Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دیدار امیر سرتیپ واحدی و مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا بر پیگیری و تسریع در اجرای پروژه‌های مشترک در حال اجرا، همکاری در زمینه تولید موتور تاکید شد.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، در نشست مشترک امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا، روند پیشرفت پروژه‌های مشترکی که بر اساس تفاهم نامه سال پیش، بین دو مجموعه آغاز شده، بررسی و تصمیم های لازم جهت تسریع در اجرای آنها اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این دیدار اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به عنوان سربازان جان بر کف کشور همواره با کمترین امکانات، بیشترین رشادت‌ها و دستاوردها را از خود نشان داده‌اند.

وی افزود: در گام نخست همکاری ها و بر اساس تفاهم‌نامه سال قبل بین نیروی هوایی ارتش و سایپا، پروژه هایی تعریف شده که در حال اجرا هستند، اما آمادگی کامل داریم که تعداد این پروژه ها را افزایش دهیم. «نیروی هوایی ارتش» قطعات ارزبر و با تکنولوژی بالا را برای «سایپا» نمونه‌سازی می‌کند.

امیر سرتیپ واحدی اظهار کرد: توان مهندسی و تکنولوژیکی قابل توجهی در نیروی هوایی ارتش به ویژه در “مجتمع اوج” وجود دارد که می تواند بیشتر از گذشته در خدمت توسعه صنعت کشور به ویژه صنایع پیشران خودروسازی قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرمانده نيروي هوايي ارتش سايپا نیروی هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۷۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد با شرکت و همراهی ۵ کشور برگزار شد

تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد «حلقه امنیتی ۲۰۲۴» با شعار «امنیت برای همه» و حضور کشور‌های بلاروس، آذربایجان، تاجیکستان، قزاقستان و قرقیزستان به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم محمود محمودی فرمانده تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد گفت: در این تمرین کشور بلاروس به عنوان همکار با ما در طرح ریزی و انجام عملیات شرکت داشت و چهار کشور آذربایجان، پاکستان، قرقیزستان و قزاقستان هم به عنوان کشور‌های ناظر هیئت‌هایی را برای این تمرین اعزام کردند.

وی افزود: این تمرین به مدت سه روز به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و در دانشگاه افسری امام علی (ع) نیروی زمینی برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم محمودی تصریح کرد: هدف از این تمرین ایجاد هماهنگی، هم‍افزایی و استحکام دیپلماسی دفاعی برای کشور‌های مسلمان، هم‍سو، همسایه و کشور‌هایی هستند که در راستای پدیده مبارزه با تروریسم فعالیت دارند و علاقه مند هستند که این مسائل را دنبال کنند.

فرمانده تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد یادآور شد: در نظرداریم مباحث طرح ریزی و عملیات را در این تمرین ادامه دهیم و در پایان از کشور‌های مهمان نظرخواهی نموده و از تجربیات همدیگر بهره مند شویم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد با شرکت و همراهی ۵ کشور برگزار شد
  • (عکس) مقایسه ال۹۰ با نمونه بومی‌سازی شده!
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • نمایش نیروی هوایی آمریکا برای ساخت ۲۴ ساعته پهپاد
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند