Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: بنیاد مستضعفان ابراز آمادگی کرده که بخشی از ساخت راه‌ها را در این مناطق انجام دهد تا شاهد بهبود وضعیت راه‌های دسترسی به روستاهای اندیکا به ویژه در مناطق زلزله‌زده باشیم.

فاضل عبیات امروز، ۹ آبان ماه در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از مناطق زلزله‌زده اندیکا در جمع خبرنگاران‌ اظهار کرد: فصل بارش‌ها در اندیکا آغاز شده و در حال نزدیک شدن به فصل سرما هستیم و مردم در آستانه مواجه شدن با مشکلاتی در این زمینه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: اسکان موقت برای اهالی باید مورد برنامه‌ریزی و اجرای سریع قرار بگیرد. در این زمینه وعده می‌دهیم تا امکانات مورد نیاز به فراخور خواست خود مردم در اختیار آن‌ها قرار داده شود.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: ساخت حدود یک هزار واحد و تعمیر ۱۹۵۰ واحد در مناطق زلزله‌زده زمانبر است و در کوتاه مدت امکان تحقق این حجم از ساخت و ساز وجود ندارد.

عبیات عنوان کرد: براساس صحبت‌های انجام‌شده قرار است در مناطق صعب العبور با سازه‌های سبک در مدتی حدود یک ماه خانه‌هایی اجرایی شود.

وی ادامه داد: با تفاهم‌نامه‌های انجام‌شده قرار است تا با همکاری بسیج سازندگی ۶۰۰ جایگاه دام، برای جایگاه‌های تخریبی دام‌ها در مناطق زلزله‌زده اندیکا ساخته و امیدواریم این کار به سرعت اجرایی شود.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: در این زمینه ۲۰ گروه جهادی با بسیج سازندگی همکاری خواهند کرد تا هرچه سریعتر بتوانیم این جایگاه‌های دام را احداث کنیم.

عبیات ادامه داد: همچنین بنیاد مستضعفان ابراز آمادگی کرده که بخشی از ساخت راه‌ها را در این مناطق انجام دهد تا شاهد بهبود وضعیت راه‌های دسترسی به روستاهای اندیکا به ویژه در مناطق زلزله‌زده باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان زلزله اندیکا معاون عمرانی استاندار خوزستان مناطق زلزله زده راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۷۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  سید خلیل منبتی روز پنجشنبه در نشست مشترک شهرداران مناطق مشهد با مدیران بنیاد مسکن خراسان رضوی به ارائه گزارشی از اقدامات این نهاد در تأمین پروژه‎های مسکن از جمله نهضت ملی، مسکن محرومین و مسکن طلاب پرداخت.   وی گفت: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‎ درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی درحال ساخت است.   مدیر کل بنیاد مسکن خراسان رضوی ادامه داد: علاوه بر این عملیات عمرانی سه هزار و ۵۰۰ واحد دیگر نیز در سراسر استان در دستور کار قرار دارد که در تلاش هستیم تا با حداقل آورده، سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آنان فراهم آید.   منبتی گفت: بنیاد مسکن در بحث کلانشهر مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستانهای زیر ۵۰ هزار نفر، روستاها و بخشداری‌ها در دست اجرا دارد.    

دیگر خبرها

  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • معرفی مدیر بنیاد مسکن کبودراهنگ
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • اعلام آمادگی چین برای ساخت بندر خشک ریلی در قرقیزستان