Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در شرایطی که کمیته حرفه‌ای‌سازی باشگاه های فوتبال ایران پس از بررسی مدارک و مستندات تیم‌های حاضر در لیگ برتر مجوز حرفه‌ای را برای سه تیم صادر کرده بود و مدارک تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس را تایید نکرد، پس از جلسه‌ای که صبح یکشنبه در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، مجوز چند تیم پرطرفدار صادر شد!

از چند روز قبل عنوان شده بود که باشگاه های استقلال و پرسپولیس به علت پرونده های سنگین مالی و همچنین داشتن یک مالک مشترک مجوز حرفه ای برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دریافت نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق روز یکشنبه و در آستانه پایان مهلت قانونی و اعلام رای کنفدراسیون فوتبال آسیا گسترده تر از قبل در رسانه ها منتشر شد.

خبرگزاری مهر نیز در گزارشی که از مسئولان فدراسیون فوتبال دریافت کرده بود خبر از حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا داد که این خبر با واکنشی از سوی فدراسیون و کمیته حرفه ای مواجه نشد و تکذیبی هم صورت نگرفت. بازتاب گسترده این خبر باعث شد مدیران استقلال و پرسپولیس بلافاصله راهی وزارت ورزش و جوانان شوند تا با حمید سجادی جلسه داشته باشند.

نشست مدیران استقلال و پرسپولیس با وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال منجر به این شد که ساعاتی بعد هم باشگاه پرسپولیس و هم باشگاه استقلال با انتشار نقل قول هایی از مسئولان خود روی خروجی رسانه های دو باشگاه اعلام کردند که مجوز حرفه ای صادر شده است!

نکته عجیب تر این ماجرا در مورد باشگاه تراکتور رقم خورد که جمشید نظمی قبل از جلسه سرخابی ها در وزارت ورزش اعلام کرد که مجوز حرفه ای برای باشگاه تراکتور هم صادر نشده است اما بعد از این که استقلال و پرسپولیس بیانیه دادنند و صدور مجوز را تایید کردند، باشگاه تراکتور هم اعلام کرد مجوز حرفه ایش صادر شده است!

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد که جلسه با وزیر ورزش با تاکید به مسئولان فدراسیون فوتبال برای حل مشکل باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا همراه بوده و عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون هم در این راستا تلاش کرد و مجوز باشگاه های در آستانه حذف ناگهان صادر شد!

باشگاه پرسپولیس در حالی اعلام کرده مجوز حرفه ای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کرده که به دلیل بدهی سنگین به کالدرون پنجره نقل و انتقالاتش بسته است و تا زمانی که این بدهی را پرداخت نکند نمی تواند بازیکن جدیدی جذب کند.

یکی دیگر از ایرادهایی که به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس وارد شده بود مالکیت مشترک دو باشگاه است که از سوی وزارت ورزش اداره می شوند. به همین خاطر توافق شده است که برای حل این مشکل به کنفدراسیون فوتبال آسیا تعهد داده شود تا با گرفتن زمان این مشکل را هم حل کنند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران استقلال و پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا فدراسیون فوتبال مجوز حرفه ای وزارت ورزش صادر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۷۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: وقتی تیم ما در نیمه اول چهار تعویض انجام می‌دهد یعنی مشکلاتی داریم که باید بررسی شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اهواز، سیدسیروس پورموسوی پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال استقلال خوزستان برابر ملوان بندر انزلی در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت: متأسفانه امروز آنطوری که برنامه‌ریزی کرده بودیم، بازی خوب پیش نرفت و ناچار شدیم چهار تعویض در نیمه اول داشته باشیم. در نیمه دوم با تغییر سیستم به بازی برگشتیم و کار را به تساوی کشاندیم. با توجه به نتایج تیم‌های دیگر، شاید تساوی برای ما خوب نباشد، اما همین که به بازی برگشتیم و امیدمان به آینده باشد، خدا را شکر می‌کنیم.

توقف خارج از خانه ملوان و فولاد/نساجی از سد ذوب‌آهن گذشت

وی در ادامه افزود: قبول کنید تیمی که چهار تغییر می‌دهد دچار مشکل است. باید در این هفته مشکلات را بررسی کنیم و آماده بازی با سپاهان شویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد تقابل تیمش با سپاهان و نساجی قائمشهر در دیدارهای آینده تصریح کرد: هر پنج بازی باقیمانده برای ما سخت خواهند بود. اگر امروز برنده می‌شدیم شاید هفته بیست‌وهشتم و یا بیست‌ونهم تکلیف تیم‌های سقوط کننده مشخص می‌شد، اما با برد نساجی تکلیف در هفته پایانی مشخص شود. باید روحیه‌مان را حفظ کنیم. درست است بازی با سپاهان، نساجی و پرسپولیس در آینده سخت است، ولی مطمئن باشید تیم ما به جدول برمی‌گردد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهرداری تهران قصد خرید پرسپولیس را ندارد
  • استقلال به خاطر برکناری خطیر از لیگ قهرمانان محروم می‌شود؟
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • رضائیان: برابر پرسپولیس حرفه‌ای بازی کردم
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس، ضرورت رقابت با حرفه ای‌ها
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند