقأ دانش فنی مهندسی استان به کار گیرند .

«احمد کرمی» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام نیز در این مراسم گفت: الگو سازی و ارتقاء ساخت و ساز و معماری  ساختمان در استان از دیگر مواردی است که سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برای آن طرح و برنامه داشته باشد.   
وی ضمن قدردانی از تلاشهای انجام شده توسط هیات مدیره دوره هشتم، گفت: خوشبختانه برگزاری انتخابات بدون حاشیه هیأت مدیره نظام مهندسی در این دوره و انتخاب مهندسان با دانش و با انگیزه می تواند سطح خدمات نظام مهندسی استان را ارتقأ داده و این مهم به زندگی همه شهروندان ارتباط مستقیمی خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه ایلام مهندسی استان نظام مهندسی هیأت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۷۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح روز شنبه در پی بارش شدید باران در شهرستان و همچنین اعلام وضعیت هشدار سطح قرمز در مناطق غربی کشور فرماندار ایلام عبدالصاحب نادری به همراه مدیرکل بحران استانداری و شهردار ایلام از معابر درون و برون‌شهری و روستاهای حاشیه شهر ایلام و سایر نقاط شهرستان بازدید کردند.

وی در حاشیه این بازدیدها ضمن عرض تسلیت فرارسیدن شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) رئیس مذهب تشیع و شکرگزاری نزول بارش رحمت الهی، تصریح کرد: خوشبختانه باتوجه‌به تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات صورت‌گرفته توسط دستگاه‌های متولی در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی در سطح شهرستان وجود ندارد.

فرماندار ایلام با اشاره به اینکه درعین‌حال باتوجه به حجم بارش‌ها در برخی معابر شهری شاهد آب‌گرفتگی مختصر هستیم، گفت: از شهروندان و همشهریان فهیم شهرستان تقاضا داریم تا کاهش میزان بارش‌ها از ترددهای غیرضروری در محورهای درون و برون‌شهری اجتناب کنند.

کد خبر 6096161

دیگر خبرها

  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند
  • جشنواره دانش‌آموزی فرهیختگان جوان ۱۹ اردیبهشت آغاز به کار می‌کند/ ایجاد شبکه پژوهشی قوی و منسجم در بخش دانش‌آموزی
  • نشست مشترک هیأت دولت با استانداران آغاز شد
  • معیار تعرفه خدمات مهندسی نباید قیمت ماست باشد
  • کارگروه تخصصی برای ساماندهی شبکه مهندسی پوشاک دانشگاه تشکیل می‌شود
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • سازمان نظام مهندسی بازوی تخصصی راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • برقراری تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده