Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی گفت: در شبانه روز گذشته ۱۰۶ آزمایش تشخیص کرونا در استان انجام شد و ۴۵ بیمار جدید شناسایی شدند.

او افزود: در شبانه روز گذشته، مورد جدیدی از فوت ناشی از ابتلاء به کرونا در خراسان جنوبی به ثبت نرسید و تعداد فوتی‌ها همان هزار و ۱۹۲ مورد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریف زاده اظهار کرد: در حال حاضر ۱۸۵ بیمار کرونا مثبت در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند و تاکنون ۳۳ هزار و ۲۶۴ نفر در خراسان جنوبی به کرونا مبتلا شده اند.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا بیماری کرونا آزمایش کرونا خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۷۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین بارش‌های شبانه‌روز گذشته در کدام مناطق کرمان بود؟

مناطق پربارش کرمان در روز گذشته از سوی اداره کل هواشناسی استان کرمان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، بنا به اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان کرمان، طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان بارندگی در شهرستان‌های شهربابک با ۱۵.۱ میلی‌متر و سیرجان با ۱۳.۱ میلی‌متر ثبت شده است و پس از آن بافت با ۷.۳ میلی‌متر، زرند با ۶.۶ میلی‌متر، رفسنجان با ۳.۹ میلی‌متر، لاله‌زار با ۲.۵ میلی‌متر و انار با ۱.۸ میلی‌متر بیشترین بارش‌ها را داشته‌اند.

طبق این اطلاعیه ناپایداری‌های جوی تا فردا در استان به صورت افزایش ابرناکی، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق، وزش تندبادهای لحظه‌ای و بارش تگرگ در مناطق مستعد ادامه دارد و بیشینه بارش‌ها امروز در نیمه غربی و برخی مناطق مرکزی است و از روز یکشنبه جوی نسبتاً پایدار و آرام برای اکثر مناطق پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 749997

دیگر خبرها

  • ساخت شهرک ساحلی خراسان جنوبی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • بیشترین بارش‌های شبانه‌روز گذشته در کدام مناطق کرمان بود؟
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند
  • اشتغال ۱۷۱ نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی
  • اشتغال 171 نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی
  • عوارض اختلال افسردگی مزمن چیست؟/ راهکارهای درمان را بشناسید
  • معمای عجیب: این ۵۰۰ نفر از بیمار‌ی‌ قلبی و دیابت در امانند
  • نیاز ۱۹۴ بیمار هموفیلی استان همدان به داروی مستمر
  • کاهش ۲۲ درصدی حوادث ساختمان در خراسان جنوبی
  • اضافه شدن هزار و ۴۸۰ نیروی جدید به آموزش و پرورش خراسان جنوبی