Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام گفت: نمایشگاه دائمی حوزه ایثار و شهادت در کتابخانه‌ی سردار سلیمانی در محله‌ی بان‌برز شهر ایلام ایجاد خواهد شد.

«سمیه‌ حیدری» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: کتابخانه‌ی سردار شهید قاسم سلیمانی  که با انجام محوطه‌سازی ،در آینده‌ی نزدیک افتتاح خواهد شد، دومین کتابخانه‌ی شهر ایلام از نظر وسعت و فضا بعد از کتابخانه‌ی مرکزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نمایشگاه دائمی حوزه ایثار و شهادت در این کتابخانه نیز افتتاح خواهد شد، گفت: به همین منظور جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان از این کتابخانه بازدید کردند تا شاهد انجام کار فرهنگی فاخر در این منطقه باشیم.

وی با بیان اینکه استقرار چنین کتابخانه‌ای در یکی از مناطق حاشیه‌ای استان نشانه‌ی عزم این نهاد برای تسهیل‌گری اجتماعی است، تصریح کرد: این نگاه محصول رویکردی جامعه‌محور است و در این رویکرد  نقش اجتماعی کتابخانه‌های عمومی پررنگ شده و به واسطه تسهیل تعامل افراد با اجتماع، به خلق انواع سرمایه اجتماعی کمک می‌کند.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان ایلام با بیان اینکه این کتابخانه‌ دارای سالن اجتماعات با ظرفیت ۸۰ نفر است، تصریح کرد: این سالن یک زیرساخت بسیار مناسب برای اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی است و به فراخور در مناسبت‌های مختلف در اختیار دستگاه‌ها مانند فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، حوزه هنری، دانشگاه‌ علوم پزشکی، کمیته امداد، بهزیستی و دیگر دستگاه‌ها برای خدمت به جامعه‌ی هدف قرار خواهد گرفت.

حیدری ابراز امیدواری کرد با هم‌افزایی در احداث محوطه‌ی این کتابخانه شاهد افتتاح آن و بهره‌مندی جامعه‌ی هدف از این زیرساخت ارزشمند باشیم.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استانی فرهنگی و هنری استانی علمی و آموزشی کتابخانه ی ی عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۸۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در طرح وارگه دانایی، دانش‌آموزان مدارس ابتدایی از اردیبهشت‌ماه تا خردادماه با خواندن کتاب داستان «گل حسرتی» وارد رقابت با سایرین می‌شوند و پس از ارزیابی در خردادماه، برگزیدگان تجلیل می‌شوند.

دیگر خبرها

  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا