Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: به ما قول داده شده تا حداکثر ظرف مدت یک ماه آینده کار اسکان دائمی مردم در مناطق زلزله زده به پایان برسد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی امروز، 9 آبان ماه در حاشیه بازدید از مناطق زلزله‌زده اندیکا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دستگاه‌های امدادرسان از جمله هلال احمر و اورژانس خوشبختانه در دقایق اول زلزله در منطقه حضور پیدا کرده و نیاز مردم را برطرف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بحث اسکان موقت مردم تصریح کرد: چادرهایی برای اسکان موقت در اختیار مردم این مناطق قرار داده شد اما چادرها کیفیت لازم را ندارند.

رضایی کوچی عنوان کرد: براساس توافقات انجام شده با رئیس‌جمهور و وزیر کشور قرار است تا به سرعت چادرها تعویض شوند و چادرهایی بزرگتر و با شرایط بهتر در اختیار مردم قرار داده شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: پس از این کار بحث اسکان دائم پیگیری خواهد شد و بنیاد مسکن متولی این کار است که اکنون در منطقه مستقر است.

رضایی‌کوچی با بیان اینکه 12 اکیپ در منطقه کار آواربرداری را آغاز کرده‌اند، گفت: به ما قول داده شده تا حداکثر ظرف مدت یکماه آینده کار اسکان دائمی مردم در مناطق زلزله زده به پایان برسد و مردم در خانه‌های خود مستقر شوند.

وی بیان کرد: مسیر دسترسی به این روستاها بسیار سخت است و جاده دسترسی مناسبی وجود ندارد. در این زمینه علاوه بر بحث اسکان، باید بحث ساخت جاده مناسب در دستورکار قرار بگیرد.

نماینده جهرم در مجلس ادامه داد: عمده امرار معاش مردم منطقه دامداری است و در این زمینه وزارت جهاد کشاورزی باید در بحث تامین خوراک برای دام‌های عشایر در مناطق زلزله زده تلاش بیشتری کند.

رضایی کوچی گفت: در این مناطق جمعیت زیادی تحت پوشش کمیته امداد هستند و با توجه به این مساله انتظار داریم کمیته امداد امام خمینی نیز حضوری پررنگتر در منطقه داشته باشد.

به گزارش تسنیم، صبح امروز یک شنبه( 9 آبان ) رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به همراه مجتبی یوسفی عضو هیات رئیسه مجلس، ایری سخنگوی کمیسیون عمران و نوروزی دبیر کمیسیون عمران  و جمعی دیگر از اعضای کمیسیون عمران مجلس از مناطق زلزله زده اندیکا بازدید کردند.

در این بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با حضور در روستای سرشط و سربازار سوسن در اندیکا از نزدیک روند خدمات رسانی، آواربرداری و بازسازی مناطق زلزله‌زده را بررسی کردند.

در جریان این بازدید، مردم خواستار رسیدگی فوری و ساخت خانه و مراکز نگهداری دام پیش از آغاز فصل زمستان در این منطقه شدند.

انتهای‌پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس یازدهم شورای اسلامی کمیسیون عمران مجلس یازدهم شورای اسلامی کمیسیون عمران رئیس کمیسیون عمران مجلس مناطق زلزله زده رضایی کوچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۸۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیات طیبه در خودنمایی نسیت، بلکه در اخلاص و پاکی است

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان شهر اصفهان گفت: حیات طیبه، پاک و مطهر در خودنمایی نیست بلکه در اخلاص و پاکی است، اگر برای خدا کار کرده و دنبال مقام نباشیم، اتفافات بزرگی ابتدا برای خودمان خواهد افتاد، سپس شاهد اثرگذاری آن خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در مراسم آئین تکریم و معارفه چند تن از مدیران شهرداری اظهار کرد: زودتر از آن که فکر کنیم دیر می‌شود، سرلوحه و جلودار ابراز رضایتمندی مردم مدیریت شهری است که با تمام ارکان زندگی مردم سروکار دارد.

وی با اشاره به اهمیت اخلاص در خدمت‌رسانی مدیران افزود: اخلاص خون شهید زاهدی کاری کرد که پس از آن عملیاتی انجام شد و دنیا را مبهوت خود کرد، عملیاتی که زودتر اطلاع‌رسانی شد، اما آسیب جدی وارد کرد.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان شهر اصفهان با بیان اینکه حیات طیبه، پاک و مطهر در خودنمایی نیست بلکه در اخلاص و پاکی است، گفت: اگر برای خدا کار کرده و دنبال مقام نباشیم اتفاقات بزرگی ابتدا برای خودمان خواهد افتاد، سپس شاهد اثرگذاری آن خواهیم بود.

نادرالاصلی با تاکید بر اهمیت امیدآفرینی در جامعه، تصریح کرد: کارهای خوب را خوب انجام دهید و خوب به مردم نشان دهید، به خاطر خدا تبلیغ کنید، امروز افتخار می‌کنیم که عملیات پروژه مترو با تمام قصه‌ها با چندین میلیارد بودجه در این دوره پیگیری شد.

وی با بیان اینکه توقع داریم تا مردم که به‌عنوان صاحب و ارباب ما هستند دیده شوند، ادامه داد: این اقدام به دست مدیران در حوزه مناطق کم‌برخوردار و سایر حوزه‌ها و دستگاه‌ها می‌تواند خود را نشان دهد.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان شهر اصفهان با بیان اینکه حدود سه سال گذشته مجموعه مدیریت شهری اتفاقات خوبی رقم زد، اما مردم ما بیشتر از این حق دارند، گفت: به‌عنوان کسانی که می‌توانیم امیدآفرین برای مردم باشیم وظیفه سختی داریم، خداوند به شما مدال افتخار داده است و حتماً رضایت خدا را به همراه دارد، اما باید تلاش بیشتری انجام شود.

کد خبر 747909

دیگر خبرها

  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • رئیسی: مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد/ هر چه به نفع مردم و اقتصاد کشور باشد را انجام می‌دهیم حتی اگر عده‌ای مخالفت کنند
  • حیات طیبه در خودنمایی نسیت، بلکه در اخلاص و پاکی است
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • اعلام جزئیات جدید درباره واردات خودرو جانبازان؛ اول جانبازان بالای ۷۰ درصد، بعد جانبازان ۵۰ درصد
  • مهار اجاره بها مسکن با مصوبه مجلس/ امکان ثبت غیرحضوری دارایی‌های مردم فراهم می‌شود