Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «علی دعموش» نائب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله طی مراسمی گفت «لبنان ذلیل و توسری‌خور عربستان سعودی، امارات یا هیچ کشور دیگری نیست و تضعیف، ارعاب یا تضعیف کرامت ملی آن از سوی هر کسی، مردود و محکوم است».

بر اساس گزارش «النشره»، وی افزود، اگر برخی سیاستمداران لبنانی اجیر شده وبرخی رسانه‌ها و اصحاب رسانه در لبنان کرامت خود را فروخته‌اند وبرای پول در مقابل آل‌سعود تعظیم کرده‌اند، اما اکثریت ملت لبنان کرامت دارند، با پول خرید و فروش نمی‌شوند و در برابر باجخواهی می‌ایستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ دعموش در ادامه گفت، حمله اخیر سعودی به لبنان دلیل شکست وسردرگمی سیاسی است وآنها می‌خواهند با این کار بر شکست پروژه‌های خود در لبنان ونیز شکستشان در یمن و مأرب سرپوش بگذارند.

وی تأکید کرد، هر کسی که از ملت مظلوم یمن دفاع کند انسانی شریف است که در کنار حق ایستاده وحرف حقش را در برابر حاکمی قاتل وظالم می‌زند. توصیف این جنگ به جنگی پوچ، کمترین چیزی است که می‌توان درباره جنگ وحشیانه در طول بیش از شش سال علیه ملتی مظلوم گفت.

شیخ دعموش افزود، این حمله به یمن تا کنون بیش از چهارده هزار قربانی داشته و یک تجاوز است که برابر با تروریسم و وحشی‌گری تجاوز مستمر صهیونیست‌ها علیه فلسطین وملت مظلوم آن است. سعودی هیچ راهی جز اعتراف به شکست در برابر پابرهنه‌های ملت مظلوم یمن وتوقف این جنگ وحشیانه ندارد.

مصاحبه‌ای که اخیرا از «جرج قرداحی»وزیر وزیر اطلاع‌رسانی لبنان منتشر شد و وی در این مصاحبه ضمن جنگ یمن را پوچ خواند و خواهان توقف شد،با اعتراض شدید سعودی ومتحدانش روبرو شد.

عربستان به همراه برخی کشورهای دیگر حوزه خلیج فارس سفرای خود را از لبنان فراخواندند و از سفرای لبنان خواستند، به کشور خود بازگردند.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: حزب الله امارات علی دعموش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۷۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری وبینار بین‌المللی «شیخ بهایی؛ معمار تمدن‌ساز»

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، شیخ بهایی؛ عارف زمان شناس، شیخ بهایی ومعماری جلوه های ناب ایرانی –اسلامی، شیخ بهایی؛ عالم گفت‌وگو محور، و شیخ بهایی و زبان فارسی محورهای وبینار بین‌المللی «شیخ بهایی؛ معمار تمدن‌ساز» است.

«شیخ حسن بغدادی» عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان، «آیت الله محمدباقر محمدی لائینی»، نماینده ولی فقیه در مازندران، «دکتر عزیز بابایی» امام جمعه اهل سنت صادقیه، «دکتر محمدعلی آذرشب» مشاور دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، «دلال عباس» استاد دانشگاه لبنان، «شیخ محب الله منعمی» اندیشمند و عالمی هندی در این وبینار سخنرانی خواهند کرد.

این وبینار رأس ساعت 2 بعد از ظهر برگزار شده و به صورت مستقیم از طریق لینک live.taqrib.ir پخش می‌شود.


 

دیگر خبرها

  • حجاج دیگر کشورها در مراسم حج محبت زائران ایرانی را احساس کنند
  • حمله موشکی مجدد حزب‌ الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حمله موشکی مجدد حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • برگزاری وبینار بین‌المللی «شیخ بهایی؛ معمار تمدن‌ساز»
  • روایتی از سرگذشت سید عباس موسوی + فیلم
  • حزب‌الله: قدرت مقاومت فراتر از آن است که به نمایش گذاشته است
  • حمله حزب الله لبنان به مقر سربازان صهیونیست + فیلم
  • حمله حزب ‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • آمریکا ۵ فرد و ۲ نهاد را در ارتباط با حزب‌الله لبنان تحریم کرد ؛ ۲ صرافی و ۲ شرکت در لبنان و امارات
  • حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی