Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@10:35:18 GMT

دستگیری زورگیران حرفه‌ای در غرب پایتخت

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۴۷۹۱۳

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری زورگیران حرفه‌ای در غرب تهران خبر داد. خبرگزاری میزان- جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار داشت: ساعت ۱۱:۳۰ ششم آبان ماه ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۴۱ گلستان در غرب تهران فعال بوده که به یک مرد جوان با چهره غلط انداز مشکوک شدند و تحقیقات خود را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ماموران کلانتری در بررسی‌های بیشتر از متهم ۵ دستگاه گوشی سرقتی کشف و ماموران متوجه شدند، متهم جوان ۲۶ ساله سارق حرفه‌ای تلفن همراه است.
رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: ماموران پلیس متهم را به کلانتری ۱۴۱ گلستان منتقل کردند و سارق حرفه‌ای در بازجویی‌ها به جرم خود مبنی بر زورگیری و سرقت گوشی موبایل از شهروندان در شهرک قدس با همراهی ۳ همدست خود اعترف کرد.   بیشتر بخوانید: انهدام باند سارقان مسلح در تهران
وی با بیان اینکه در بررسی‌های پلیسی مال باختگان شناسایی و هر ۵ مال باخته متهم را در کلانتری شناسایی کردند، تصریح کرد: تیم عملیات کلانتری پس از رصد‌های اطلاعاتی و هماهنگی‌های قضائی هر ۲ همدست سارق را در مخفیگاهشان در عملیات‌های منسجم و هماهنگ بازداشت کردند.
موقوفه‌ای افزود: سارقان زورگیر که به دفعات مختلف روانه زندان شده بودند پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌ها به زورگیری از شهروندان اعتراف و اظهار داشتند پس از زورگیری تلفن‌های همراه سرقتی را به مالخران می‌فروختند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در انتها خاطرنشان کرد: متهمان برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.   انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس پیشگیری زورگیری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس پیشگیری زورگیری رئیس پلیس پیشگیری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۷۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر

رئیس پلیس پیشگیری مازندران از افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر توسط ماموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در فروردین ماه خبر داد . - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محسن جعفری در تشریح این خبر با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر گفت: ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه استان در راستای ارتقای امنیت اجتماعی با انجام طرح‌های عملیاتی و هدفمند در فروردین سال جاری موفق به  دستگیری 297 خرده فروش مواد مخدر شدند.

وی با اشاره به افزایش 21 درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر افزود: در این مدت با تلاش همکاران در کلانتری و پاسگاه‌ها بیش از 27کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح مازندران از این افراد کشف و ضبط شد.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه از آغاز سال جاری تاکنون شاهد افزایش 38درصدی دستگیری معتاد متجاهر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم، از شهروندان خواست در راستای ارتقای امنیت اجتماعی محلات خود، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک و فعالیت مجرمانه سوداگران مرگ، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر